Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2017, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind Domien wel nog leuk maar verder luister ik weinig 3FM meer.
Oud 06-03-2017, 21:11
Verwijderd
Ik luister het alleen nog in de VS om af en toe ff informeel Nederlands te kunnen horen. Ik kijk een paar keer per week wel naar Het Journaal maar dat is in de zomer niet veel aan en een uurtje in de hottub 's avonds met wat 3fm is dan toch heel fijn.
Oud 06-03-2017, 21:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
's Avonds laat in de auto vind ik 3FM ook nog fijn trouwens, omdat ze dan gewoon nog een radioprogramma hebben en niet zoals veel zenders alleen nog maar muziek draaien, houdt me toch scherper op de weg.
Oud 06-03-2017, 22:29
df
df is offline
Pauw & Jinek met Groningse boze mensen versus Rutte. Oei. En Marijnissen!
Oud 06-03-2017, 22:31
df
df is offline
Wel irritant dat die gasten door Rutte heenschreeuwen.
Oud 06-03-2017, 22:49
Yne
Yne is offline
Grunn <3
Oud 07-03-2017, 01:18
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Volgens mij is mijn dag-nachtritme omgedraaid want ik was de hele dag moe en futloos en ik heb nu energie. Niet handig tho want ik moet de hele week vroeg beginnen met werk.
Oud 07-03-2017, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het sentiment wel hoor, en ik weet ook wel waar het vandaan komt. In de afgelopen anderhalf jaar is 3fm Gewoon Veel Minder Leuk geworden. En de lol is ook van SR af. Ik merk het bij iedereen om me heen en volgens mij heeft het ook z'n weerslag in de luistercijfers en zijn die niet al te best....
Tel daarbij op dat we stiekem steeds ouder worden en bij de overgrote meerderheid de muzieksmaak zich in beton aan het gieten is (en iedereen die het ontkent op een leeftijd van rond de 35 houdt zichzelf echt gruwelijk voor de gek), en je hebt '3fm is minder leuk geworden'.

Tja, ik zou ook wel een week lang dat kuiken met die zonnebril op TV willen maarjah, das war einmal.
De keren dat ik 3FM heb geluisterd is op de vingers van een hand te tellen maar deze analyse lijkt me redelijk accuraat. Het is grappig hoe Wolter beschrijft dat het radiostation verandert (incl radio2) en jij dat de luisteraar ouder wordt. Beiden natuurlijk vanuit een bepaald perspectief juist.
Oud 07-03-2017, 07:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wel irritant dat die gasten door Rutte heenschreeuwen.
Ik vind het echt verschrikkelijke tv. De meeste programma's die ik tot nu toe gezien heb waarbij pogingen gedaan worden tot een debat zijn dramatisch
Oud 07-03-2017, 07:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb geen stembiljet gekregen
Oud 07-03-2017, 08:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woonde je op de dag van kandidaatstelling alweer in Nederland/stond je toen alweer in Nederland ingeschreven?
Oud 07-03-2017, 08:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm.. sinds 6 februari sta ik ingeschreven!
Oud 07-03-2017, 08:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij had je op 30 januari ingeschreven moeten staan om een stempas te ontvangen. Voor deze verkiezingen woon je eigenlijk nog in het buitenland en had je aan moeten vragen om te mogen stemmen. Ik heb dat ook gehad toen ik vanuit België naar Nederland verhuisde, dat ging toen ook fout.
Oud 07-03-2017, 08:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan het nog wel navragen bij de gemeente. Als je wel op tijd ingeschreven stond, kan je nog wel een vervangende stempas krijgen.
Oud 07-03-2017, 08:50
Verwijderd
Gemeente? Ja lijkt me ook. Tering.
Oud 07-03-2017, 09:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De keren dat ik 3FM heb geluisterd is op de vingers van een hand te tellen maar deze analyse lijkt me redelijk accuraat. Het is grappig hoe Wolter beschrijft dat het radiostation verandert (incl radio2) en jij dat de luisteraar ouder wordt. Beiden natuurlijk vanuit een bepaald perspectief juist.
Klopt ook wel natuurlijk. We worden allemaal ouder en jongerenstations moeten focussen op de jongeren van nu, niet op de eind-twintigers en begin-/midden-dertigers.
Net zoals Radio 2 toen ik een jaar of 15 was zich vooral focuste op jaren 70/80-muziek en nu heel erg op de 90's en begin zeroes.

Wat voor mij duidelijk is, is dat de radiostations niet mee lijken te groeien met hun publiek terwijl het publiek zoekt naar herkenning en vastigheid (niet alleen muziek, maar ook DJ's etc.)
Oud 07-03-2017, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Is dat de oprichter van mc donalds?
Hoi Chris
Oud 07-03-2017, 09:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Gvd doperwt ik heet nog steeds Cris
Oud 07-03-2017, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Gvd doperwt ik heet nog steeds Cris
Oud 07-03-2017, 09:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
DoperwTJE
Oud 07-03-2017, 09:43
Verwijderd
Héy!
Oud 07-03-2017, 10:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat voor mij duidelijk is, is dat de radiostations niet mee lijken te groeien met hun publiek terwijl het publiek zoekt naar herkenning en vastigheid (niet alleen muziek, maar ook DJ's etc.)
Natuurlijk doen radiostations dat niet Die hebben toch altijd een vaste identiteit. Zo zorgen ze voor een constante club luisteraars. En ik zoek als luisteraar niet naar vastigheid, het zal mij een worst wezen naar welk radiostation ik luister, als ze maar leuke muziek draaien. Dat verschilt dus ook per luisteraar.
Oud 07-03-2017, 10:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat voor mij duidelijk is, is dat de radiostations niet mee lijken te groeien met hun publiek terwijl het publiek zoekt naar herkenning en vastigheid
Dat zou net zoiets zijn als dat de Donald Duck meegroeit met de lezers. Deze week doet Oom Dagobert belastingaangifte; inclusief 10 handige tips voor de lezer!

Publieke radio & TV-zenders hebben doorgaans een bewuste identiteit en profiel en zullen daar niet snel van afwijken, tenzij er beleidswisselingen zijn. Of in het geval van de commerciëlen; pas als er te weinig centen binnenkomen. Radio 3 is zolang ik het ken altijd voor de 15 t/m 30 jaar doelgroep geweest, dus nogal wiedes dat je daar op een gegeven moment wel klaar mee bent. Het is verder aan de programmamakers en de achterliggende omroepen om leuk in te spelen op de huidige trends en ontwikkelingen, en dat kan ook weer voor een extra positieve of juist negatieve impuls zorgen om er naar te luisteren.
Oud 07-03-2017, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dat zou net zoiets zijn als dat de Donald Duck meegroeit met de lezers. Deze week doet Oom Dagobert belastingaangifte; inclusief 10 handige tips voor de lezer!
Oud 07-03-2017, 11:06
Verwijderd
Citaat:
DoperwTJE
Uncalled for. Excuses aanbieden alstublieft.
Oud 07-03-2017, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Klopt ook wel natuurlijk. We worden allemaal ouder en jongerenstations moeten focussen op de jongeren van nu, niet op de eind-twintigers en begin-/midden-dertigers.
Net zoals Radio 2 toen ik een jaar of 15 was zich vooral focuste op jaren 70/80-muziek en nu heel erg op de 90's en begin zeroes.

Behalve wat Carn zegt ben ik ook helemaal niet op zoek naar vastigheid want die kan ik eenvoudig zelf creëren.
Oud 07-03-2017, 11:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Uncalled for. Excuses aanbieden alstublieft.
Dat was sowieso terecht, IK WEIGER
Oud 07-03-2017, 11:22
Verwijderd
Nieuw Damsco
Oud 07-03-2017, 11:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat snap ik niet
Oud 07-03-2017, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik niet
Nee je snapt het pas nadat je lief doet.
Oud 07-03-2017, 11:47
Macrador
Macrador is offline
Ik heb zin in Logannnnnnn
Oud 07-03-2017, 12:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb zin in Logannnnnnn
Laat even weten wat je ervan vind, moet nog bedenken of ik hem in de bios wil zien.
Oud 07-03-2017, 12:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nee je snapt het pas nadat je lief doet.
Maar dat doe ik al
Oud 07-03-2017, 12:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Natnek
Oud 07-03-2017, 15:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Laat even weten wat je ervan vind, moet nog bedenken of ik hem in de bios wil zien.
Zal het donderdag laten weten.
Oud 07-03-2017, 16:42
Verwijderd
Powned opgezegd, BNN opgezegd, Vara opgezegd.
Oud 07-03-2017, 17:14
df
df is offline
Citaat:
Powned opgezegd, BNN opgezegd, Vara opgezegd.
Scheelt toch weer 15 euro
Oud 07-03-2017, 17:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
BNN was toch zoiets waar je niet vanaf komt?
Oud 07-03-2017, 18:57
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik betaal al jaaaaren niet meer, de website herkent mijn inloggegevens niet meer en ik heb na Zwolle mijn adres nooit gewijzigd omdat ze me als lid niet meer jenden, en toch krijg ik nog met regelmaat bnnprullaria/kalenders/zomerboeken toegestuurd.
Oud 07-03-2017, 19:30
Verwijderd
Citaat:
BNN was toch zoiets waar je niet vanaf komt?
Ja dat is bij mij dus met VARA.
Oud 07-03-2017, 19:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
Krijg je nog steeds elke week de VARA-gids op de mat? :'D
Oud 07-03-2017, 19:48
Verwijderd
Ja. Er ligt bijna een meter bij de voordeur nu.
Oud 07-03-2017, 19:48
Verwijderd
Staat.
Oud 07-03-2017, 19:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hangt.
Oud 07-03-2017, 19:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Leviteert.
Oud 07-03-2017, 20:02