Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat huisautomatiseren is maar hard werken joh. Overal sensoren aan de muur en het plafond, overal de lichtschakelaars NETJES verwijderen, programmeerwerk.
Nu door met de nieuwe videocamera's. 8 kanalen van 1080p, zowel lokaal als bepaalde sleutelmomenten ff naar de cloud zodat ze de recorder mogen meestelen. Op afstand bestuurbaar slot op de voordeur, camera erop zodat we kunnen kijken wie er voor de deur staat. Mooi werk allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet genoeg coaxkabel over voor de andere 7. Er komt er nog 1 in de garage die de andere kant uitkijkt. Dan nog 2 in de gang beneden die ook kruislings zijn, voor de deur buiten, eentje die op het balkon uitkijkt, 1 in de achtertuin en 1 in de keuken. Dan heb ik alle exit/entry points in huis te pakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Philips Hue lampen kan je niet zonder Bridge gebruiken en die komt gratis bij drie full-color lampen. De Hue bridge wordt ondersteund door Google Home/Google Now, dus waarom niet gelijk aansluiten dan maar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, ik heb ook nog een ouderwetse thermostaat parallel naast m'n Nest aangesloten. Als internet eruit ligt kan ik nog steeds de verwarming aandoen. Maar de kabelmodem en het access point en alle bedrade infrastructuur zitten ook allemaal op batterij en op een aparte alamat (das een groep en aardlek in één).
|
![]() |
|
Soms heb ik echt een hekel aan mijn "er komt iemand langs, nu moet mijn huis netjes zijn"-houding, maar als diegene weer weg is ben ik er altijd wel blij mee. Schoon huis <3
|
Mijn huis wordt altijd binnen no time weer een bende.
![]() Oh en er komt zo een vriendin langs, want die heeft issues thuis en haar vriend speelt in een band die hier om de hoek optreden, maar sodetering, ik ben echt zo moe. Ik heb net al een aantal uur geslapen, maar m'n energie is echt op en ik kan niet bewegen. ![]()
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
|
|