Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het algemeen word ik van snel dingen doen etc ook gestressed en heb ik zin om weg te rennen. |
![]() |
|
Ohhh maar lieve Verwijderd, als het fijn is, is het toch prima? Ineens patsboem verliefd zijn is sowieso overgewaardeerd en zorgt alleen maar voor impulsieve, niet doordachte Dingen. Gewoon lekker van genieten. Ik was eerst ook niet verliefd op Wolter en toen ineens toch wel. Ik weet eigenlijk ook niet meer zo goed hoe dat gegaan is
![]() Maar als je wel een relatie hebt, zit je toch ook niet de hele tijd op elkaars lip? ![]()
Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:00. Reden: Op verzoek |
![]() |
|
Ik denk dat mensen die patsboem direct met fanfares en vuurwerk knalverliefd worden, best vaak hechtingsproblematiek hebben
![]() Dit geldt overigens ook 100% voor mij en mijn partner, dus het betekent niet per se dat 't verkeerd moet aflopen ofzo. Je kunt dan best alsnog een superfijne relatie hebben, maar als ideaalbeeld lijkt het me niet helemaal gezond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind verliefd zijn sowieso een beetje overrated. Als ik naar mezelf kijk, gaat dat gepaard met veel onzekerheid en ruzie willen maken om maar te zien of de ander blijft en continu op zoek zijn naar wat het is een of er een toekomst in zit en bezig zijn met wat de ander wil een denkt en vindt en voelt en of jij nog wel leuk/sexy/mooi genoeg bent en ik vind dat hondsvermoeiend.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk een poepstudie maar toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het was oké. Ik heb wel afspraken met hem gemaakt over het hele spullen komen ophalen. Hij komt nu morgen in 1x alle noodzakelijke dingen ophalen en dan eind februari de grote meubelstukken. Want steeds moeten afspreken voor losse dingen, daar word ik alleen maar ongelukkig van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel verstandig idd, ben je er wel snel van af en kun je echt verder met je leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was wel voor het eerst dat ik bij hem ook enige vorm van emotie kon zien. Dat was wel fijn. Het is gewoon moeilijk om iemand te zien en hem dan tegelijkertijd een knuffel en flinke klap voor z'n bek te willen geven.
|
Ik ben echt superdankbaar voor hoe dat met Mephisto ging toen we uit elkaar gingen. Hij zei: "Als ik jouw motorpak en de kledingkast mag, mag jij de rest! Ik ga toch weer in een studentenhuis wonen."
|
Mijn scharrel (we zijn er inmiddels over uit dat het een kwarrel is, maar dat dat wel een woord is dat niet bij onze generatie past
![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof echt dat ik serieuze bindingsangst heb, of gewoon te veel een controlfreak word. Hij stelt voor om een dagje weg te gaan doen en ik schiet meteen in de stress.. terwijl het eigenlijk gewoon een heel leuk idee is als je er niet allemaal zelfbedachte consequenties aan verbindt..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn vader vroeg mijn moeder mee naar de film, ontmoette haar ouders, ze verloofden en trouwden. God wat was het leven vroeger eenvoudig!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|