Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind taart en vlaai allebei prima, zolang er maar geen stukken fruit in zitten, want dat vind ik nasty /moeilijke eter
Ik zou best wat over hebben voor een stuk kruimelvlaai van de echte Limburgse bakker nu btw ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Multivlaaien kwamen sowieso nooit uit het "echte" Limburg* waar de vlaaien van oudsher vandaan komen maar uit een plek heel dicht bij Noord-Brabant waar niet de vlaaicultuur heerst zoals in het diepe zuiden. Volgens mij heeft Multivlaai de claim "vers uit Limburg" al een paar jaar geleden laten vallen en worden ze inmiddels op meerdere plekken gefabriceerd. De vlaaien die ze verkopen zijn inderdaad een slap aftreksel van een vlaai zoals je die in het heuvelland krijgt. De eigenaren en het hoofdkantoor van multivlaai liggen ook niet in Limburg maar ergens in Noord-Brabant. Is van dezelfde mannen die ook achter onder meer snoepwinkels Jamin zitten. *en dit zeg ik als Maastrichtenaar en ontkenner van het bestaan van Limburg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mag niet fietsen door de winkelstraten in de binnenstad tijdens winkeluren en tijdens iets uitgebreidere uren door een handvol horecastraten waar terrassen staan et cetera. Ik fiets vaak genoeg 's avonds gewoon door beiden heen.
Het zijn echt niet de bewoners van de binnenstad die klagen Krista, het zijn juist mensen die in de buitenwijken wonen. Mensen in de binnenstad zijn gewend aan overlast, of het nu van studenten of van anderen is. |
![]() |
||
Citaat:
Jamin is wel baas.
|
|