Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2018, 21:33
Loezzel
Loezzel is offline
Bah, naar Bas, sterkte 😘
Oud 03-04-2018, 21:39
Verwijderd
Thanks everyone <3

Op Spuiten & Slikken doen ze live 2cb. Het is zo grappig
Oud 03-04-2018, 21:41
Macrador
Macrador is offline
Oh dat moet ik kijken dan want mijn matties vonden het niet zo leuk denk ik.
Oud 03-04-2018, 22:00
Tigerly
Tigerly is offline
2cb
Oud 03-04-2018, 22:05
Ieke
Ieke is offline
Bah, ik begin nu weer een beetje van slag te raken voor donderdag
Oud 03-04-2018, 22:22
Miekje*
Miekje* is offline
Hoopje op Ieke en Bas!
Oud 03-04-2018, 22:50
Verwijderd
Nou, het goeie nieuws is dat ik een 6 heb gehaald voor het SE wiskunde 😄🎉

Het slechte nieuws is dat ik een 3,9 heb gehaald voor filosofie 😞
Oud 05-04-2018, 15:01
Macrador
Macrador is offline
Yey 15 op stage.
Oud 05-04-2018, 15:45
Carn
Carn is offline
Ik moet best lachen om al die American Chopper memes.

https://pbs.twimg.com/media/DZX7jHwV4AAtJoU.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/DZzby00UMAA3C1_.jpg:large

Oud 06-04-2018, 08:57
Megatron
Megatron is offline
Bleek m'n (privé-)cloud applicatie twee major versions achter te lopen

En we krijgen een nieuwe Mediabox XL van Ziggo. Niet dat het enig verschil gaat maken, maar soit, de dame aan de telefoon zei dat er hardwarematige verschillen in zitten met de versie die ik nu heb. Wát een kankerprodukt zeg. Zodra ik van Ziggo af kan, contractueel, ga ik naar moederneukende ADSL van XS4ALL. Wie de fuck had dát gedacht anno 2018.. Had ik maar nooit glasvezel van XS4ALL mogen ervaren, dan had ik nu wellicht niet beter geweten.
Oud 06-04-2018, 09:02
Carn
Carn is offline
Ik heb eigenlijk totaal geen issues met Ziggo, in +- 10 jaar tijd 1x een storing gehad en die werd 2 dagen later verholpen. Mediabox enzo gebruik ik niet want dat is altijd bagger, ongeacht de provider :v
Oud 06-04-2018, 09:06
Megatron
Megatron is offline
Quatsch; de unit die XS4ALL levert met glasvezel loopt als de gesmeerde bliksem, snelle interface, stabiel.

De UI van de Mediabox is een fucking drama, responsiviteit van 0,0 en ik kan 'm laten crashen (reproduceerbaar). 't Ding wordt kankerheet vanwege de bagger-HDD die d'r in zit (voorheen gingen opnames naar KPN cloud in plaats van lokaal). De Mediabox krijgt het zelfs niet voor elkaar om een redelijke Netflix-app te draaien -- voor je überhaupt door de waardeloze menustructuur heen bent, is het maar de vraag of je überhaupt Netflix in komt en dan is het nog maar de vraag of überhaupt shit wil laden. Om maar te zwijgen over beeld- en geluidverstoringen zo nu en dan (voetbal deze week was een drama met "jitter"/"artefacts", native Netflix-app heeft hier ook last van).
Oud 06-04-2018, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Bleek m'n (privé-)cloud applicatie twee major versions achter te lopen

En we krijgen een nieuwe Mediabox XL van Ziggo. Niet dat het enig verschil gaat maken, maar soit, de dame aan de telefoon zei dat er hardwarematige verschillen in zitten met de versie die ik nu heb. Wát een kankerprodukt zeg. Zodra ik van Ziggo af kan, contractueel, ga ik naar moederneukende ADSL van XS4ALL. Wie de fuck had dát gedacht anno 2018.. Had ik maar nooit glasvezel van XS4ALL mogen ervaren, dan had ik nu wellicht niet beter geweten.
Echt eah.Holy fuck. En dan zitten jullie nog in het gebied waar hij voor ontworpen is, met ingebouwd kabelmodem. Ik heb ze hier beiden met RJ45 aangesloten EN ZE KUNNEN ELKAAR NIET ZIEN.
Oud 06-04-2018, 09:42
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Echt eah.Holy fuck. En dan zitten jullie nog in het gebied waar hij voor ontworpen is, met ingebouwd kabelmodem. Ik heb ze hier beiden met RJ45 aangesloten EN ZE KUNNEN ELKAAR NIET ZIEN.
De escalatie-dame aan de telefoon wist me te vertellen dat ze zelf nooit problemen ervaarde met haar ConnectBox (c.q. Puma-6 chipset) Dus ik leg uit dat dát exact het probleem is; 95 van de 100 users zullen dat inderdaad niet merken in het dagelijks gebruik maar dat het niet wegneemt dat het een fucking waardeloos produkt is. Om nog maar te zwijgen over die pisspoor ipv6 DS-Lite "oplossing" waar je out of the box mee opgescheept zit. Man man man.
Oud 06-04-2018, 09:45
Verwijderd
Oooh ik heb m'n modem in bridged mode dús ik heb geen IPv6. Ben als allerlaatste aan de beurt. Veel te complex. Dat ik hier intern volledig alles goed geconfigged heb (heeft een collega die vloeiend IPv6 spreekt voor me ingericht) is geen argument. Modem=bridge dus ipv6=no.
Oud 06-04-2018, 09:49
Megatron
Megatron is offline
Ik was zó klaar met Ziggo, had er zó geen zin meer in, dat ik m'n account domweg terug heb laten zetten op ipv4. Krijg de tyfus maar met jullie kankerzooi En jammer genoeg kreeg ik van xs4all een retourbox voor de Fritz, dus ik heb nog geen goede kandidaat om die kut-ConnectBox op te bridgen
Oud 06-04-2018, 09:50
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Quatsch; de unit die XS4ALL levert met glasvezel loopt als de gesmeerde bliksem, snelle interface, stabiel.

De UI van de Mediabox is een fucking drama, responsiviteit van 0,0 en ik kan 'm laten crashen (reproduceerbaar). 't Ding wordt kankerheet vanwege de bagger-HDD die d'r in zit (voorheen gingen opnames naar KPN cloud in plaats van lokaal). De Mediabox krijgt het zelfs niet voor elkaar om een redelijke Netflix-app te draaien -- voor je überhaupt door de waardeloze menustructuur heen bent, is het maar de vraag of je überhaupt Netflix in komt en dan is het nog maar de vraag of überhaupt shit wil laden. Om maar te zwijgen over beeld- en geluidverstoringen zo nu en dan (voetbal deze week was een drama met "jitter"/"artefacts", native Netflix-app heeft hier ook last van).
Oh, zo herkenbaar dit, om gek van te worden

Zelfde met de nieuwe modem die ik kreeg bij het oversluiten naar sneller internet. Ding valt amper zelf te configureren
Oud 06-04-2018, 09:54
Megatron
Megatron is offline
Het meest irritante is nog dat al die shitzooi m.b.t. Mediabox en in mindere mate de ConnectBox (c.q. Puma 6) allemaal bekend is bij die droeftoeters.

Neem dit nou als voorbeeld; wanneer je naar het zenderoverzicht gaat, krijg je de zendernaam te zien en een klein kut-beeldje met een "preview" van hetgeen wordt uitgezonden. MAAK DAT INSTELBAAR for fuck's sake, het levert hoofdzakelijk een enorme vertraging op in het scrollen (waarmee je een crash kunt inducen). Als je shit niet fatsoenlijk kunt doen, doe het níet, of maak het opt-in. Het devteam dat die software ontwikkelt moet zich de ogen uit de kop schamen.
Oud 06-04-2018, 20:15
Verwijderd
https://www.nu.nl/binnenland/5210534...pervlakte.html 1 april is toch al geweest
Oud 07-04-2018, 12:17
Macrador
Macrador is offline
Deze ochtend om 7u in bed na een deep house feestje en om 10u er weer uit om naar een Parkinsoncongres te gaan.
Iets te veel prikkels die 400 mensen.
Oud 07-04-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de beslissing is gevallen jongens. Dit wordt niet meer beter. Of er moet in de aankomende twee nachten nog its miraculeus gebeuren. Maandagavond slapen we zonder Kronos in huis.
(k)(k)
Oud 07-04-2018, 18:36
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Deze ochtend om 7u in bed na een deep house feestje en om 10u er weer uit om naar een Parkinsoncongres te gaan.
Iets te veel prikkels die 400 mensen.
Haha, flinke kater aan overgehouden?
Oud 07-04-2018, 18:41
Elin3
Elin3 is offline
Ik pakte vorige week blijkbaar een versleten paar jeans in, want toen ik ze hier uit mijn koffer haalde zat er een kleine scheur op de knie. Inmiddels is het een grotere scheur en denken mensen dat ik de jeans zo gekocht heb
Oud 07-04-2018, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik pakte vorige week blijkbaar een versleten paar jeans in, want toen ik ze hier uit mijn koffer haalde zat er een kleine scheur op de knie. Inmiddels is het een grotere scheur en denken mensen dat ik de jeans zo gekocht heb
Tja... Als ie nog past en hij staat je leuk, kende m gewoon nog aandoen 🙂👍🏻
Oud 07-04-2018, 22:44
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lig nu net met een mattie op de bank top Gear te kijken en sushi te eten.
Fijn uitbrakken. Een andere wilde ook al afkomen om vanavond weer te feesten maar dat kunnen even niet aan
Oud 07-04-2018, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Lig nu net met een mattie op de bank top Gear te kijken en sushi te eten.
Fijn uitbrakken. Een andere wilde ook al afkomen om vanavond weer te feesten maar dat kunnen even niet aan
Zat je aan de C of de X of de M
Oud 07-04-2018, 23:42
Elin3
Elin3 is offline
Ik ging vanavond alleen naar een concert en het was echt heel tof! Veel zweterige blije mensen, super enthousiaste artiesten en net even de kans om met de zanger te praten na afloop.

Citaat:
Tja... Als ie nog past en hij staat je leuk, kende m gewoon nog aandoen 🙂👍🏻
Ik koop echt nooit kleding met een scheur er in, dus ik denk dat ik 'm bewaar voor klusprojecten, het is niet echt mijn stijl om er zo bij te lopen namelijk
Oud 07-04-2018, 23:49
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Zat je aan de C of de X of de M
Mmmmmmmm
Oud 07-04-2018, 23:54
Verwijderd
Lekkurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 08-04-2018, 00:17
Verwijderd
Listen to meeeee
Don't go chasin' waterfalls
Please stick to the rivers and the lakes you're used to...
Oud 08-04-2018, 00:24
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Listen to meeeee
Don't go chasin' waterfalls
Please stick to the rivers and the lakes you're used to...
Dat liedje zing ik altijd als ik moet plassen
Oud 08-04-2018, 00:38
Verwijderd
Dan luister ik meestal niets.
Oud 08-04-2018, 11:25
Tigerly
Tigerly is offline
Ik ken die hele rap uit mijn hoofd en die schiet vaak in mijn hoofd als ik een lang recht stuk tegen de wind in moet fietsen.
Oud 08-04-2018, 17:51
Macrador
Macrador is offline
Old fashioneds zijn wel lekker.
Oud 08-04-2018, 18:17
Verwijderd
Geen jager, geen neger
Oud 08-04-2018, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Old fashioneds zijn wel lekker.
Wie was de gelukkige gever?
Oud 08-04-2018, 18:50
Macrador
Macrador is offline
Kickermattie
Oud 08-04-2018, 18:53
Verwijderd
Sweet. En je hebt hem ook even geholpen?
Oud 08-04-2018, 18:56
Macrador
Macrador is offline
Nee hij hemzelf want ik kan het nog niet zo goed.
Oud 08-04-2018, 18:59
Verwijderd
Ah, je zit nog niet zo lang op old-fashioning.
Oud 08-04-2018, 20:24
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nog altijd brak :'D
Oud 08-04-2018, 22:08
Verwijderd
Nou, morgen herkansing voor m'n M&O. Hopelijk wordt het beter dan een 3,8. Hopelijk iets van een 6 ofzo 🙂👍🏻
Oud 09-04-2018, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk totaal geen issues met Ziggo, in +- 10 jaar tijd 1x een storing gehad en die werd 2 dagen later verholpen. Mediabox enzo gebruik ik niet want dat is altijd bagger, ongeacht de provider :v
Same. Wie kijkt er überhaupt nog tv? Ik heb een chromecast aan mn tv hangen, prima.

/edit: wel een ci+ module erin wat prima werkt maar alsnog kijk ik geen tv
Oud 09-04-2018, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Dat hele ding van kleding die al half kapot is snap ik niet.
Oud 09-04-2018, 10:26
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Nog altijd brak :'D
Ik was zaterdagavond na 6 uur 's ochtends thuis, zondag de hele dag in de tuin gezeten en wielrennen gekeken. Nu ook nog steeds brak.
Oud 09-04-2018, 13:42
Verwijderd
Die herkansing was opzich nog best te doen. Had 150 mins voor 60 meerkeuzevragen Nu maar hopen dat m'n punt voldoende is.
Oud 09-04-2018, 13:48
Verwijderd
Dag puppy
Oud 09-04-2018, 13:50
aumgn
aumgn is offline
Heel veel sterkte man.
Oud 09-04-2018, 14:03
Koekje
Koekje is offline
Knuffel voor Bas
Oud 09-04-2018, 14:10
Tigerly
Tigerly is offline
De liefste schoothond, zo braaf, zo veel knorren, zo'n bron van geluk. Dat je op de bank sliep en hij 's nachts voorzichtig tegen je aan kroop. Dat 'ie je makkelijk omver kon trekken, maar veel liever braaf was en aan de voet bleef. Hoe hij steeds langzamer ging lopen de laatste tijd. Nog steeds imposant, maar steeds breekbaarder. Ga je missen lieve Kronos.

<3

En jou omarm ik met alles dat ik heb Bas.

Regels voor berichten