Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moet best lachen om al die American Chopper memes.
https://pbs.twimg.com/media/DZX7jHwV4AAtJoU.jpg:large ![]() https://pbs.twimg.com/media/DZzby00UMAA3C1_.jpg:large ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oooh ik heb m'n modem in bridged mode dús ik heb geen IPv6. Ben als allerlaatste aan de beurt. Veel te complex. Dat ik hier intern volledig alles goed geconfigged heb (heeft een collega die vloeiend IPv6 spreekt voor me ingericht) is geen argument. Modem=bridge dus ipv6=no.
|
![]() |
|
Ik was zó klaar met Ziggo, had er zó geen zin meer in, dat ik m'n account domweg terug heb laten zetten op ipv4. Krijg de tyfus maar met jullie kankerzooi
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zelfde met de nieuwe modem die ik kreeg bij het oversluiten naar sneller internet. Ding valt amper zelf te configureren ![]()
|
Het meest irritante is nog dat al die shitzooi m.b.t. Mediabox en in mindere mate de ConnectBox (c.q. Puma 6) allemaal bekend is bij die droeftoeters.
Neem dit nou als voorbeeld; wanneer je naar het zenderoverzicht gaat, krijg je de zendernaam te zien en een klein kut-beeldje met een "preview" van hetgeen wordt uitgezonden. MAAK DAT INSTELBAAR for fuck's sake, het levert hoofdzakelijk een enorme vertraging op in het scrollen (waarmee je een crash kunt inducen). Als je shit niet fatsoenlijk kunt doen, doe het níet, of maak het opt-in. Het devteam dat die software ontwikkelt moet zich de ogen uit de kop schamen.
|
Verwijderd
|
https://www.nu.nl/binnenland/5210534...pervlakte.html 1 april is toch al geweest
![]() |
![]() |
|
Ik pakte vorige week blijkbaar een versleten paar jeans in, want toen ik ze hier uit mijn koffer haalde zat er een kleine scheur op de knie. Inmiddels is het een grotere scheur en denken mensen dat ik de jeans zo gekocht heb
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik ging vanavond alleen naar een concert en het was echt heel tof! Veel zweterige blije mensen, super enthousiaste artiesten en net even de kans om met de zanger te praten na afloop.
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
/edit: wel een ci+ module erin wat prima werkt maar alsnog kijk ik geen tv |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De liefste schoothond, zo braaf, zo veel knorren, zo'n bron van geluk. Dat je op de bank sliep en hij 's nachts voorzichtig tegen je aan kroop. Dat 'ie je makkelijk omver kon trekken, maar veel liever braaf was en aan de voet bleef. Hoe hij steeds langzamer ging lopen de laatste tijd. Nog steeds imposant, maar steeds breekbaarder. Ga je missen lieve Kronos.
<3 En jou omarm ik met alles dat ik heb Bas.
|
![]() |
|
|