Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan er nog steeds iedere keer om lachen.
|
Caro, je moet de navelstreng niet doorknippen hoor! Als je de placenta bestrooit met wat zout en kruiden en in een doekje wikkelt, valt 'ie er vanzelf af en krijgt je kindje nog de nodige voedingsstoffen.
Voor de uitvinding van de schaar werden er ook baby's geboren en dat ging prima, dus niet stom gaan doen met onnatuurlijke doorknip toestanden. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In december vorig jaar heeft er een """""incident""""" (zware mishandeling met letsel tot gevolg) plaatsgevonden en er is naar aanleiding daarvan geen actie ondernomen door het bestuur van Vindicat zoals afgesproken met de RuG/HH en Gemeente Groningen.
Ik zeg; Volledige subsidie stopzetten en alle banden met de uni en hogeschool verbreken. Domme mongolen. |
![]() |
|
Och ja maar nee hartstikke leuk toch, lid zijn van Vindicat en verbroedering en bier en vrienden voor het leven......
DE TERING KANSLOZE BEDOELING. Ja nee ik wist niet dat ik dit moest melden ik heb niet goed opgelet ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha ik zit hier Vindikankerhard te lachen om deze quote. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eeuwige discussie dit. Ik vind het prima als de subsidie van Vindicat (van mij mag ook van andere studentenverenigingen) wordt stopgezet en als de universiteit alle banden verbreekt et cetera. Vindicat leert duidelijk niet van het verleden.
Maar ik denk wel degelijk dat het veel mensen verbroedert, dat veel mensen het hartstikke leuk vinden, dat veel mensen daar inderdaad vrienden voor het leven maken. Wat heeft dat er mee te maken? Waarom halen jullie dat aan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja vind ik ook hoor Jannetje, maar het is wel veel gezeik en ik ken teveel Vindicaters en heb dus een beetje bias.
Groningen heeft ook nog andere mooie verenigingen en ook nog gewoon Albertus, dus als je bij Vindicat gaat "vraag je er wel een beetje om". Tussen aanhalingstekens, want niemand vraagt om hersenletsel, maar iedereen weet nu wel ondertussen van de toestanden bij Vindicat aangezien ze het ook niet zo nauw nemen met die geheimhoudingsplicht, iig niet als ze met mij in de kroeg zitten en al een beetje dronken zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|