Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2018, 20:47
df
df is offline
Gepretendeerde tolerantie, wat bedoel je daarmee @zoef?
Oud 29-04-2018, 20:59
Verwijderd
Kan je je daar niets bij voorstellen? Voor de bühne alles accepteren maar daarna toch sgp stemmen? Kort door de bocht natuurlijk maar je begrijpt mijn punt hopelijk? Want dat is best wel Nederland in een notendop. Fluitsma en Van Tijn zeiden niet voor niets "maar waar betaalt 'ie toch de huur van?'.
Oud 29-04-2018, 21:37
Verwijderd
Ik heb met je te doen hoor, Zoefje! Hopelijk komt er gauw beterschap in de situatie met je lief en ga je je draai in Denemarken beter vinden. Kusjes voor jou! Zal ik je dropjes sturen? En een paar klompen?
Oud 30-04-2018, 10:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
stuur je dan ook een beetje van jezelf en tetplok en preferably Tietgerly mee?
Oud 30-04-2018, 10:47
Verwijderd
Ja hoor! PM je adres maar even, wordt geregeld!
Oud 30-04-2018, 11:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
stuur je dan ook een beetje van jezelf en tetplok en preferably Tietgerly mee?
Oud 30-04-2018, 12:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
I'm sorry, Zoef. Vet kut als je ergens zit waar je je niet op je plek voelt. *Knuf*
M'n bestie heeft ongeveer hetzelfde in Duitsland, alleen heeft zij nog wel d'r dude en 2 katten.
Welke stukjes wil je hebben van Caro, plok en tet?
Oud 30-04-2018, 14:35
Verwijderd
Ik kan wel wat hoofdhaar afknippen, ik heb genoeg! Mijn kleine tenen gebruik ik ook niet. Beetje tiet mag je hebben, heb ik ook voldoende. Als je nagels wil, moet je even geduld hebben, ik heb ze net geknipt. Navelpluis heb ik niet. En als ik over twee maanden bevallen ben en het is geen leuke baby of hij/zij heeft geen rood haar, mag je die ook hebben! Kun je die gewoon versturen in een doos met luchtgaatjes, denk je?
Oud 30-04-2018, 14:37
Tigerly
Tigerly is offline
Je moederkoek is misschien ook nog een goede!!
Oud 30-04-2018, 14:41
Verwijderd
Die gaat ze gewoon opeten zoals ze dat allemaal in Twente doen. Daar krijg je kloeke kinders vaaaaaan. En dat is wel nodig na het drama van afgelopen weekend.
Oud 30-04-2018, 14:45
Verwijderd
Die ga ik zelf bewaren! De ene helft begraven in de tuin, waar ik de geboorteboom van onze eerstgeborene ga planten. Ik ben nog aan het twijfelen over de plek van de boom, maar wil hem eigenlijk bij mijn ouders in de tuin zetten, waar al generaties van onze stamboom wonen en er dus ook een sterke band is met onze herkomst. De andere helft laat ik bereiden door een chef hier en ga ik opeten, schijnt heel goed te zijn voor het herstel na de bevalling en de bonding met je kindje en teruggaan naar het oer waar we allemaal vandaan komen.
Oud 30-04-2018, 14:47
Verwijderd
De geboorteboom gaan we ook planten bij volle maan en dan verwelkomen we onze mini in onze stamboom en voegen we de energie die hij of zij of het bij zich draagt toe aan onze familie.
Oud 30-04-2018, 14:48
Verwijderd
Niet vergeten te checken of de energielijnen wel de goede kant op vloeien op de bewuste dag.
Oud 30-04-2018, 14:50
Verwijderd
Daar heb ik inderdaad al iemand voor ingeschakeld. En ik wil graag in de gaten houden of de planeten in de goede posities staan. En iedereen met een slechte vibe is dus niet welkom, we willen geen negatieve karma bij Het Moment aanwezig hebben.
Oud 30-04-2018, 14:51
Verwijderd
We laten hem/haar/het ook zijn eigen naam uitzoeken.
Oud 30-04-2018, 14:55
Verwijderd
hun/haar/hem. Je bent gevallen voor het patriarchaat
Oud 30-04-2018, 14:56
Verwijderd
Dank voor het wijzen op deze fout. Ik ben diep geschokt dat me dat gebeurd is. Zo'n grote fout nog vóór het ouderschap begint. Hoe kom ik dit ooit te boven?

Overigens ben ik bezig met het geboorteplan. Iemand ervaringen met bevalling in het bos? Of in een duinpan?
Oud 30-04-2018, 14:58
Verwijderd
Het laatste plan wat ik gezien heb is het nieuwe chocoladeplan van DE SPAR.
Oud 30-04-2018, 15:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh ik ga stuk . Ik denk dat ik graag een alinea hersenspinsels wil van enilorac, een beetje Huhuhu in een doosje van tetplok en uiteraard een beetje tiet van tietgerly. Dan mag je je eigen behouden voor je mini-me. Maar als je toevallig ook een beetje kolft tijdens die volle maan en het begraaf ritueel wil ik dat wel graag hebben!
Oud 30-04-2018, 15:08
Verwijderd
Ik zal wel wat voor je apart houden Zoefje, komt goed. Als ik foto's liet maken, zou je die ook kunnen krijgen, maar ik wil geen elektromagnetische straling van wat dan ook tijdens het ritueel hebben, dus er worden geen foto's gemaakt. Ik heb wel een artiest in gehuurd die tekeningen komt maken om de sfeer vast te leggen. Hen tekent wel voornamelijk energieën en geen daadwerkelijke beeltenissen van mensen want energieën zijn dat waar het om gaat, maar ik kan je er daar wel een paar van sturen?
Oud 30-04-2018, 15:09
Verwijderd
Kan ze het in de koffie flikkeren. Heb je Moffie ipv Boffie.
Oud 30-04-2018, 15:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Vergeet je ook niet de artiest in kwestie vooral ook gebruik te laten maken van de menselijke vloeistoffen die vrijkomen bij de bevalling? Dat is later zo lekker voor de YingYang balans in het leven van je hen. Helemaal als je m op een goed chakrapunt in je huis hangt.
Oud 30-04-2018, 15:57
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oooh ik ga stuk . Ik denk dat ik graag een alinea hersenspinsels wil van enilorac, een beetje Huhuhu in een doosje van tetplok en uiteraard een beetje tiet van tietgerly. Dan mag je je eigen behouden voor je mini-me. Maar als je toevallig ook een beetje kolft tijdens die volle maan en het begraaf ritueel wil ik dat wel graag hebben!
O, ik hoopte op een stukje bil. Daar heb ik genoeg van.
Oud 30-04-2018, 16:01
zoef de haas
zoef de haas is offline
Nou ja dat is natuurlijk gewoon hebberigheid. Maar beetje bips mag ook best hoor! Vooral een beetje linkerbil.
Oud 30-04-2018, 16:02
Verwijderd
Maar ik denk dat jouw bips perfect is zoalssie en dat die vooral zo moet blijven.
Oud 30-04-2018, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Vergeet je ook niet de artiest in kwestie vooral ook gebruik te laten maken van de menselijke vloeistoffen die vrijkomen bij de bevalling? Dat is later zo lekker voor de YingYang balans in het leven van je hen. Helemaal als je m op een goed chakrapunt in je huis hangt.
Hier had ik nog niet over na gedacht, dank voor de tip!
Oud 30-04-2018, 20:38
Verwijderd
Groetjes uit Utrecht
Oud 30-04-2018, 21:08
Verwijderd
Het is hier een feestavond dus vrij gezellig
Oud 30-04-2018, 21:13
Ieke
Ieke is offline
Oud 30-04-2018, 22:37
Verwijderd

PRÉ-GAHN-TÉ
Oud 30-04-2018, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zal wel wat voor je apart houden Zoefje, komt goed. Als ik foto's liet maken, zou je die ook kunnen krijgen, maar ik wil geen elektromagnetische straling van wat dan ook tijdens het ritueel hebben, dus er worden geen foto's gemaakt. Ik heb wel een artiest in gehuurd die tekeningen komt maken om de sfeer vast te leggen. Hen tekent wel voornamelijk energieën en geen daadwerkelijke beeltenissen van mensen want energieën zijn dat waar het om gaat, maar ik kan je er daar wel een paar van sturen?
Ik wil het badwater waarin je gaat bevallen hebben om soep, thee en koffie van te maken.
Oud 30-04-2018, 23:09
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
[filmpje]
PRÉ-GAHN-TÉ
Ben je hem net voor de eerste keer tegen gekomen?
Ik kan er nog steeds iedere keer om lachen.
Oud 30-04-2018, 23:35
Verwijderd
Ja ik ben toch kats oud JONGE
Oud 30-04-2018, 23:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Caro, je moet de navelstreng niet doorknippen hoor! Als je de placenta bestrooit met wat zout en kruiden en in een doekje wikkelt, valt 'ie er vanzelf af en krijgt je kindje nog de nodige voedingsstoffen.
Voor de uitvinding van de schaar werden er ook baby's geboren en dat ging prima, dus niet stom gaan doen met onnatuurlijke doorknip toestanden.
Oud 30-04-2018, 23:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
[filmpje]
PRÉ-GAHN-TÉ
DANGEROPS!
Oud 01-05-2018, 09:11
Verwijderd
Wat een gezelligheid weer bij Vindicat eah jongens. Is echt zo verbroederend zo'n studentenvereniging.
Oud 01-05-2018, 09:20
Carn
Carn is offline
Ik kon me er niet eens meer over opwinden. Wat een intens sneu volk.
Oud 01-05-2018, 09:29
Verwijderd
Wat is er dannnnnn?
Oud 01-05-2018, 09:34
Verwijderd
In december vorig jaar heeft er een """""incident""""" (zware mishandeling met letsel tot gevolg) plaatsgevonden en er is naar aanleiding daarvan geen actie ondernomen door het bestuur van Vindicat zoals afgesproken met de RuG/HH en Gemeente Groningen.

Ik zeg; Volledige subsidie stopzetten en alle banden met de uni en hogeschool verbreken. Domme mongolen.
Oud 01-05-2018, 09:40
Carn
Carn is offline
en dat pand in de fik, omdat het kan.
Oud 01-05-2018, 10:28
zoef de haas
zoef de haas is offline
Och ja maar nee hartstikke leuk toch, lid zijn van Vindicat en verbroedering en bier en vrienden voor het leven......
DE TERING KANSLOZE BEDOELING. Ja nee ik wist niet dat ik dit moest melden ik heb niet goed opgelet .
Oud 01-05-2018, 11:51
Verwijderd
Citaat:
"Vindicat-rector Marc Mohr is niet bereikbaar voor commentaar. Hij zegt in Dagblad van het Noorden dat hij niet op de hoogte was van de meldingsplicht. 'Ik ben nalatig en stom geweest. Ik had dit moeten weten want we hebben die gedragscode ondertekend.' De rector spreekt in de krant van 'een heftig incident'. 'Dat accepteren wij ook binnen Vindicat niet.' De twee verdachte leden zijn geschorst."

Hahaha ik zit hier Vindikankerhard te lachen om deze quote.
Oud 01-05-2018, 11:53
Tigerly
Tigerly is offline
Accccchhhh Marc Mohr wordt voor de leeuwen gegooid door zijn vrinden van Vindicat. Een zondebok-offer.
Oud 01-05-2018, 11:56
Verwijderd
Wat een kutkop heeft die Marc Mohr.
Oud 01-05-2018, 11:58
Verwijderd
Uit betrouwbare bron weet ik dat die nazi-kindertjes allemaal kleine pikkies hebben.
Oud 01-05-2018, 12:00
Verwijderd
Eeuwige discussie dit. Ik vind het prima als de subsidie van Vindicat (van mij mag ook van andere studentenverenigingen) wordt stopgezet en als de universiteit alle banden verbreekt et cetera. Vindicat leert duidelijk niet van het verleden.

Maar ik denk wel degelijk dat het veel mensen verbroedert, dat veel mensen het hartstikke leuk vinden, dat veel mensen daar inderdaad vrienden voor het leven maken. Wat heeft dat er mee te maken? Waarom halen jullie dat aan?
Oud 01-05-2018, 12:04
Verwijderd
Ja vind ik ook hoor Jannetje, maar het is wel veel gezeik en ik ken teveel Vindicaters en heb dus een beetje bias.

Groningen heeft ook nog andere mooie verenigingen en ook nog gewoon Albertus, dus als je bij Vindicat gaat "vraag je er wel een beetje om". Tussen aanhalingstekens, want niemand vraagt om hersenletsel, maar iedereen weet nu wel ondertussen van de toestanden bij Vindicat aangezien ze het ook niet zo nauw nemen met die geheimhoudingsplicht, iig niet als ze met mij in de kroeg zitten en al een beetje dronken zijn.
Oud 01-05-2018, 12:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eeuwige discussie dit. Ik vind het prima als de subsidie van Vindicat (van mij mag ook van andere studentenverenigingen) wordt stopgezet en als de universiteit alle banden verbreekt et cetera. Vindicat leert duidelijk niet van het verleden.

Maar ik denk wel degelijk dat het veel mensen verbroedert, dat veel mensen het hartstikke leuk vinden, dat veel mensen daar inderdaad vrienden voor het leven maken. Wat heeft dat er mee te maken? Waarom halen jullie dat aan?
Allemaal leuk en wel, maar bij de NSDAP was het ook vaak gezellig!!
Oud 01-05-2018, 12:22
Verwijderd
Vindicat staat ook op een door nazi's vervuilde grond.
Oud 01-05-2018, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Allemaal leuk en wel, maar bij de NSDAP was het ook vaak gezellig!!
Ja heel grappig. Maar ten eerste is het gewoon niet waar, NSDAP is nooit gezellig geweest en ik geloof ook niet dat die partij dat zelf wel probeerde uit te dragen en ten tweede snap ik nog altijd niet waarom jullie het aanhalen. Je reactie suggereert nu (of zo komt het op mij over) dat ik het als argument of zo aandraag maar ik reageer juist op "jullie".
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten