Advertentie | |
|
![]() |
|
Zakmes, spork (die dingen zijn echt handig, hoe dom ze er ook uit zien
![]() Heb je een mogelijkheid voor het wassen van kleren op de camping? Vooral niet te veel kleren meenemen dan! En zorg dat je lichte, makkelijk klein op te vouwen kleren meeneemt, scheelt belachelijk veel ruimte.
||
Citaat:
En wetwipes inderdaad.
|
Verwijderd
|
Heb gisteren een superleuke vrouw ontmoet die haar zesjarige dochter nog borstvoeding geeft en ook een superlieve kerel die me een deel van het eiland heeft laten zien en me vanmorgen een mini eierschilletje kwam brengen toen ik aan het tekenen was; ‘of teken je alleen grote dingen??’ En me daarna nog een koek van de bakker kwam brengen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon nee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of ja wel willen, maar ik denk dat vakanties in zulke goedkope kamers binnen west Europa over het algemeen niet heel plezant zijn.
|
Ik heb nog nooit op een luchtbed/matje geslapen waarbij ik met mijn knakenrug comfortabel op kon liggen. Heb er ook nooit in geinvesteerd, maar alles wat onder de 50 euro kost is vooralsnog geen succes voor mij.
Dus na een paar dagen kamperen is voor mij de lol er wel van af omdat ik simpelweg slecht slaap, en als ik op vakantie ben wil ik toch wel n beetje uitrusten ![]()
||
Citaat:
Vroeger als ik op kamp ging hadden we gewoon douches en wc’s enzo, dat maakt het hele kampeer gedoe een heel stuk minder erg. Daarbij werd er voor ons gekookt, in een echte keuken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit matje kocht ik voor 80 euro. Het is niet heel goedkoop, maar ik had een luchtbed voor logees en dat ding ging altijd lek. Dit matje is warm, licht en ik slaap echt bijna net zo goed als thuis.. heb er thuis ook al eens op geslapen toen het wat lawaaierig was bij de bovenburen. Heb op dit matje aan een stuk door 11 uur geslapen op dag drie, hahahaha. Weet alleen niet hoe het ligt met rugklachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb twee keer voor minder dan 30 dollar een kamer geboekt, beide keren uiteindelijk wel meer betaald, en dat was in Vegas. Afgezien van een of andere kortingsbon kan ik me voorstellen dat je voor 30 euro per nacht in Oost Europa en de Balkan misschien nog ergens een ranzig hol kan vinden maar ik denk dat het snel ophoudt daarna. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ranzig hol ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, je kan in Drenthe, Friesland en buiten de stad Groningen op veel plekken vrijstaand wonen voor dik onder de €150.000,- en in Groningen staan er zelfs iets van 80 huizen te koop voor rond de €70.000,-. Met vaak nog een dikke tuin ook.
Daar heb je in Amsterdam nog geen halve garagebox voor. |
![]() |
||
Citaat:
|
|