| Advertentie | |
|  | |
|  11-06-2001, 23:10 | |
|   | 

mischien staan hier nog een paar intresante uitspraken voor je bij http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/009348.html 
	__________________ I think I am a mushroom........   everybody always keeps me in the dark and feeds me bullshit | 
|  12-06-2001, 06:46 | |
| 

In linux heb je zo'n fortune progie, waar veeeeeeeeel uitspraken, grapjes, feitjes, in staan, ik heb me dir ff ge-upload op: http://home.hccnet.nl/f.t.markus/spreuken/ 
	__________________ You have not converted a man because you have silenced him.   -- John Viscount Morley | |
|  22-06-2001, 12:01 | ||
|   | Citaat: 

__________________ it's the heart afraid of breaking that never learns to dance... | |
|  22-06-2001, 14:35 | |
| 

Ja is lang verhaal en moeilijk om uit te leggen, vooral omdat ik niet weet waar ik moet beginnen, maar ik zal het proberen: Als je wilt dat je ziek wordt, en je denkt de hele tijd dat je je slecht voelt, dan wordt je ook echt ziek. Dit kennen de meeste mensen wel. Maar je kunt het ook andersom doen, als je ziek bent denken dat je je goed voelt. En gewoon dingen gaan doen, dan zul je merken dat je heel snel ECHT beter bent. Dit heeft te maken met gedachte kracht. In films en verhalen over tibet, en andere oosterse landen (neem voor mij part karate kid III daar in zit het zelfs) zeggen ze vaak dat je geest sterker is dan je lichaam. En je kunt met je geest je lichaam ook zeker beïnvloeden. Maar das wel moeilijk, niet iedereen kan dat, ligt eraan hoe sterk je geest is, je kunt dat trainen enzo. Eigenlijk is je geest sterk als je geloofd. Geloof jij dat je beter wordt dan word je beter. Geloof jij dat je ziek wordt dan word je ziek. Nou zijn er wel meer mensen die denken dat je met je geest je lichaam kan beïnvloeden. Maar ik geloof dat je met je geest nog veel meer kan beïnvloeden. OOk dingen om je heen. In de matrix zie je een stukje dat alsie bij het orakel is dat er zo'n klein boedistisch keentje zit, dat een lepel buigt. En die zegt dat Neo niet moet proberen de lepel te buigen, want dat lukt toch niet. Maar hij moet proberen te doen dat er geen lepel bestaat. Dus geloven dat je met die lepel kan doen wat je wilt. Volgens mij is die lepel er wel. Maar volgens mij kun je die ook met je geest buigen. Als jij een lepel vast pakt en ECHT gelooft dat je hem kan buigen, dan buigt hij. MAAR, dit zullen maar weinig mensen lukken, want... Wij hebben uit ervaring geleerd dat lepels niet zo maar buigen, dat zijn natuurwetten. Met natuurkunde krijg je ook dat het een vaste stof is en gevromt is. En niemand zal ooit ECHT geloven dat hij die lepel kan buigen. En zo lang je meer gelooft in je ervaring van de natuurwetten zal die lepel ook nooit buigen. Pas als je het echt gelooft buigt hij. Toen ik dit aan iemand dit probeerde te vertellen, zei zij ironisch: "Ik geloof dat er 10 zakken chips onder me bed liggen" Natuurlijk geloofde ze dat niet. En was dat ook niet. Maar als jij dat echt gelooft, dan maak je je hersens wijs dat die er echt liggen. En als je hersens zoiets denken, dan generen ze reacties. Dan zie je ze, dan voel je ze. En als jij dat dan gelooft dan is het ook zo. Maar dan nog een stap verder, kun jij met jou geest de geest van anderen beïnvloeden? Ik denk het wel, wat nou als jij heel erg gelooft dat jij die chips van net aan het eten bent. Wat doe je dan? Zit je dan alsof je met je handen een zak chips vast houdt en eet? Of zit je gewoon? Misschien denken je hersens wel dat je armen bewegen en chips in je mond doen. Maar is dat niet zo. Maar misschien ook wel, en als je echt heel hard gelooft, volgens mij geloven dan meer mensen. En die zullen dan zien dat jij met een zak chips in je handen zit te eten. Ja ik weet het het is heel abstract, en zeker niet aan te tonen, omdat niemand het ECHT zal geloven. Maar jij weet dat je nu naar een beeldscherm kijkt he? Misschien geloof je alleen maar dat daar een beeldscherm staat. Denk daar maar es over na... en over dit hele verhaal, als je er echt over gaat filosoferen, misschien vind jij dan wat anders, of ontdek je nog meer. Ik kan het niet aan tonen, maar ik geloof het, en als je dit verhaal gelezen hebt, als je iets gelooft is het ook zo. Dus voor is dit echt... ____________ .oO(DrPain)Oo. 
	__________________ .oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~ | |
|  22-06-2001, 19:48 | |
| 

Ok, nog een theorietje: iedereen beinvloed de gedachten van iedereen. Als er genoeg mensen zijn die allemaal iets geloven. En die groep is groot genoeg dan zal de rest die eigenlijk niet gelooft het ook gaan zien. Oftwel alles wat we nu ervaren is door iedereen bedacht..... 
	__________________ You have not converted a man because you have silenced him.   -- John Viscount Morley | |
|  28-06-2001, 17:50 | ||
|   | Citaat: 
  Ik wist alleen niet dat je dat met die spreuk bedoelde. Fijn dat je het even uitgelecht hebt. Even over die lepeltjes. ik had die film niet gezien, maar er wel al over gehoort. En ik ben het er helemaal mee eens. Ik had het het laatst met een vriendin nog over zulk soort dingen. We vinden het jammer dat de meeste mensen er niet meer in geloven en alleen de natuurkundigewetten als waarheid zien. Er is zoooooo veel meer wat veel echter is. Aleen iedereen heeft dat zesde zintuig afgesloten (Vreemd eigenlijk hè?)En men noemt je zweverig als je in dat soort dingen 'gelooft' Maar er is niks te 'geloven'aan. Het is zo aards als ik weet niet wat. 
	__________________ it's the heart afraid of breaking that never learns to dance... | |
|  02-07-2001, 09:06 | |
| 

'carpe diem' uiteraard(dat die er nog niet bij stond!!!) hmm en verder ... 'er was eens' vind ik de beste drie woorden die je achter elkaar kan zetten maar het is niet echt een spreuk...  jee ik kan er echt niet op komen... ik word er kwaad van!! ik heb zoveel gelezen, er zoveel over nagedacht maat als iemand raagt noem es wat weet ik het niet. bah! veel van die wijsheden over innerlijke perfectie en relativisme en zo... net buiten bereik van mijn bewustzijn. Nou ik zoek er nog wel wat.. I will be back  COOLkazzt 
	__________________ I thought we were an autonomous collective! | |
|  03-07-2001, 11:08 | |
|   | 

Leuk dat iedereen zo meedoet. Ik heb er nog een paar Wees lekker jezelf, er zijn al zoveel anderen. Loesje Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. Loesje Ik maak mijn eigen keuzes en die zijn niet altijd best maar ze zijn nog altijd beter dan gekozen door de rest GrOeTjeS AmIgA 
	__________________ it's the heart afraid of breaking that never learns to dance... | 
|  05-07-2001, 11:52 | ||
|   | Citaat: 
 die laatste is echt heeel goed 
	__________________ Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S | |
|  08-07-2001, 12:54 | |
|   | 

loesje: -ga en praat met vreemden -wie zichzelf spaart is al snel een postzegel -wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel -pluk de dag voor je in een vaas eindigt -nee heb je, ja kun je frauderen -ik ben de zon in de zomer, de sneeuw in de winter en de druppel die de lente doet overlopen, nou jij.... | 
|  14-07-2001, 13:08 | |
|   | 

LAEDERE FACILE, MEDERI DIFFICILE    (Kwetsen is makkelijk, een wond genezen is moeilijk ) LACRIMA NIL CITIUS ARESCIT (Niets droogt sneller dan een traan) HODIE MIHI, CRAS TIBI (Vandaag ik, morgen jij (voor op een grafsteen)) Sex is net als Nike.......... Just do it! -Maarten 
	__________________ Golf is gewoon een dure vorm van knikkeren... | 
|  04-12-2001, 10:04 | |
| 

uhm dezen vond ik wel leuk Stilte is een vriend die je nooit verraad Een wijs man zegt de domste dingen Een domme man, echter, DOET ze Als er een vlieg op het hoofd van uw vriend zit, verwijder deze dan niet met een bijl Wie op zijn tenen staat, zal nooit lang overeind blijven 
	__________________ ostensibly motionless, the hare was tremblingg wtih excitement, for without his spectacles he appeared completely helpless! | |
|  12-12-2001, 19:55 | ||
|   | Citaat: 
  Ja... ik ken er ook wel wat, kan er nu ff niet op komen... | |
|  18-12-2001, 21:48 | |
|   | 

* één dag niet gelachen, is een dag niet geleefd * Als je durft, kun je alles Die eerste is eigenlijk 'mijn' motto, wist je dat mensen heel vroeger zeker 3 kwartier per dag écht lachtten, en nu lachen we slechts een kwartiertje per dag?? Mensen, we moeten wat meer gaan lachen! [Dit bericht is aangepast door Roos16 (18-12-2001).] 
	__________________ Freedom, here I come! | 
|  20-12-2001, 12:09 | ||
|   | Citaat: 
   [Dit bericht is aangepast door amiga (20-12-2001).] [Dit bericht is aangepast door amiga (20-12-2001).] 
|  31-12-2001, 22:47 | ||
|   | Citaat: 
 ik mot nu ineens denken aan een paar weken terug, na schooltijd. Ik stond nog effies met een paar vriende van mij op et sgoolplein en toen hadde we et ergens over (waarover week nie meer) maar iig, een vriendin van mij he die vond dat zo grappig, die had er gewoon de slappe lag van. En iedere keer als ze weer een beetje bij was gekome dan lag ze zo weer in een deuk. Heeft meer dan 1 1/2 uur lang de slappe lach gehad dat wijf!!  nah als dat nie genoeg was!! 
	__________________ Greetingz! | |
|  03-01-2002, 00:32 | ||
|   | Citaat: 
 | |
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 20:18 | |
| Lifestyle | Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle? Verwijderd | 23 | 28-07-2010 11:02 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 15:28 | |
| Verhalen & Gedichten | Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 17:01 | |
| Verhalen & Gedichten | Waar is de wijsheid Diary of Dreams | 13 | 14-10-2004 14:23 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | De grootste wijze (volgens jullie) Beloved | 29 | 11-08-2003 22:09 | |