Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nu ik weet dat de hormonen zo’n invloed hebben op Mn geestelijk gestel gebruik ik gewoon condooms. Geen extra hormonenfeestjes meer in mijn lijf.
|
Uiteindelijk is het mijn lichaam waar een kind in kan ontstaan, dus ik heb dat denk ik ook wel graag zoveel mogelijk in eigen handen denk ik. Maar het concept mannenpil is wel heel goed dus misschien is dat ook een beetje mentaliteitsverandering bij de vrouw die daar voor nodig is.
Mannen zouden over het algemeen sowieso wel wat bewuster van anti-conceptie mogen zijn wat mij betreft.
||
Citaat:
![]()
|
Ik had heel bewust de woorden ‘over het algemeen’ uitgekozen want natuurlijk geldt dat niet voor elke man.
Uiteraard zijn er mannen die meer begaan zijn met het anti-conceptie gebruik van hun vriendin/vrouwelijke bedpartners dan over het algemeen. Ik denk ook dat hoe ouder men wordt hoe meer die betrokkenheid er komt, maar ik denk ook dat er vooral in de leeftijdsgroep <25 nog veel te weinig over wordt gepraat.
|
"Uiteraard zijn er mannen die meer begaan zijn met het anti-conceptie gebruik van hun vriendin/vrouwelijke bedpartners dan over het algemeen."
Jij lijkt te suggereren dat de meeste mannen er niet mee zijn betrokken vind ik. Dus ik vroeg gewoon "is dat zo dan?".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Denk jij dat mannen dat over het algemeen wel zijn dan? Of de mannen in je omgeving wellicht? Ik bedoel ik kan niet voor de hele wereld oordelen natuurlijk en ik moet eerlijk bekennen hier ook geen cijfers op na te hebben geslagen.
|
Mijn meeste vrienden zijn over het algemeen hoger opgeleid, hebben geen rondneukgedrag gehad en zijn altijd vrij bewust geweest over soa's en bezwangeren. Wij hebben op school alle mogelijke opties voorbij zien komen.
Niet echt representatief voor de bevolking natuurlijk, maar ik ken gewoon geen gasten die niks weten van hun vriendins anticonceptie. Al is het omdat ze zelf geen vader willen worden.
|
Verwijderd
|
Bijna de volledige simpele-vriendengroep van Joël is het daar absoluut niet mee oneens. "Zij wil niet zwanger worden, en ik mag niet meebeslissen over abortus, dan mot zij de pil.", maar dan doorspekt met taalfouten, is zo. En degene die het niet zijn, zou ik gewoon niet vertrouwen, die zeggen "ja ik ben aan de pil" om zonder rubber te kunnen batsen gok ik zo.
Mijn eigen sociale cirkel is denk ik overwegend voor zo'n pil en zou het ook in ieder geval proberen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb in mijn omgeving ook lange tijd kerels gehad die gewoon niet wisten hoe het werkte. Sociaal enorm onhandig, opgegroeid als enig kind óf in een gezin met alleen maar broers. Ik heb aardig wat begintwintigers uitgelegd hoe een menstruatie precies werkt en wat de pil precies doet en zo
![]() Overigens zou Jos gewoon de mannenpil gebruiken als die er zou zijn, ik ben even klaar met hormonen. |
![]() |
|
Ik heb op een streng christelijke school gezeten maar wel gewoon vormen van anticonceptie behandeld gekregen en ook wat wel en niet betrouwbaar was enzo.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Over dat mannen en de pil verhaal: ik denk dat het inderdaad ook redelijk vaak blijft hangen op functie. Mijn vriendin/scharrel/fuckbuddy is aan de pil, want ik/wij willen niet dat ze zwanger wordt. Wat vergeten wordt is dat het niet alleen bij die functie blijft, maar dat er veel vrouwen zijn die behoorlijk last van (hormonale) bijwerkingen hebben.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan dit jaar echt van de Champions League genieten
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al dit triviale geneuzel heeft er voor gezorgd dat ik heel even een vasectomie overwoog maar een vasovasostomie faalt ruim 15% van de keren en de keren dat de ingreep slaagt, is het alsnog coinflippable of shit werkt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|