Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vrij, vrij, vrij! (Ennu moet ik naar de kapper
![]() - Rechte lichte spijkerbroek. - Lichtblauw dun riempje. - Wit-blauw-verticaal-gestreept blousje. - Wit hemdje eronder. - Blauwe wollen trui met glittertjes en boothals eroverheen. - Zilver/roze kettinkje + armbandje. - Lichtblauwe haarband, staartje. - Geen make-up. :/ - Luchtje: Deep Red. |
![]() |
|
-blauwe missixty broek (die te groot is)
-blauw t-shirtje -zwart blousje met driekwarts mouwen -rood/blauw truitje ook met driekwarts mouwen -che-vest omdat ik het koud heb -zwarte sokken -zwart ondergoed -zwart polsbandje -blauw spitfire polsbandje -rood bandje met zilver stukje+hartje -paars horloge -rood/geel/groen kralenarmbandje -duimring
|
Verwijderd
|
Donkerblauwe Broek (dockers d4)
Lichtblauw/wit gestreept overhemd RL Zandkleurige Trui River Woods om mijn shcouders hangen Van Bommel suede schoenen (veter booties) Gant Madison Square Chronograaf (horloge) Lichtblauwe sokken van de Bijenkorf Luchtje: Sander for Men van jill Sander |
![]() |
|
-jynx broek (spijker)
-groen hempje -zwarte longsleeve -paars t-shirtje met 'n koetje met daaronder "caliciyum" -zwart ondergoed -zwarte sokken armen: -rood armbandje met zilveren hartje dr aan -zilver armbandje met spikes -zwart bandje met kattenbelletje -paars bandje met kattenbelletje -armbandje met rood/geel/groene kraaltjes -paars horloge nek: -zwarte spikeband -zilveren ketting met spikes -zilver kettinkje van 'n portemonnee
|
![]() |
- wit corduroy pak van dolce&gabbana
- zwart truitje met geborduurde bloemen d&g - armband otazu - ketting ook otazu - panty van dkny Tip......de mp3 nummers van d&g....zeer goed...volgens mij zijn die ook gebruikt bij de show... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wit shirtje Benetton
witte strakke wollen trui DKNY donkerblauw-wit gestreepte vale uitlopende broek Diesel wit leren riempje pantykousjes Hema rode suede instappers Hilfiger, en nee ik hoefde niet op de fiets vandaag dus was niet koud gekleurd kralenkettinkje om, rode hangdiamantjes in oren, horloge, slavenarmband, haar in klein hoog knotje/staartje
|
![]() |
- roze longsleeve Sutherland
- wit polo'tje zeilschool - roze/wit gestreepte blouse RL - donkerblauwe spijkerbroek Diesel - roze clipriem - roze shawl - roze Burlingtons - zwarte puntlaarsjes Zilveren sieraden, geurtje: Allure en een beetje mascara en lipgloss.
|
-wijduitlopende spijkerbroek, met olijfkleurtjes aan de zijkant van D&G
-zwart kante ondergoed van de H&M -Olijfkleurige longsleeve van Benetton -Olijfkleurige bloes van Polo -Rood-geel-gestreepte voetbalsokken. Haar opgestoken, beetje makeupjes geen sieraden ![]()
|
-stuka broek (spijker)
-zwart hempje -rode longsleeve -donkerblauw t-shirtje met 'n alien ("out of this space") -zwart ondergoed -zwarte sokken arm: -rood bandje met zilver hartje -zilver armbandje met spikes -zwart bandje met kattenbelletje -armbandje met rood/geel/oranje/groene kraaltjes andere arm: -armbandje met rood/geel/groene kraaltjes -armbandje met zwarte kraaltjes -paars bandje met kattenbelletje -paars horloge nek: -zwarte spikeband -zilver kettinkje met spikes -zilver kettinkje van een portemonnee
||
Citaat:
![]() ontopic: bruine wijde ribbroek, beige, wit & rood gestreept shirt h&m,
|
![]() |
draag vandaag:
- zwart lingerie setje van aubade - zwarte pantalon van joop! - zwart colletje van rl met zo'n flaggetje in m'n nek - zwarte high heels van gucci - hele gave zwarte ketting...zelf laten maken - en een bijpassende armband en nee ik heb geen begravenis
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 13:09. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |