Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en in Leiden, begin van de "hoofdstraat" weet megod niet hoe die heet, aan de rechterkant zit een winkel met koksbroeken.
||
![]() |
Citaat:
in heel veel ondergoedzaken, livera, hunkemoller, hebben ze bij setjes strings, onderbroeken, en van die strakke boxershorts hangen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik zoek nog steeds naar : mary-janes zonder plateauzolen in r'dam of breda.. en ik wil ook nog een ribjas gevoerd met (nep-)schapenvachtje (een korte, niet zo'n lange, dat vink nie mooj.. liefst roze.. maar bruin is ook goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hij is alleen een beetje verwassen roze, dus niet KNALroze...
||
![]() |
Citaat:
![]() aan wat voor prijs moet ik dan gaan denken, want ik zal hem waarschijnlijk zelf moeten gaan bekostigen, aangezien mn moeder me een jas heeft aangesmeerd die ik eigluk nie mooi vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
cyberdog zit in amsterdam, spuistraat en geloof ook eentje (naja soort van, ze;fde kleding) in de kalverstraat
gekleurde pruiken (alle lengtes ![]() ik wil ook mary janes, maar wat kosten die krengen ieeemand een idee? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Voor geluidskaart vinden rijk_v | 6 | 03-05-2004 16:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |