Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken een opa en en oma die dus altijd foto's van hun achterkleinkinderen willen nemen, maar die kinderen willen dat niet, want ze zijn dan net lekker aan het spelen, of gewoon moe/hangerig of weet ik veel wat. En dan willen die grootouders dus dat de ouders die kinderen en even "leuk neerzetten". Sowieso vind ik altijd idioot al die foto's. Maak gewoon een foto of niet, maar laat me met rust met je "kijk even hierheen, even lachen!" Ik heb fotoboeken vol met foto's waarop je mij in een onder hoek ziet wegduiken of uit beeld rennen. Nu nog steeds ben ik er niet happig op. Mijn moeder probeert nu altijd onder het mom van "foto's van het lekkere eten" alsnog foto's van me te maken, maar daar trap ik ook niet meer in.
Dezelfde opa en oma willen ook altijd dat de achterkleinkinderen op schoot komen zitten en "gezellig doen". Resulteert erin dat die achterkleinkinderen liever niet naar die opa en oma gaan, omdat ze dan altijd op schoot moeten komen zitten ipv leuk spelen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Letterlijk de enige maatregel die er staat is dat we 1.5 meter afstand moeten hebben tot de leraren in de gangen. Er is geen eenrichtingsverkeer, leerlingen mogen met 30+ weer in een lokaal zitten etc. wel moeten we onze handen ontsmetten als we een lokaal binnenkomen. Maar dat is eigenlijk alles.
|
Tja als je alles snapt is er niks mis mee. Maar ja ik heb (net als veel andere leerlingen) vaak gebrek aan discipline. Het is veel te makkelijk om andere dingen te doen dan de lessen als je thuiszit. Je kan praktisch gezien de meeting openzetten, en dan gaan gamen. Dus ja mijn cijfers gingen hard achteruit bij de online lessen. Dus ik hoop dat dat niet nog een keer hoeft
||
Citaat:
|
PWS schijnt heel kut te zijn, ik begin nu pas aan de eerste fase. ik heb werkelijk geen idee wat het voorstelt, elke school komt met andere manieren van pws
||
Citaat:
Maar het mooie is dat ik het opleiding binnen 1 jaar kan afmaken. |
![]() |
||
Citaat:
Bijvoorbeeld Calculus hoort bij de tak wiskunde, en dat kan je kiezen als PWS-onderwerp. Of Maatschappijwetenschappen en waarom mensen stelen. Dat soort dingen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tja het is dat havo verplicht is voor de pabo. Heel stiekem hoop ik dat ik geen examen hoef te doen, net als de mensen van vorig jaar. Ik ben bang dat ik het niet ga halen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga me ook wel voorbereiden op een examen, maar ik zou het niet erg vinden als het niet doorgaat. En al zou ik geen toetsen kunnen maken, er komen sowieso vervangende opdrachten, dus ik moet alsnog gewoon leren
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |