Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hier in België zitten we met hetzelfde probleem qua logheid en weinig flexibele vaccinatiestrategieën.
Komen wel wat meer stemmen op om de prioriteiten of volgorde eens te herbekijken. Vraag me ook af in hoeverre de logistieke moeilijkheden een effect hebben op de keuzes.
Laatst gewijzigd op 31-12-2020 om 14:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat me trouwens ook verbaast, is dat de media niet meer druk op de politiek proberen te leggen door telkens met andere landen te blijven vergelijken en op de tekortkomingen in Nederland te wijzen. Als je die macht hebt, moet je er in deze situatie ook gebruik van maken, naar mijn idee. Op dit moment vind ik ze veel te toegeeflijk.
Laatst gewijzigd op 01-01-2021 om 13:54. |
![]() |
|
Godverdomme zeg; overheden willen nu creatief omgaan met de tijd tussen shot één en shot twee van het vaccin en dosering per shot. De EMA, FDA, BioNTech/Pfizer zeggen collectief: doe dat niet, er is geen data, dit wordt off-label use, sluit niet aan bij de clinical trials.
Hoe in godsvredesnaam haal je 't in je hoofd om in een wereld waarbij wappies zóveel gewicht krijgen en impact hebben op de samenleving je niet te houden aan het protocol? Een inhoudelijke discussie over of iets wel of niet acceptabel is en parallellen naar vergelijkbare vaccins is even niet relevant. Daarvoor hebben we een te grote groep verstandelijk beperkten en een fucking pandemie met alle gevolgen van dien. ![]()
||
Citaat:
Ze heeft ook 'zelf onderzoek' gedaan en vind het onbegrijpelijk dat een 'zelfstandige vrouw' daar zo op tegen is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij betreft worden de keuzes in het ziekenhuis gemaakt gebaseerd op religie en politieke voorkeur en mensen die overal iets van vinden zonder onderbouwing. Laat al die weigeraars toch lekker doodgaan, ruimt lekker op. Ook goed tegen klimaatverandering. Verder denk ik dat al die witte woke schijtfiguren dan hun vaccin mogen afstaan aan mensen in armere landen die dat hele vaccin nog niet eens beschikbaar hebben. Teringlui. Sterf aub. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|