Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2020, 12:07
Verwijderd
Dat wordt niet gesnapt door de doelgroep, wat voor de zoveelste keer duidelijk werd bij de kritiek op Jaap van Dissel's uitspraak.
Advertentie
Oud 31-12-2020, 12:08
Verwijderd
Ik ben trouwens helemaal niet zo positief over het verloop van 2021. Denk dat het nooit meer wordt zoals het was. Of dat we alleen maar in cycli gaan leven, lockdown, versoepeling, lockdown etc. Of een ander virus. Een recessie, klap voor de economie etc. Maar goed.
Oud 31-12-2020, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt niet gesnapt door de doelgroep, wat voor de zoveelste keer duidelijk werd bij de kritiek op Jaap van Dissel's uitspraak.
Ja weet ik. Maar toch.
Oud 31-12-2020, 12:21
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Ik ben trouwens helemaal niet zo positief over het verloop van 2021. Denk dat het nooit meer wordt zoals het was. Of dat we alleen maar in cycli gaan leven, lockdown, versoepeling, lockdown etc. Of een ander virus. Een recessie, klap voor de economie etc. Maar goed.
Ik geef je groot gelijk. Het zou inderdaad niet meer hetzelfde zijn. En er loopt nog een gemuteerde variant van het coronavirus in Groot Brittannië. (Fucking nice /s). Ik weet niet of de standaard coronavaccine effectief is op de gemuteerde variant . Ik denk dat we in 2021 nog deels in zo'n cycli moeten leven totdat iedereen is gevaccineerd, maar dan is de vraag of die gemuteerde variant compatibel is met het standaard vaccine.
Oud 31-12-2020, 12:25
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
De volgorde moet duidelijk zijn wmb:
- Zorgmedewerkers; ziekenhuizen & primaire zorg eerst
- Rest van de zorgmedewerkers daarna
- Politie, brandweer, onderwijs, kinderdagverblijfmedewerkers & OV medewerkers
- Zwakke groepen
- De rest
En jep, met deze volgorde ben ik het ook mee eens. De primaire zorg is uitermate belangrijk, en we hebben elk zorgpersoneel nodig.
Oud 31-12-2020, 12:26
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Het is nu een groot chaos, en alles gaat sdfjljihhidfosnsoeifnioewjgwsofi;sdagoisrgjoa
Oud 31-12-2020, 12:36
Verwijderd
Ik denk dat de maatschappelijke druk om te vaccineren door de grote groep mensen die zich wél laat vaccineren zo groot wordt dat we uiteindelijk toch nog, en misschien nog wel in 2021, de benodigde immuniteitsgrens behalen.

Laatst gewijzigd op 31-12-2020 om 12:42.
Oud 31-12-2020, 14:49
Macrador
Macrador is offline
Hier in België zitten we met hetzelfde probleem qua logheid en weinig flexibele vaccinatiestrategieën.
Komen wel wat meer stemmen op om de prioriteiten of volgorde eens te herbekijken.

Vraag me ook af in hoeverre de logistieke moeilijkheden een effect hebben op de keuzes.

Laatst gewijzigd op 31-12-2020 om 14:56.
Oud 31-12-2020, 15:23
Mema
Mema is offline
Vanwege keelsars gisterenochtend een test laten doen en nu nog geen uitslag dat is wel een beetje jammer want denk niet dat ie nog voor de avond komt.
Oud 31-12-2020, 16:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons komen er tot tien uur 's avonds nog uitslagen. Hopelijk krijg je gauw de uitslag
Oud 31-12-2020, 19:05
Mema
Mema is offline
Juah we wilden gaan eten bij mijn ouders, maar dat heb ik maar afgezegd. Nu lekker Charlie and the chocolate factory kijken in joggingbroek op de bank
Oud 01-01-2021, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de maatschappelijke druk om te vaccineren door de grote groep mensen die zich wél laat vaccineren zo groot wordt dat we uiteindelijk toch nog, en misschien nog wel in 2021, de benodigde immuniteitsgrens behalen.
Dat hoop ik wel ja...
Oud 01-01-2021, 13:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hier in België zitten we met hetzelfde probleem qua logheid en weinig flexibele vaccinatiestrategieën.
Komen wel wat meer stemmen op om de prioriteiten of volgorde eens te herbekijken.

Vraag me ook af in hoeverre de logistieke moeilijkheden een effect hebben op de keuzes.
Alleen is er in België in elk geval gestart. Hier vertikt de minister het om in te gaan op een redelijk voorstel waarbij eigenlijk meteen gestart kan worden met inenten, zonder dat de overige planning in gevaar komt. Dat niet alles meteen op rolletjes loopt lijkt me normaal bij een dergelijke campagne. Alleen is dat niet wat er aan de hand is: alles lijkt hier in Nederland volgens een vooraf vastgesteld plan te moeten verlopen en de flexibliteit is werkelijk nul.

Wat me trouwens ook verbaast, is dat de media niet meer druk op de politiek proberen te leggen door telkens met andere landen te blijven vergelijken en op de tekortkomingen in Nederland te wijzen. Als je die macht hebt, moet je er in deze situatie ook gebruik van maken, naar mijn idee. Op dit moment vind ik ze veel te toegeeflijk.

Laatst gewijzigd op 01-01-2021 om 13:54.
Oud 01-01-2021, 13:47
Verwijderd
En ik blijf nog steeds nieuwsgierig hoe dit virus nu ontstaan is...
Oud 01-01-2021, 13:54
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
En ik blijf nog steeds nieuwsgierig hoe dit virus nu ontstaan is...
Oud 05-01-2021, 11:38
Megatron
Megatron is offline
Godverdomme zeg; overheden willen nu creatief omgaan met de tijd tussen shot één en shot twee van het vaccin en dosering per shot. De EMA, FDA, BioNTech/Pfizer zeggen collectief: doe dat niet, er is geen data, dit wordt off-label use, sluit niet aan bij de clinical trials.

Hoe in godsvredesnaam haal je 't in je hoofd om in een wereld waarbij wappies zóveel gewicht krijgen en impact hebben op de samenleving je niet te houden aan het protocol? Een inhoudelijke discussie over of iets wel of niet acceptabel is en parallellen naar vergelijkbare vaccins is even niet relevant. Daarvoor hebben we een te grote groep verstandelijk beperkten en een fucking pandemie met alle gevolgen van dien.

Oud 05-01-2021, 17:51
Verwijderd
Ja iedereen "doet onderzoek" tegenwoordig.
Oud 05-01-2021, 18:04
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik doe alleen aan wetenschappelijk onderzoek wanneer ik op "18+ websites" zit. Ik moet namelijk de vrouwelijke- en mannelijke anatomie bestuderen voor mijn biologie huiswerk
Oud 05-01-2021, 18:05
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
En daar hoort natuurlijk practicum bij!
Oud 05-01-2021, 18:23
Verwijderd
Oud 05-01-2021, 21:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja iedereen "doet onderzoek" tegenwoordig.
lawl, ik heb net ruzie met een vriendin van m'n moeder, omdat ik uitlegde waarom het niet gek is dat dit vaccin er redelijk snel is, en ik een grapje maakte in de trant van 'Ik neem geen vaccin want ik weet niet wat het doet. *eet frikandel, drinkt energydrink, rookt pakje shag*'

Ze heeft ook 'zelf onderzoek' gedaan en vind het onbegrijpelijk dat een 'zelfstandige vrouw' daar zo op tegen is.
Oud 05-01-2021, 22:04
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ja, godverdomme dan verwacht ik wel een wetenschappelijk papiertje. Oh, wacht.
Oud 06-01-2021, 18:26
Verwijderd
Citaat:
lawl, ik heb net ruzie met een vriendin van m'n moeder, omdat ik uitlegde waarom het niet gek is dat dit vaccin er redelijk snel is, en ik een grapje maakte in de trant van 'Ik neem geen vaccin want ik weet niet wat het doet. *eet frikandel, drinkt energydrink, rookt pakje shag*'

Ze heeft ook 'zelf onderzoek' gedaan en vind het onbegrijpelijk dat een 'zelfstandige vrouw' daar zo op tegen is.
Ik denk dan, prima dat je kritisch bent, en zoals jij dat dan aan haar uitlegt... het valt me op dat er steeds meer mensen zijn met hun onderzoeken. Allemaal gebaseerd op bullshit. Het gaat mij om feiten, ipv stomme ideologie en wat nog meer. Van die mensen met hun holistische levenstijl. Al die mensen die zo woke zijn. Gvd zeg.... ik snap wel waarom er zoveel Nederlandse Joden zijn vermoord.

Wat mij betreft worden de keuzes in het ziekenhuis gemaakt gebaseerd op religie en politieke voorkeur en mensen die overal iets van vinden zonder onderbouwing. Laat al die weigeraars toch lekker doodgaan, ruimt lekker op. Ook goed tegen klimaatverandering.

Verder denk ik dat al die witte woke schijtfiguren dan hun vaccin mogen afstaan aan mensen in armere landen die dat hele vaccin nog niet eens beschikbaar hebben. Teringlui. Sterf aub.
Oud 07-01-2021, 07:43
Mema
Mema is offline
http://ermaggezongenworden.nl/pfizer...ort-overbodig/

We kunnen weer besparen zo
Oud 07-01-2021, 08:59
Verwijderd
Ideaal
Oud 07-01-2021, 13:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
“Dankzij de research van Lange Frans”

Oud 07-01-2021, 19:24
Verwijderd
Oud 08-01-2021, 09:46
Mema
Mema is offline
Ik heb de chip laten implanteren he
Oud 08-01-2021, 10:57
Verwijderd
Ik wil ook
Oud 08-01-2021, 11:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik wil ook
Oud 08-01-2021, 12:02
Mema
Mema is offline
In de acute zorg gaan werken! Of in een bejaardentehuis.
Oud 08-01-2021, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook
krijg jij hem niet als één van de eersten?
Oud 08-01-2021, 19:46
Verwijderd
Kregen vandaag een mailtje dat het eind januari/begin februari wordt. MAAR bij het nieuws was over leveringen en beperkte oplage en de nu geleverde vaccins weer allemaal al vergeven zijn, zeg maar.
Oud 09-01-2021, 18:40
Verwijderd
Moet snel gebeuren allemaal. En tja
Oud 09-01-2021, 20:23
Mema
Mema is offline
Update: je krijgt er mega spierpijn van en m'n wifi signaal is ook opeens een stuk sterker.
Oud 09-01-2021, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Update: je krijgt er mega spierpijn van en m'n wifi signaal is ook opeens een stuk sterker.
Oud 09-01-2021, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-01-2021, 23:31
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
.

Sinds de buurvrouw gevaccineerd is heb ik hier ineens mobiel bereik
Oud 10-01-2021, 09:03
Mema
Mema is offline
Update 2.0: de spierpijn is voorbij
Oud 10-01-2021, 09:28
Verwijderd
En je wifisignaal?
Oud 10-01-2021, 09:29
Mema
Mema is offline
Nog steeds perfect 👌
Oud 10-01-2021, 09:36
Verwijderd
Vervelende afweging - autisme met wifi of geen autisme maar ook geen wifi.
Oud 10-01-2021, 09:44
Mema
Mema is offline
Ja memtur heeft ook de eerste stap naar autisme gezet. Het was een zielige bedoening en ik ben blij dat ik vrij had
Oud 10-01-2021, 10:26
Verwijderd
Wij gaan over twee weken de eerste autismesignalen halen. Ben benieuwd.
Oud 10-01-2021, 12:48
Verwijderd
Mema, is je DNA in ELKE CEL in je lichaam, dus eigenlijk JOUW EIGEN DNA, inmiddels al IRREVERSIBEL BESCHADIGD door het MRNA VACCIN!?!?
Oud 10-01-2021, 13:13
Mema
Mema is offline
Ja dat lijkt me duidelijk.
Oud 10-01-2021, 13:54
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Coronavaccin heeft me autistisch gemaakt
Oud 10-01-2021, 14:39
Verwijderd
Sorry het is met een kleine hoofdletter, straatmeid, niet met een grote; ᴍRNA.
Oud 10-01-2021, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Sorry het is met een kleine hoofdletter, straatmeid, niet met een grote; ᴍRNA.
En daar hebben we weer iemand die betaald wordt door George Soros voor het in bescherming van het Bill Gates vaccin! WORD WAKKER! Waarom niemand inziet dat dit het begin is van de nieuwe wereldorde die nu invloed heeft OP JOUW LICHAAM
Oud 10-01-2021, 15:50
Verwijderd
Mimimimimimi schop in je kut ken je krijge
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten