Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maar serieus, wat boeit het. Als mensen daar hun lol van halen is dat hélemaal prima. (of dat het een uitweg biedt van realiteit, kan ook.) Dan respecteer je dat ze anime of cartoon of whatever kijken, en ga je verder met je leven.
Trouwens, ik denk dat je zelf niet anime geprobeerd hebt dus als je wilt kan je even naar 4 aflevering van een bepaalde serie die ik genoemd heb, en daarna los gaan over hoe slecht het is :-P |
![]() |
|
Verwijderd
|
Anime doet me niet veel, maar ik snap wel dat mensen dat leuk vinden. Zelfs de anime-pron. Net als rollenspellen en mensen die het leuk vinden om te verkleden en samen te komen. Dat doe ik ook niet, maar ik vraag hen ook niet te verklaren waarom zij dat leuk vinden.
Maar je kan er wel waar vragen wat mensen daar leuk aan vinden, uiteraard, maar er zit echt een oordeel in je vraag, welke ook nog eens uit het niets komt. Enige connectie die ik zie ik het bashen van Leonhard Euler, omdat het wel bekend is dat hij dat leuk vindt. Nu je 17 bent geworden en aan het daten bent, en je straks 18 wordt, vind ik het wel tijd voor een volwassen gesprek hierover. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dit weekend ruim 1000 afleveringen Eisenbahn-Romantik gedownload/gesorteerd (LEGAAL OOK NOG WTF) en ik moet er nog ongeveer 500 controleren of er een betere kwaliteit bestaat maar wat is dit heerlijk achtergrond vermaak met afleveringen van 1992 tot nu
![]() ![]() M'n lievelingscollega waar ik ook graag thuis over de vloer kom heeft vandaag z'n hond in moeten laten slapen en ze kwam 's nachts altijd bij me op de bank liggen en blergh ik ben er best verdrietig over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik snap dat je je verwondert over waarom mensen iets leuk vinden. Maar een duidelijk antwoord ga je toch nooit krijgen. Waarom vind jij voetbal leuk? Dat kun je vast wel voor jezelf uitleggen, maar denk je dat je een antwoord hebt wat een niet-voetbalfan overtuigt?
Het is totaal subjectief en komt daarom al snel neer op "dat is stom" en dat is niet productief, noch voor jou, noch voor de ander. Laat lekker gaan. Wil ik wel aan toevoegen dat ik dat op jouw leeftijd totaal niet kon - dat laten gaan. Iedereen die anders dacht dan ik was een idioot.Hoort ook een beetje bij volwassen worden, nuance over dit soort dingen. |
![]() |
||
Citaat:
Het punt is vooral het Lars von Trier's Dogville-principe; als je kunt breken met (voor jou) traditionele concepten, you're in for a ride.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|