Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2021, 11:23
Loezzel
Loezzel is offline
Ik betrap mijn collega’s erop nu we online lesgeven en ieder een vak voor zijn rekening neemt en daar de lessen voor 3 groepen bij maakt. Pfff
Oud 23-01-2021, 12:38
hppa
hppa is offline
de juffen van mijn kleine neefjes hebben ook allemaal online lessen met instructies gemaakt, ook vol met dt-fouten en samenstellingen met een spatie ertussen enzo
Oud 23-01-2021, 12:40
hppa
hppa is offline
wel fascinerend dat die kinderen nu weer heel anders leren rekenen en schrijven dan wij vroeger twee erbij twee is vier

hakwoorden en zingwoorden en plankwoorden, wtf wtf
Oud 23-01-2021, 12:50
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
wel fascinerend dat die kinderen nu weer heel anders leren rekenen en schrijven dan wij vroeger twee erbij twee is vier

Wtf?
Oud 23-01-2021, 13:17
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Zeker van de methode STAAL?
Oud 23-01-2021, 13:23
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:

Ik ben zo blij met groep 8, geen loze termen meer. Alhoewel, de spellingsmethode waar ik les uit geef heeft het over zelfde-klankwerkwoorden, ik weiger daaraan mee te doen. We praten gewoon over sterke en zwakke werkwoorden.
Oud 24-01-2021, 15:21
Megatron
Megatron is offline
https://chess24.com/en/watch/live-to...ers-2021/8/1/1

Holy shit wat een partij.
Oud 24-01-2021, 20:12
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
mag ik overigens even weten waar de mensen hun fun van anime vandaan halen? ik begrijp de lol er niet echt van
Oud 24-01-2021, 20:24
Verwijderd
Waarom moeten mensen zich verantwoorden voor jou over wat ze leuk vinden en wat jij niet leuk vindt? Wat boeit dat?
Oud 24-01-2021, 20:55
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
mag ik overigens even weten waar de mensen hun fun van anime vandaan halen? ik begrijp de lol er niet echt van
OMDAT HATSUNE MIKU IS EEN HOTTIE
Oud 24-01-2021, 20:55
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Dan heb je nog niet Evangelion, Attack On Titan, Tokyo Ghoul, jojo en veel meer gezien.
Oud 24-01-2021, 20:57
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
OMDAT HATSUNE MIKU IS EEN HOTTIE

Nu ben je wel een weeb
Oud 24-01-2021, 21:01
Verwijderd
Ja idd, ik word graag vastgebonden en ben lekker submissive. Soms ben ik ook lekker dominatrix. Boeiend.
Oud 24-01-2021, 21:08
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Maar serieus, wat boeit het. Als mensen daar hun lol van halen is dat hélemaal prima. (of dat het een uitweg biedt van realiteit, kan ook.) Dan respecteer je dat ze anime of cartoon of whatever kijken, en ga je verder met je leven.

Trouwens, ik denk dat je zelf niet anime geprobeerd hebt dus als je wilt kan je even naar 4 aflevering van een bepaalde serie die ik genoemd heb, en daarna los gaan over hoe slecht het is :-P
Oud 24-01-2021, 21:22
Verwijderd
Anime doet me niet veel, maar ik snap wel dat mensen dat leuk vinden. Zelfs de anime-pron. Net als rollenspellen en mensen die het leuk vinden om te verkleden en samen te komen. Dat doe ik ook niet, maar ik vraag hen ook niet te verklaren waarom zij dat leuk vinden.

Maar je kan er wel waar vragen wat mensen daar leuk aan vinden, uiteraard, maar er zit echt een oordeel in je vraag, welke ook nog eens uit het niets komt. Enige connectie die ik zie ik het bashen van Leonhard Euler, omdat het wel bekend is dat hij dat leuk vindt. Nu je 17 bent geworden en aan het daten bent, en je straks 18 wordt, vind ik het wel tijd voor een volwassen gesprek hierover.
Oud 24-01-2021, 21:39
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Omg Jaapie is al 17??? Ouder dan ik???
Oud 24-01-2021, 22:07
Verwijderd
Ik heb dit weekend ruim 1000 afleveringen Eisenbahn-Romantik gedownload/gesorteerd (LEGAAL OOK NOG WTF) en ik moet er nog ongeveer 500 controleren of er een betere kwaliteit bestaat maar wat is dit heerlijk achtergrond vermaak met afleveringen van 1992 tot nu En er is zoveel in Full HD of in ieder geval in HD-ready. Mooi voor m'n eigen archief compleet gemaakt dus

M'n lievelingscollega waar ik ook graag thuis over de vloer kom heeft vandaag z'n hond in moeten laten slapen en ze kwam 's nachts altijd bij me op de bank liggen en blergh ik ben er best verdrietig over
Oud 24-01-2021, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Wat interesseert jou dat nu? Smaken verschillen, who gives a shit waarom. Jouw mening is niet De Waarheid. Wat een kut opmerking.
Oud 25-01-2021, 01:43
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline

Na al die jaren...
Oud 25-01-2021, 07:01
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom moeten mensen zich verantwoorden voor jou over wat ze leuk vinden en wat jij niet leuk vindt? Wat boeit dat?
ze hoeven zich niet te verantwoorden, ik vraag het me gewoon af. Of ze antwoord willen geven is hun zaak
Oud 25-01-2021, 07:05
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar je kan er wel waar vragen wat mensen daar leuk aan vinden, uiteraard, maar er zit echt een oordeel in je vraag, welke ook nog eens uit het niets komt. Enige connectie die ik zie ik het bashen van Leonhard Euler, omdat het wel bekend is dat hij dat leuk vindt. Nu je 17 bent geworden en aan het daten bent, en je straks 18 wordt, vind ik het wel tijd voor een volwassen gesprek hierover.
Eerlijk gezegd lees ik het hier best weinig aangezien het soms lange berichten of veel berichten zijn, en dan ben ik te lui om terug te lezen. Dus nee, bij mij was het niet bekend dat ons Leonard fan is van anime. En ik judge niet, ik vraag wat er leuk aan is, dus nee het is niet bashen. Ik snap dat het een oordelende vraag is, ik had hem misschien anders moeten opstellen. Een volwassen gesprek vind ik verder helemaal prima
Oud 25-01-2021, 07:06
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ouder dan ik???
Maar dat is nooit veranderd
Oud 25-01-2021, 08:30
Verwijderd
Ik snap dat je je verwondert over waarom mensen iets leuk vinden. Maar een duidelijk antwoord ga je toch nooit krijgen. Waarom vind jij voetbal leuk? Dat kun je vast wel voor jezelf uitleggen, maar denk je dat je een antwoord hebt wat een niet-voetbalfan overtuigt?

Het is totaal subjectief en komt daarom al snel neer op "dat is stom" en dat is niet productief, noch voor jou, noch voor de ander. Laat lekker gaan.

Wil ik wel aan toevoegen dat ik dat op jouw leeftijd totaal niet kon - dat laten gaan. Iedereen die anders dacht dan ik was een idioot.Hoort ook een beetje bij volwassen worden, nuance over dit soort dingen.
Oud 25-01-2021, 08:30
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Het is niet heel anders dan genieten van conventionele speelfilms. Als je denkt dat 't allemaal maar voor kinderen is of geen tof verhaal kan hebben, check Grave of the Fireflies of een serie als Death Note. Obvious klassiekers zijn zo'n beetje alles van Studio Ghibli, Berserk, One Punch Man.

Het punt is vooral het Lars von Trier's Dogville-principe; als je kunt breken met (voor jou) traditionele concepten, you're in for a ride.
Oud 25-01-2021, 09:29
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Thanks Jan! ik denk dat ik hier wel wat aan heb.

Ik ga denk ik zelf ook maar anime kijken. Welke film/serie is een goed begin daarvoor?
Oud 25-01-2021, 09:44
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Evangelion
Oud 25-01-2021, 09:44
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Tokyo Ghoul als je tegen gore kan
Oud 25-01-2021, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wat interesseert jou dat nu? Smaken verschillen, who gives a shit waarom. Jouw mening is niet De Waarheid. Wat een kut opmerking.
Is toch een normale vraag opzich? Misschien is er iets wat hij mist.
Oud 25-01-2021, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Thanks Jan! ik denk dat ik hier wel wat aan heb.

Ik ga denk ik zelf ook maar anime kijken. Welke film/serie is een goed begin daarvoor?
Graag gedaan!

Geen idee, anime is stom en voor sukkels.
Oud 25-01-2021, 10:43
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Graag gedaan!

Geen idee, anime is stom en voor sukkels.
Amen, Jan. Amen.
Oud 25-01-2021, 10:46
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Oud 25-01-2021, 10:56
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
JAN VERTEL ME WAAROM IK ACHTERLIJK BEN
WAAAAAAAAROM
Oud 25-01-2021, 11:15
Verwijderd
In een clusterhoofdpijnfacebookgroep post een vrouw een plaatje met 4 dingen die extreem pijnlijk zijn 1; bevallen, 2; Nierstenen, 3; Clusters, 4; je teen stoten tegen de deur/bank

Iedere vrouw bijna zonder uitzondering reageert eronder "1 en 3 staan verkeerdom"
Oud 25-01-2021, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Is toch een normale vraag opzich? Misschien is er iets wat hij mist.
Ik vind de toon erg veroordelend en niet open staan voor een serieus antwoord. Maar - ik had gisteravond ook een kuthumeur en kon weinig hebben dus wellicht was mijn reactie ook niet tof.

Citaat:
In een clusterhoofdpijnfacebookgroep post een vrouw een plaatje met 4 dingen die extreem pijnlijk zijn 1; bevallen, 2; Nierstenen, 3; Clusters, 4; je teen stoten tegen de deur/bank

Iedere vrouw bijna zonder uitzondering reageert eronder "1 en 3 staan verkeerdom"
Bevallen is niet pijnloos, maar heel pijnlijk ook weer niet. Je staat stijf van de hormonen en ik vond het oprecht wel meevallen. Bekkenpijn is veel naarder
Oud 25-01-2021, 12:21
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ligt eraan hoe je Jaapie's comment interpreteert. Ik denk dat Jaapie het zo niet bedoelde :-P
Oud 25-01-2021, 12:31
Verwijderd
Nu denk ik ook niet. Gisteravond beet ik iedereens hoofd er van af. Dus ook dat van Jaapie
Oud 25-01-2021, 12:44
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Nu denk ik ook niet. Gisteravond beet ik iedereens hoofd er van af. Dus ook dat van Jaapie
En ik zit midden in een autistenmoment
Oud 25-01-2021, 12:44
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
SIGMUND FREUD MOMENT
Oud 25-01-2021, 12:45
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
seks
Oud 25-01-2021, 14:33
Haller
Haller is offline
k
Oud 25-01-2021, 14:37
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
k
Ik weet Haller IK WEET. Ik moet een schop onder mijn kont krijgen.
Oud 25-01-2021, 15:24
Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik weet Haller IK WEET. Ik moet een schop onder mijn kont krijgen.
Daar komen we ook overheen!
Oud 25-01-2021, 15:24
Haller
Haller is offline
Voor de rest geen idee
Oud 25-01-2021, 15:25
Haller
Haller is offline
Ik kijk ook geen anime. Wel spongebob hier en daar
Oud 25-01-2021, 16:52
Verwijderd
Kan iemand mij even vertellen wat er zo boeiend is aan het leven van JaapieEleven? Ik snap het echt niet
Oud 25-01-2021, 17:10
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Kan iemand mij even vertellen wat er zo boeiend is aan het leven van Straatmeid? Ik snap het echt niet
Oud 25-01-2021, 19:01
Haller
Haller is offline
Ik ga zo fappen
Oud 25-01-2021, 19:05
Haller
Haller is offline
Ben btw ook badboy want ben net in de eerste klas van de NS gaan zitten met 2e klas abonnement maar ik had last van mijn voet en die voetsteuntjes waren wel lekker
Oud 25-01-2021, 19:06
Haller
Haller is offline
Vond behalve die voetsteuntjes de eerste klas niet heel veel beter dan de eerste klas dus miss beetje geldverspilling als je een eerste klas abonnement neemt
Oud 25-01-2021, 19:06
Haller
Haller is offline
Denk dat mensen vooral voor de rust betalen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten