![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om je cup te bepalen moet je eerst 1. net onder je borsten meten dat is bijv 70,75,80,85 etc.. 2.Dan leg je het meetlint om je borsten heen. *volgens de tina precies op je tepels maar dat is koud :/* Stel dat het eerst getal 75 is en het tweede 85. 85-75 is 10 en dat moet dan met een cupmaar corresponderen. Ik geloof dat 11 of 12 cm verschil een cup B is. *Weet het niet zeker* Maar goed, je kan natuurlijk ook naar een lingeriewinkel gaan. Daar weten ze het fijne ervan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb 95, maar de dokter raadde me overlaatst aan wat te verdikken. die 95 komt door mijn lengte/grootte = 1.90
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: oh sorry dat had verder iedereen al gezegd... maar wat heeft dit met sexualiteit te maken? en verder, topicstarter (kan nu je nickname niet opzoeken want zit in edit), weet niet of je dit ook wilt weten, maar zo ongeveer b/c is gemiddeld Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En met de grootste E bedoelde ik wat over t algemeen in de winkels verkrijgbaar is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Omdat dit niet echt over sex gaat, ga ik dit topic sluiten.
Ik zal er zelf ook nog ff wat over zeggen: Nou hier ergens boven is al vermeld hoe je je eigen bh-maat kunt bepalen. Het is dus zo dat de letters de grootte van je borsten aangeven en het getal wat er voor staat dus de omtrek van je ribbenkast net onder je borsten, zoals gezegd is. Maar het is wel zo dat het allemaal een beetje in verhouding is. Bij een 70B of een 85B is er ook verschil in de cup zelf, voor de 85B zullen je borsten ook wat groter moeten zijn. kuzzies |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Uefa cup 2006/2007 Stom Konijn | 286 | 20-05-2007 13:37 | |
Vrije tijd |
Davis Cup: Nederland-Spanje Verwijderd | 51 | 11-04-2004 20:26 | |
Vrije tijd |
Tennis - Rusland pakt zijn eerste Davis Cup Tofke_H | 7 | 07-12-2002 08:28 | |