Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je er geen reet aan vind waarom reageer je er dan op?!?! ![]() Tis wel jouw mening, maar breng het dan op z'n minst wat subtieler over!
||
![]() |
Citaat:
Niet waar! Ik weet uit eerste and dat ze er al mee bezig zijn. Ze zijn nu iets verder dan wanneer Vegeta dood gaat. Oh, en ik ga heel GT in de kerstvakantie kijken......harrypjotter heeft de hele serie op goede kwaliteit gedownload. |
![]() |
|
misschien over 20 jaar, want elke keer als er een nieuwe saga half afgelopen is, stoppen ze en beginnnen ze helemaal opnieuw.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben in een bezit van een satellietschotel. Ik kijk Dbz dan op TVCi(een spaans kanaal)en daar zijn ze al bijna bij Buu Saga.Nog 2 saga's geloof ik.
En op Italia 1(italiaans kanaal) kwam tot zo'n twee weken terug GT , die was echt gaaf. Maar met GT zijn ze alweer gestopt. ze zenden nog wel DBZ uit evenals RTL2 Duitsland, waarbij ze toevallig gelijk lopen.Ze lopen wel een maand of wat voor op Yorin. Voor mij het ultieme kijkgenot met mijn schotel. 7 dagen per week DBZ. mooier kan toch niet? |
![]() |
|
![]() |
GT in nederland op de buis,
Ja als Joop van den Ende en John de Mol de pijp uit gaan en er eindelijk iemand komt die van tekenfilms houd. Ik word er namelijk stront ziek van dat we in Nederland zo een tering end achterlopen. Als die shit kanalen hier, ik heb weet ik veel hoeveel jaar geleden in Spanje al DBZ eps gezien, toen zeiden ze hier nog WTF is DBZ. Ik vind het belachelijk hoe men in Nederland de tekenfilms in een verdoem hoekje ramt. Alsof het allemaal onzin is. Laat die Nederlandse zenders nou maar die Toons uit Japan halen, als ze die op een beetje leuk tijdstip uitzenden heb je nog kijcijfers ook. Want die zooi op V8 is wel leuk maar kiddie stuff. So to Joop and John and the other TV maker wannabee's: GET THOSE CARTOONS AND STOP AIRING SHIT!!! --------------------------------------------- MANGA/ANIME RULEZ And if you don't like it, go kill yourself NOW [Dit bericht is aangepast door WhizzKid (05-12-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bullshit,
Uit Japan halen en gewoon orginele stemmen gebruiken klinkt ved gaaf en daar moet niemand over zeiken, gewoon opnieuw inspreken kan ook en klinkt als het goed gedaan is helemaal niet knullig, duitse tv is daar een voorbeeld van, hoewel de kans dat je de plank mis slaat wel sterk van de casting ofhangt. Maar dat zou geen probleem moeten zijn. Of gewoon gelijk hier inspreken in het engels en dan naar Amerika sturen, kennen ze niks geld verdienen ook. En dat gezeik over stemmen is afgelopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Snap je niet hoe dat tv-wereldje in elkaar zit? Het gaat om winst, en japans gesproken tekenfilms brengen geen winst, en nederlands gesproken anime is verkrachting. Kiddie-anime is misschien wel goed te vertalen (pokemon, shinzo) maar iets zoals ...cowboy bebop gaat echt niet. Trouwens, hoe moeten die mensen nou in hemelsnaam aan die tekenfilms komen? De pokemon die fox koopt is de US-versie, Digimon en die ander spul ook. En nederlandse producenten kijken alleen naar de US, ze zitten heus niet allemaal naar anime te kijken, ze kennen de term waarschijnlijk niet eens.
|
![]() |
||
Citaat:
En tja, als ik allemaal zou opnoemen wat ik hier in Nederland op TV wil....als er nou eens begonnen wordt met het uitzenden van Mystery Science Theater, Mr. Show, Kids in the Hall, of wat meer Amerikaanse stand-up comedy....
|
![]() |
"En nederlandse producenten kijken alleen naar de US, ze zitten heus niet allemaal naar anime te kijken, ze kennen de term waarschijnlijk niet eens."
Laten we effe wel wezen, kijk es naar al die andere zenders die Joop & John in de pocket hebben, zenden het ook allemaal uit en sommige lopen voor op wat wij hier hebben, laten we dus niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. aten we het erop houden dat er gewoon niet genoeg vraag naar is, dat het om geld gaat in de tv wereld snap ik ook wel, anders zou Yorin niet zo irritant veel reclame tussen hun programma's knallen. Dat van Series moeten eerst via Amerika, dat is een logisch gevolg van die eneorm kleine vraag naar goede tekenfilms in Nederland. Eigenlijk kunnen we er toch niks aan doen. Interesseert me eigenlijk ook geen moer wat ze hier brengen, ik heb kabel en ik weet waar ik het moet vinden. --------------------------------------------- Discussie afgesloten, ga nou lekker Trigun kijken (heb pas net kabel, dus achterstand is er.) BTW: Het einde van Dragonball GT zuigt. |
![]() |
||
Citaat:
BTW: het einde van Dragonball GT zuigt niet zo vreselijk, hoor... maar ik ben ook zo'n grote softy ![]()
|
![]() |
Tja, een softy einde kon je wel verwachten aangezien GT niet door Toriyama gemaakt is maar door een stel anderen.
En wat ik bedoel met zuigt is dat naar al dat vechten, bad guys verslaan en trainen je meer zo een ultimate warrior einde verwacht en niet een blije(dooie) Goku die ze familie in het oog houdt. Ook al is dat emotioneel gezien het mooiste einde dat ie altijd de toernooien mag bekijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (volgens mij zet ik mezelf na deze post echt vet voor lul, maarja ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|