Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 14:56
TRUNKS!
TRUNKS! is offline
Weten jullie er meer van ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2001, 14:57
niceman1984
niceman1984 is offline
Goeie vraag; maar zou het niet weten ik hoop het van wel de Buu Saga is de beste saga uit de Dragonball Z serie (ik heb een paar episodes weten kunnen te downl) was echt vet Vegetto zo tegen Buu Wow! echt geweldig!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 15:08
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik weet het niet, hoop het wel, da's een vet brute saga, de beste

ik heb al een aantal afleveringen gedownload, nu enkel nog de afleveringen vanaf dat Buu in beeld komt, zeg maar
Oud 03-12-2001, 17:06
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Als ze het doen zal het wel over een tijd worden, want over een half jaar ofzo komt die saga in de VS...
En GT pas in 2003
Oud 03-12-2001, 18:43
fruitmand
fruitmand is offline
Dragonball dit, dragonball dat...wanneer leren jullie domme mutsen nou dat dragonball echt reetlikkende SHIT is!

en trunks, verspil je tijd liever aan een plastische chirurg dan mij zitten mailen!
Oud 03-12-2001, 18:56
harrypjotter
harrypjotter is offline
Ja, misschien in 2003 pas GT in Amerika. Nu kan ik enkel tot 216 (buu komt uit z'n eitje) in het engels vinden, de rest dl ik in japans met engelse subs (is wel trouwens) En Vegitto is echt SUPER!!!stoer, en Gotenks ook!!! Ik heb er nu al best wat, beetje door elkaar maar is echt zo vet!! tja, tegen de tijd dat het in Nederland uitkomt heeft iedereen hier wel breedgenoegband om geripte afleveringen uit amerika allang op zijn schijf te hebben staan, maar ik ga nu alvast voor de Japanse!!
Die intro-muziek is ook cool

Potara rulezz
Oud 03-12-2001, 19:49
TRUNKS!
TRUNKS! is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
Ik ga morgen naar de plastische chirurg want ik ben lelijk
hehe zijn we toch met 1 ding met elkaar eens

Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:52
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
Dragonball dit, dragonball dat...wanneer leren jullie domme mutsen nou dat dragonball echt reetlikkende SHIT is!

en trunks, verspil je tijd liever aan een plastische chirurg dan mij zitten mailen!
Als je zulke topics nix vind reageer er dan niet op...
Oud 03-12-2001, 20:05
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

dat slaat ook als een pik op een drumstel!!!

Als je er geen reet aan vind waarom reageer je er dan op?!?! zeg dan niks als je niks zinnigs te melden hebt, voor die onzin die jij uitkraamt is er een apart topic genaamd: Onzin

Tis wel jouw mening, maar breng het dan op z'n minst wat subtieler over!
Oud 05-12-2001, 00:23
The Undertaker
The Undertaker is offline
*hoopt*

DBZ heerscht!!
VEGETA is echt meesterlijk!!!

kben nu met veel plezier weer op Jorin aant kijken!!
Vegeta vs Kakarot!!!
WOW!!
Oud 05-12-2001, 07:59
VJ
VJ is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Als ze het doen zal het wel over een tijd worden, want over een half jaar ofzo komt die saga in de VS...
En GT pas in 2003

Niet waar! Ik weet uit eerste and dat ze er al mee bezig zijn. Ze zijn nu iets verder dan wanneer Vegeta dood gaat.

Oh, en ik ga heel GT in de kerstvakantie kijken......harrypjotter heeft de hele serie op goede kwaliteit gedownload.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 09:20
The Wanderer
The Wanderer is offline
misschien over 20 jaar, want elke keer als er een nieuwe saga half afgelopen is, stoppen ze en beginnnen ze helemaal opnieuw.
Oud 05-12-2001, 12:16
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
VJ schreef:

Niet waar! Ik weet uit eerste and dat ze er al mee bezig zijn. Ze zijn nu iets verder dan wanneer Vegeta dood gaat.

Oh, en ik ga heel GT in de kerstvakantie kijken......harrypjotter heeft de hele serie op goede kwaliteit gedownload.
ok ok, maar over GT weet ik het zeker, want dat heb ik op een aantal sites gelezen...
Oud 05-12-2001, 14:13
Verwijderd
Ik ben in een bezit van een satellietschotel. Ik kijk Dbz dan op TVCi(een spaans kanaal)en daar zijn ze al bijna bij Buu Saga.Nog 2 saga's geloof ik.
En op Italia 1(italiaans kanaal) kwam tot zo'n twee weken terug GT , die was echt gaaf. Maar met GT zijn ze alweer gestopt. ze zenden nog wel DBZ uit evenals RTL2 Duitsland, waarbij ze toevallig gelijk lopen.Ze lopen wel een maand of wat voor op Yorin.
Voor mij het ultieme kijkgenot met mijn schotel. 7 dagen per week DBZ. mooier kan toch niet?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 15:48
WhizzKid
WhizzKid is offline
GT in nederland op de buis,
Ja als Joop van den Ende en John de Mol de pijp uit gaan en er eindelijk iemand komt die van tekenfilms houd.

Ik word er namelijk stront ziek van dat we in Nederland zo een tering end achterlopen.
Als die shit kanalen hier, ik heb weet ik veel hoeveel jaar geleden in Spanje al DBZ eps gezien, toen zeiden ze hier nog WTF is DBZ. Ik vind het belachelijk hoe men in Nederland de tekenfilms in een verdoem hoekje ramt. Alsof het allemaal onzin is.

Laat die Nederlandse zenders nou maar die Toons uit Japan halen, als ze die op een beetje leuk tijdstip uitzenden heb je nog kijcijfers ook.

Want die zooi op V8 is wel leuk maar kiddie stuff.

So to Joop and John and the other TV maker wannabee's:
GET THOSE CARTOONS AND STOP AIRING SHIT!!!

---------------------------------------------
MANGA/ANIME RULEZ
And if you don't like it, go kill yourself NOW

[Dit bericht is aangepast door WhizzKid (05-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 15:58
Verwijderd
Citaat:
WhizzKid schreef:
GT in nederland op de buis,
Ja als Joop van den Ende en John de Mol de pijp uit gaan en er eindelijk iemand komt die van tekenfilms houd.

Ik word er namelijk stront ziek van dat we in Nederland zo een tering end achterlopen.
Als die shit kanalen hier, ik heb weet ik veel hoeveel jaar geleden in Spanje al DBZ eps gezien, toen zeiden ze hier nog WTF is DBZ. Ik vind het belachelijk hoe men in Nederland de tekenfilms in een verdoem hoekje ramt. Alsof het allemaal onzin is.

Laat die Nederlandse zenders nou maar die Toons uit Japan halen, als ze die op een beetje leuk tijdstip uitzenden heb je nog kijcijfers ook.

Want die zooi op V8 is wel leuk maar kiddie stuff.

So to Joop and John and the other TV maker wannabee's:
GET THOSE CARTOONS AND STOP AIRING SHIT!!!

Het feit is dat de tekenfilms die in Nederland worden uitgezonden, meestal eerst in amerika zijn uitgezonden. Dus DBZ moest eerst in de VS worden uitgezonden voordat ze het hier uitzonden. Why? Als wij het direct uit Japan halen moet het of nederlands ingesproken worden, en dat zal enorm floppen want dat wil niemand, of het wordt gesubd, en om een of andere stomme reden wil niemand in NL naar japans gesproken gesubde tekenfilms kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 16:33
WhizzKid
WhizzKid is offline
Bullshit,

Uit Japan halen en gewoon orginele stemmen gebruiken klinkt ved gaaf en daar moet niemand over zeiken, gewoon opnieuw inspreken kan ook en klinkt als het goed gedaan is helemaal niet knullig, duitse tv is daar een voorbeeld van, hoewel de kans dat je de plank mis slaat wel sterk van de casting ofhangt. Maar dat zou geen probleem moeten zijn. Of gewoon gelijk hier inspreken in het engels en dan naar Amerika sturen, kennen ze niks geld verdienen ook. En dat gezeik over stemmen is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 16:42
Verwijderd
Snap je niet hoe dat tv-wereldje in elkaar zit? Het gaat om winst, en japans gesproken tekenfilms brengen geen winst, en nederlands gesproken anime is verkrachting. Kiddie-anime is misschien wel goed te vertalen (pokemon, shinzo) maar iets zoals ...cowboy bebop gaat echt niet. Trouwens, hoe moeten die mensen nou in hemelsnaam aan die tekenfilms komen? De pokemon die fox koopt is de US-versie, Digimon en die ander spul ook. En nederlandse producenten kijken alleen naar de US, ze zitten heus niet allemaal naar anime te kijken, ze kennen de term waarschijnlijk niet eens.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 16:43
Verwijderd
Citaat:
WhizzKid schreef:
Of gewoon gelijk hier inspreken in het engels en dan naar Amerika sturen, kennen ze niks geld verdienen ook. En dat gezeik over stemmen is afgelopen.
sorry hoor deze smiley moet er gewoon even bij

Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 16:48
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:
gewoon opnieuw inspreken kan ook en klinkt als het goed gedaan is helemaal niet knullig, duitse tv is daar een voorbeeld van,
Nasynchronisatie werkt met live action gewoon niet goed, met animatie is dat probleem minder groot.

En tja, als ik allemaal zou opnoemen wat ik hier in Nederland op TV wil....als er nou eens begonnen wordt met het uitzenden van Mystery Science Theater, Mr. Show, Kids in the Hall, of wat meer Amerikaanse stand-up comedy....
Oud 05-12-2001, 17:19
WhizzKid
WhizzKid is offline
"En nederlandse producenten kijken alleen naar de US, ze zitten heus niet allemaal naar anime te kijken, ze kennen de term waarschijnlijk niet eens."

Laten we effe wel wezen, kijk es naar al die andere zenders die Joop & John in de pocket hebben, zenden het ook allemaal uit en sommige lopen voor op wat wij hier hebben, laten we dus niet zeggen dat ze er niks vanaf weten.

aten we het erop houden dat er gewoon niet genoeg vraag naar is, dat het om geld gaat in de tv wereld snap ik ook wel, anders zou Yorin niet zo irritant veel reclame tussen hun programma's knallen.

Dat van Series moeten eerst via Amerika, dat is een logisch gevolg van die eneorm kleine vraag naar goede tekenfilms in Nederland.
Eigenlijk kunnen we er toch niks aan doen.

Interesseert me eigenlijk ook geen moer wat ze hier brengen, ik heb kabel en ik weet waar ik het moet vinden.

---------------------------------------------
Discussie afgesloten,
ga nou lekker Trigun kijken
(heb pas net kabel, dus achterstand is er.)

BTW: Het einde van Dragonball GT zuigt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 18:39
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:
"En nederlandse producenten kijken alleen naar de US, ze zitten heus niet allemaal naar anime te kijken, ze kennen de term waarschijnlijk niet eens."

Laten we effe wel wezen, kijk es naar al die andere zenders die Joop & John in de pocket hebben, zenden het ook allemaal uit en sommige lopen voor op wat wij hier hebben, laten we dus niet zeggen dat ze er niks vanaf weten.

aten we het erop houden dat er gewoon niet genoeg vraag naar is, dat het om geld gaat in de tv wereld snap ik ook wel, anders zou Yorin niet zo irritant veel reclame tussen hun programma's knallen.

Dat van Series moeten eerst via Amerika, dat is een logisch gevolg van die eneorm kleine vraag naar goede tekenfilms in Nederland.
Eigenlijk kunnen we er toch niks aan doen.

Interesseert me eigenlijk ook geen moer wat ze hier brengen, ik heb kabel en ik weet waar ik het moet vinden.
zit wat in....

BTW: het einde van Dragonball GT zuigt niet zo vreselijk, hoor... maar ik ben ook zo'n grote softy
Oud 05-12-2001, 19:17
WhizzKid
WhizzKid is offline
Tja, een softy einde kon je wel verwachten aangezien GT niet door Toriyama gemaakt is maar door een stel anderen.

En wat ik bedoel met zuigt is dat naar al dat vechten, bad guys verslaan en trainen je meer zo een ultimate warrior einde verwacht en niet een blije(dooie) Goku die ze familie in het oog houdt. Ook al is dat emotioneel gezien het mooiste einde dat ie altijd de toernooien mag bekijken.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 21:09
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:
Tja, een softy einde kon je wel verwachten aangezien GT niet door Toriyama gemaakt is maar door een stel anderen.

En wat ik bedoel met zuigt is dat naar al dat vechten, bad guys verslaan en trainen je meer zo een ultimate warrior einde verwacht en niet een blije(dooie) Goku die ze familie in het oog houdt. Ook al is dat emotioneel gezien het mooiste einde dat ie altijd de toernooien mag bekijken.
ja, dus voor een softy als ik is het een mooi einde, ik hou wel van emotionele stukken, daar kijk ik graag naar

(volgens mij zet ik mezelf na deze post echt vet voor lul, maarja )
Oud 06-12-2001, 09:42
WhizzKid
WhizzKid is offline
Valt mee,
er zijn series waar ook ik liever een softy einde heb, omdat het anders gewoon niet past.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2001, 13:19
niceman1984
niceman1984 is offline
Uppah!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 13:22
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

Reetlikkende SHIT is als jij in de spiegel kijkt....ga maar weer lekker met je pokemon helden spelen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 05:03
harrypjotter
harrypjotter is offline
Ook een dbz topic, maar ik denk dat dit misschien toch z'n laatste uppah is, aangezien we al een goeie hebben, en dees bloed toch een beetje dood, laatste uppah was van donderdag. En de buu saga kan je beter downen
Oud 09-12-2001, 11:54
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
Ook een dbz topic, maar ik denk dat dit misschien toch z'n laatste uppah is, aangezien we al een goeie hebben, en dees bloed toch een beetje dood, laatste uppah was van donderdag. En de buu saga kan je beter downen
ja, maar als je hem downed, neemt dat zo veel ruimte in, al die afleveringen
Oud 10-12-2001, 19:05
harrypjotter
harrypjotter is offline
Tja, branden he. En wel op tijd, zodat je niet in ene nog maar 400 kb op je harde schijf hebt staan.
GT pas trouwens op 7 cds (van 700mb)
Oud 11-12-2001, 11:41
WhizzKid
WhizzKid is offline
Zulke CD's wil ik ook wel hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 17:48
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
Tja, branden he. En wel op tijd, zodat je niet in ene nog maar 400 kb op je harde schijf hebt staan.
GT pas trouwens op 7 cds (van 700mb)
ja, branden... maar dan moet je wel cd's hebben
Oud 11-12-2001, 19:10
harrypjotter
harrypjotter is offline
Je komt toch ook naar de meeting? Mail maar ff anders
Reageren

Regels voor berichten