Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal het er nog wel met hem overhebben.
Toen het bij mij uit was gegaan was ik eerst super blij en belde hij me de volgende dag op maar kheb niet opgenomen. Maar toen het weekend ernaar viel ik echt een zwaar gat ik was na gaan denken etc. uiteindelijk heb ik het er met hem over gehad omdat het ondertussen nogal slecht met me ging en ik heb er heel veel aangehad ik heb er nu ook vrede mee. ![]() |
![]() |
|
![]() |
bij ons ook over tel en dat was voor mij nie genoeg...
dus toen ik daar achter was heb ik afspraak met m gemaakt en hebben we in een cafeetje tussen ons in (nijmegen; wonen in kampen en kerkrade) met elkaar gepraat en dat hielp wel een heleboel. het klopt dat je weer je gevoelens naar boven haalt maarja... het was voor mij wel erg goed! xx margreet |
![]() |
|
![]() |
kheb precies in dezelfde situatie gezeten, ook maar 2 weken iets gehad, en ook was t over de telefoon uitgegaan... wat overigens niet zijn schuld was
Maar khad er wel behoefte aan ja, kheb m da toen ook gezegd. Hij is niet meer langsgekomen ofzo, t gesprek is gwoon over msn gegaan. T was amaal nie zo super van zijn kant, maar da kwam omdat ie t er zelf ook moeilijk mee had. Maar kben blij dak toch nog met m gepraat heb, ook gwoon dak wist hoe t zat enzo en gwoon t feit dat we gwoon normaal met elkaar om kunnen gaan nu. Dus ja als jij er behoefte aan hebt om te praten, ik zou t tegen m zeggen. Misschien dat ie er echt geen zin in heeft om erover te praten, maar dan weet je denk ook wel hoe t voor de rest tussen jullie zal lopen. Ik bedoel hij kan t iig proberen. Misschien dat je t later nog n keer kan proberen dan, maar als da ook niet werkt, jammer dan maar tis nie anders. Succes der mee, khoop dat t goed afloopt voor je... Kuzz
||
Citaat:
|
![]() |
|
nee
ga dan in relatietherapie. Die open vragen worden toch of heel hard ingevuld ( wat je niet wilt want dan word je gekwetst) of ze verdwijnen gewoon. Ligt eraan hoeveel last je hebt van de ' break-up'
|
![]() |
Bij mij is t ook pas uit en ik moet zeggen dat ik ook nog wel heel graag een gesprek wilde om alles te zeggen wat ik wilde zeggen en zodat hij alles nog een x uit kon leggen. Maar ja een gesprek is er nog nooit van gekomen en ik weet ook niet of het nu nog zin heeft. Ik heb een heel verhaal naar hem gemaild. Misschien dat dat een tip is en als hij daar dan op antwoord?!
Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Als het op zo'n verrotte manier uit gaat en je hebt nog een aantal dingen te zeggen of vragen of je wilt niet dat jullie zo it elkaar gaan etc. zou het idd verstandig kunnen zijn nog eens een keertje goed met elkaar te praten. Ik heb het zelf ook gedaan en het is heel goed/verhelderend geweest. Zorg er echter wel voor dat je eerst een beetje sterk in je schoenen staat zodat je je niet meteen laat meeslepen door emoties enzo.
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ex zit dus bij ons op school en in de gang zegt hij weleens wat tegen ons maar sinds het uit is durft hij me niet meer aan te kijken, dat irriteerd echt! Maar een vriendin was met hem uitgegaan (haar vriend is weer een vriend van hem) en hij wou het ook nog uitpraten, dus dat komt dat mooi uit... Heb zaterdag met hem een verjaardag van een gezamelijke vriend dus misschien dat ik dan het onderwerp kan aansnijden (als ik ga, heb geen zin)... Weet dankzij die vriendin wel weer wat meer maar vindt ook dat hij er van moet "leren" want hij heeft best wel wat dingen verkeerd aangepakt.. En bovendien wil ik gewoon nog wat dingen weten zoals hoe het gegaan was als we niet bij elkaar op school hebben gezeten enzo... Maar het irriteerd echt dat hij me niet meer durft aan te kijken!!! De reden dat hij het uitmaakte is dat hij me wel heel lief en aardig vond en graag bij me was maar dat hij niet (meer) verliefd was...Maar dankjulliewel!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verward maar verliefd en wil niet opgeven! Potonga | 13 | 28-08-2011 16:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Liefde & Relatie |
wachten of niet? Roffachick | 48 | 14-02-2006 16:34 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 |