Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 16:14
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Het is sinds dinsdag uit met m'n ex maar zoals het uit is gegaan (over de tel) hebben we het er niet echt over kunnen hebben alleen waarom hij het uitmaakte (heel kort)... Maar eigenlijk wil ik het er nog wel een keer met hem erover hebben... Alles boven tafel krijgen zeg maar, wil ook dat hij weet wat ik van alles vindt....
Is dat een goed idee? Of wordt ik dan waarschijnlijk alleen nog maar meer gekwetst?
We hadden net twee weken maar in die weken hebben we elkaar echt onwijs veel gezien en zie hem nu nog bovendien ook nog elke dag op school en waarschijnlijk ook nog wel met uitgaan (gemeenschappelijke vrienden)
Mijn vraag is dus hebben jullie nadat het uit is nog weleens een gesprek erover gehad? Is dit een goed idee? Of hebben jullie dit niet gedaan maar hadden dat wel willen doen achteraf? Of heb je er juist spijt van dat je het gedaan hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 17:06
Lindansje
Lindansje is offline
Mijn ex was de dag erna nog langsgekomen om te praten. Eigenlijk had ik er op dat moment geen behoefte aan, maar ik vond dat ik hem dat niet moest weigeren.

We hebben toen over alles gepraat en achteraf was dat gesprek wel goed. Ik kan er nu meer vrede mee hebben.
Oud 11-01-2003, 17:07
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
miss sunshine1986 schreef:
Het is sinds dinsdag uit met m'n ex maar zoals het uit is gegaan (over de tel) hebben we het er niet echt over kunnen hebben alleen waarom hij het uitmaakte (heel kort)... Maar eigenlijk wil ik het er nog wel een keer met hem erover hebben... Alles boven tafel krijgen zeg maar, wil ook dat hij weet wat ik van alles vindt....
Is dat een goed idee? Of wordt ik dan waarschijnlijk alleen nog maar meer gekwetst?
We hadden net twee weken maar in die weken hebben we elkaar echt onwijs veel gezien en zie hem nu nog bovendien ook nog elke dag op school en waarschijnlijk ook nog wel met uitgaan (gemeenschappelijke vrienden)
Mijn vraag is dus hebben jullie nadat het uit is nog weleens een gesprek erover gehad? Is dit een goed idee? Of hebben jullie dit niet gedaan maar hadden dat wel willen doen achteraf? Of heb je er juist spijt van dat je het gedaan hebt?
2 weken is wel kort.. maar als jij de behoefte hebt om er over te praten, dan moet je dat zeker doen. Misschien dat je dan makkelijker met hem om kunt gaan (uitgaan, gezamelijke vrienden), als je er met hem over gepraat hebt. Zodat je er een streep onder kunt zetten.

En ja, ik heb er nadat het uitging ook nog wel een paar gesprekken met hem over gehad. En met m'n andere ex ook. Ik weet niet of het veel geholpen heeft, maar we hadden toen nog wel veel uit te praten, doordat we bijna 2 jaar bij elkaar zijn geweest. Nu spreek ik hem niet meer, en ben ik er blij om.
Oud 11-01-2003, 17:14
Muizzz
Muizzz is offline
Nadat het uit is gegaan (= bijna 2 weken geleden) heb ik hem niet echt meer gesproken, hoewel ik dat wel zou willen.
omdat we toch dezelfde vrienden hebben enzo zie ik hem nog wel.
maar praten doen we niet echt meer.
zonde..
Oud 11-01-2003, 18:51
etoile
etoile is offline
ik zal het er nog wel met hem overhebben.

Toen het bij mij uit was gegaan was ik eerst super blij en belde hij me de volgende dag op maar kheb niet opgenomen. Maar toen het weekend ernaar viel ik echt een zwaar gat ik was na gaan denken etc.

uiteindelijk heb ik het er met hem over gehad omdat het ondertussen nogal slecht met me ging en ik heb er heel veel aangehad ik heb er nu ook vrede mee.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:09
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
bij ons ook over tel en dat was voor mij nie genoeg...
dus toen ik daar achter was heb ik afspraak met m gemaakt en hebben we in een cafeetje tussen ons in (nijmegen; wonen in kampen en kerkrade) met elkaar gepraat en dat hielp wel een heleboel. het klopt dat je weer je gevoelens naar boven haalt maarja... het was voor mij wel erg goed!
xx
margreet
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:46
cin-D
cin-D is offline
als ik het zelf uit zou maken heb ik liever geen gesprek maar als hij het zou willen oke,
maar als ik gedumpt zou worden zou ik ook zeker willen weten waarom enz.
Oud 13-01-2003, 18:18
Toscane
Toscane is offline
kheb precies in dezelfde situatie gezeten, ook maar 2 weken iets gehad, en ook was t over de telefoon uitgegaan... wat overigens niet zijn schuld was

Maar khad er wel behoefte aan ja, kheb m da toen ook gezegd. Hij is niet meer langsgekomen ofzo, t gesprek is gwoon over msn gegaan. T was amaal nie zo super van zijn kant, maar da kwam omdat ie t er zelf ook moeilijk mee had. Maar kben blij dak toch nog met m gepraat heb, ook gwoon dak wist hoe t zat enzo en gwoon t feit dat we gwoon normaal met elkaar om kunnen gaan nu.

Dus ja als jij er behoefte aan hebt om te praten, ik zou t tegen m zeggen. Misschien dat ie er echt geen zin in heeft om erover te praten, maar dan weet je denk ook wel hoe t voor de rest tussen jullie zal lopen. Ik bedoel hij kan t iig proberen. Misschien dat je t later nog n keer kan proberen dan, maar als da ook niet werkt, jammer dan maar tis nie anders. Succes der mee, khoop dat t goed afloopt voor je...

Kuzz
Oud 13-01-2003, 18:40
notbonefish
notbonefish is offline
ik had wel liever gewild dat we erover gepraat hadden ... heb ik ook een duidelijke indicatie wat er fout is gegaan..

maar het ging zo geleidelijk uit, dat tegen de tijd dat het echt tot mij door gedrongen was.. was het wel een beetje laat om er nog over te beginnen..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:44
iron-flower
iron-flower is offline
Citaat:
bonefish schreef:
ik had wel liever gewild dat we erover gepraat hadden ... heb ik ook een duidelijke indicatie wat er fout is gegaan..

maar het ging zo geleidelijk uit, dat tegen de tijd dat het echt tot mij door gedrongen was.. was het wel een beetje laat om er nog over te beginnen..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:15
Optima
Optima is offline
nee

ga dan in relatietherapie. Die open vragen worden toch of heel hard ingevuld ( wat je niet wilt want dan word je gekwetst) of ze verdwijnen gewoon.

Ligt eraan hoeveel last je hebt van de ' break-up'
Oud 14-01-2003, 16:59
ElMiE
ElMiE is offline
Bij mij is t ook pas uit en ik moet zeggen dat ik ook nog wel heel graag een gesprek wilde om alles te zeggen wat ik wilde zeggen en zodat hij alles nog een x uit kon leggen. Maar ja een gesprek is er nog nooit van gekomen en ik weet ook niet of het nu nog zin heeft. Ik heb een heel verhaal naar hem gemaild. Misschien dat dat een tip is en als hij daar dan op antwoord?!
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:37
mausi
mausi is offline
Als het op zo'n verrotte manier uit gaat en je hebt nog een aantal dingen te zeggen of vragen of je wilt niet dat jullie zo it elkaar gaan etc. zou het idd verstandig kunnen zijn nog eens een keertje goed met elkaar te praten. Ik heb het zelf ook gedaan en het is heel goed/verhelderend geweest. Zorg er echter wel voor dat je eerst een beetje sterk in je schoenen staat zodat je je niet meteen laat meeslepen door emoties enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:08
snoopy
snoopy is offline
zou t alleen doen als je er zelf behoefte aan hebt, als je met vragen zit, ofzow. Sterkte.
Oud 15-01-2003, 15:26
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Mijn ex zit dus bij ons op school en in de gang zegt hij weleens wat tegen ons maar sinds het uit is durft hij me niet meer aan te kijken, dat irriteerd echt! Maar een vriendin was met hem uitgegaan (haar vriend is weer een vriend van hem) en hij wou het ook nog uitpraten, dus dat komt dat mooi uit... Heb zaterdag met hem een verjaardag van een gezamelijke vriend dus misschien dat ik dan het onderwerp kan aansnijden (als ik ga, heb geen zin)... Weet dankzij die vriendin wel weer wat meer maar vindt ook dat hij er van moet "leren" want hij heeft best wel wat dingen verkeerd aangepakt.. En bovendien wil ik gewoon nog wat dingen weten zoals hoe het gegaan was als we niet bij elkaar op school hebben gezeten enzo... Maar het irriteerd echt dat hij me niet meer durft aan te kijken!!! De reden dat hij het uitmaakte is dat hij me wel heel lief en aardig vond en graag bij me was maar dat hij niet (meer) verliefd was...Maar dankjulliewel!!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:25
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
heb ik ook gedaan met m'n ex. Hij maakte het uit, ook door tel. dag later ben ik naar hem toegegaan, wilde het goed afsluiten. Is gelukt!
Oud 16-01-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Waarom niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten