Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Piccolo = Kermit de kikker Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Katja Schuurmans King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Vegeta = Joost Prinsen [Dit bericht is aangepast door niceman1984 (01-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Joke Bruis (toen was geluk heel gewoon)
![]() als Bulma's moeder, mrs Briefs ![]() alleen Joke B heeft altijd weer gelijk in TWGHG en moedertje Briefs vindt alles best en haalt alleen maar taartjes voor Bulma die ze toch niet opeet omdat ze vindt dat ze daar dik van word. [Dit bericht is aangepast door harrypjotter (01-12-2001).]
||
Citaat:
![]() Piccolo = Kermit de kikker Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Mrs Briefs = Joke Bruijs Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Katja Schuurmans King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Vegeta = Joost Prinsen [Dit bericht is aangepast door niceman1984 (01-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Famke
![]() ![]() als Videl ![]() ![]() kan dat? Of is ze daar te oud voor? Ze doet pas na de Cell-saga haar intrede in het fameuze Dragonball Z dus misschien kennen sommige haar nog niet, maar dat lijkt me sterk want als je op dit forum zit kun je ook wel een website vinden waar je afleveringen kunt downloaden of op z'n minst lezen hoe wat er allemaal gebeuren gaat maar Videl is dus vriendinnetje van Gohan en ik geloof dat ze nog gaan trouwen ook en alles maar daar ben ik nog niet ![]()
|
there's one problem: ik heb Famke Jansen nog nooit nederlands horen praten alleen engels in haar films, met die Budoukai Announcer
zou ik wel effe nadenken ik denk dat die eerste man (daar k naam ff kwijt ben) zijn stem het best bij die ene vent past wie je bedoelt (weet wel wie je bedoelt) die vent die dat tournament organiseert |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
May the Force be whit you! |
![]() |
|
Piccolo = Kermit de kikker
Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Mrs Briefs = Joke Bruijs Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Katja Schuurmans King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Videl = Jennifer de Jong Vegeta = Joost Prinsen idd jennifer de Jong (van brutale meiden) haar stem past goed bij de andere brutaaltje: Videl Good thinking guys! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik moet toch nog 22 replies vollullen! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Frits Spits. Zie www.ookdatnog.kro.nl onder panel. Hij staat linksboven. (ik ben niet zo goed in het overzetten van plaatjes
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquête voor Nederlands Nyltje | 8 | 24-04-2014 17:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland belastingparadijs? Love & Peace | 15 | 08-05-2009 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
Betaalde Hosting Flexx | 39 | 16-02-2003 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog nederlands Moonlightje | 2 | 08-01-2002 15:18 |