| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
verstand en hart moet je samen laten werken.
Niet alleen naar je verstand luisteren, en niet alleen naar je hart!!! Er lopen hier mensen rond die echt maar naar 1 ding luisteren en dat zo opdringen omdat ze ervan overtuigd zijn dat dat het enige is.. dit is gewoon een zeiktopic.. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
met reacties als deze: ShoarmaSchaap: -------------------------------------------------------------------------------- Wat?? oh mijn god, mijn telefoon ging dernet en ik heb de laatste tijd zo'n raar voorgevoel dat het iets ergs kan betekenen??? betekent dit dat ik geesten kan zien ? of ben ik heel erg speciaal. mijn zusje heeft ook een soort man met horens gezien en toen op dat zelfde moment belde de kinderboerderij dat een geit was doogegaan ??? hulp graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
Nja, sorry, ik post hier opzich nooit, mja ik lees hier wel....
En dan heb ik nog al is net zo'n gevoel als dat bepaalde mensen hier typen. Echt van de meeste debiele dingen zodat ze dan maar 'paranormaal' zijn ofzo...voorbeeld post ik maar niet, maar sommige dingen, denk dan eerst na. Want nu denk ik nogal vaak ....
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Een vrouw houdt zielsveel van haar man en kan niet zonder hem. Ze hebben twee kinderen, maar elk weekend is hij stomdronken en slaat hij haar net niet het ziekenhuis in. Luister naar je hart of naar je verstand? Alles heeft een wetenschappelijke én een individuele verklaring. Ze moeten wel hand in hand gaan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 23:20 | |
| Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 15:35 | |
| Games |
Cybernations - Verover de wereld met een stel Nederlanders MrCyber | 6 | 01-03-2008 13:29 | |
Hoe ik god zie: nrensink | 16 | 19-11-2004 17:31 | |
Geloof als vereiste leonkorn | 247 | 02-07-2003 14:12 | |
| Psychologie |
Intuļtie Verwijderd | 10 | 18-08-2002 16:08 | |