![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, als je nou uren de tijd hebt, ok, dan kun je ze uit doen. Maar als je haast hebt... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Poeh, waar je wel niet over na kan denken
![]() Maar het ligt er een beetje aan. Soms heb ik wel eens dagen dat ik de hele dag koude pootjes ( ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uit... ben niet eens op het idee gekomen om ze uit te doen om warmere voeten te hebben... ik krijg het toch vanzelf wel warm... en zo veel tijd kost het toch niet? ik doe ze meestal tegelijk uit met m'n broek... mjah in situaties waarin schoenen aanblijven, blijven sokken natuurlijk ook aan... zou wel raar zijn om schoenen uit te doen, sokken uit, en dan schoenen weer aan... maar als je nog schoenen - tshirt/hempje - broek/rokje aanhebt, dan staat t ook niet zo stom als er sokken bij zijn...
|
![]() |
|
wat een vraag zeg... even denken.
tsja ligt eraan, als we tijd hebben om alles uit te doen dan gaat alles uit, maar meestal blijft er nog vanalles aan en daar horen de sokken wel bij. maar als ie blijft slapen ofzo dan gaan ze natuurlijk uit! maar dat is logisch. heb het trouwens ook al meegemaakt dat wanneer ik ze aan laat, ik ze kan gaan zoeken tussen de dekens naderhand. dan gaan ze automatisch uit. maar eigenlijk moeten ze wel uit als ik erover nadnek ![]() nou ja rare vraag -----> raar antwoord ,zullen we maar zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Topic is eigenlijk illegaal ge-upped, maar goed, het is een leuk onderwerp met toekomstperspectieven..
IK heb het wel een paar keer met sokken aan gedaan, ook wel eens met alles aan (behalve wederzijdse broeken), ook leuk. Maar meestal doen we alles uit, zelfs als we zeg maar ineens zin hebben (tijdens idols bv.).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! #2 Verwijderd | 500 | 18-08-2014 22:30 | |
Seksualiteit |
Leeftijd ZeistWest | 26 | 22-05-2006 19:11 | |
Seksualiteit |
sokken sexy? juno | 53 | 15-12-2003 09:52 | |
De Kantine |