Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt hem nog steeds doen! Kijk naar de herhaling op 31 januari vanaf 13:45 op Nederland 2. Je kunt hem natuurlijk ook opnemen.
Als je hem online wil doen, moet je naar http://www2.omroep.nl/bnn/denationaletest/index.html gaan en ff een pakketje downloaden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
141. En bij die spiegelingen, ruimtelijk inzicht enzo had ik alles goed. Volgens mij klopt dit toch niet zo helemaal. Niet dat ik nou zo dom ben, maar 141 is wel errug hoog... Ik had bij die geheugentest maar eentje fout
|
Verwijderd
|
1) De allochtonen hadden 99, net onder het gemiddelde dus.
2) Dat met die visuele verbanden is niet 100% intelligentie bij mij. Ik heb al vaker een iq-test gedaan op het internet en op de meeste sites staan zulk soort vragen. Ik weet zo langzamerhand wel waar ik op moet letten. 3) Die rekenvraag met de €uro was dom. Er zaten ook Belgen in de zaal en die hebben een heel andere koers. |
![]() |
||
Citaat:
wat is 78 binair: a. 101101 b. 100011 c. 111001 d. 1001110 antwoorden a, b en c weet ik niet of die zo waren hoor... maar het ging er om dat die i.i.g. op een "1" eindigden en dus oneven zijn. het enige mogeljke antwoord was dus D, omdat dat de enige was die op een "0" eindigde en dus even was... en zulk soort vragen waren er ook een paar op die test... |
![]() |
|
Jullie hebben allemaal wel heel hoog moet ik zeggen. Ik had 48 goed en had IQ 120, maar sommige vragen sloegen echt nergens op, zoals met die spreekwoorden en zo. De bedoeling zou dan werl zijn dat je goed nadenkt over wat het zou kunnen betekenen, maar op die manier zijn er meerdere antwoorden aannemelijk.
En zo waren er nog een heleboel dingen die niks met IQ te maken hadden
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ik had zowat alles fout van geheugen |
![]() |
|