Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 19:51
aha
aha is offline
praten ,jullie jongens, altijd met je vrienden over de sex die je heb gehad met je vriendin??
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:30
Verwijderd
ja ik meisje praat met mijn vriend over sex die we hebbe gehad soms..nie met anderen

Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:02
Martin
Martin is offline
Er staat me iets van bij dat hier een paar weken geleden ook al eens een topic over geweest is. Misschien is het raadzaam om morgen (zodra de serverload laag is) de zoekfunctie eens te gebruiken die op dit forum zit.

Ik zal echt nooit praten met vrienden/vriendinnen over seks. Ik vind het iets persoonlijksn vind niet dat anderen dat iets aangaat.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:27
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
nooit serieus. dat gaat ze lekker niks aan.

alleen af en toe een fleuwe grap. maar dan heel oppeervlakkig
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:32
KiMZz
KiMZz is offline
Mjah mijn vriend vindt t nogal leuk om over ons sexleven te praten met onze vrienden, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee...
Oud 10-01-2003, 15:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nej eigenlijk nie echt soms wel als geintje maar verder nie echt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:00
Verwijderd
over t algemeen niet, alleen als ik of een vriend/vriendin problemen hebben dan vragen we elkaar wel raad ofzo, maar op zich komt t niet vaak voor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:01
Roos
Roos is offline
Hahaha een vriendin van me heeft vandaag nog een of ander exotisch standje uitgelegd, midden in de aula deed ze even voor Tja soms is dat het onderwerp ja, gezellig toch, beetje vrouwen onder elkaar

edit: Oh ik lees de vraag niet goed.. nou ja
Oud 10-01-2003, 17:23
Verwijderd
Alleen met mn 3 beste vrienden, en uiteraard met mn allerbeste vriendinnetje!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:30
Studentje
Studentje is offline
Het gaat mijn vrienden niks aan hoe ik het met mijn vriendin doe.
Oud 10-01-2003, 18:53
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind het niet erg om daarover te praten of als mijn vriendin het daar over heeft. maar mijn vriendin vond dat wel erg dus deed ik dat echt nooit. (ze vroegen het wel 100 x)

maar nu dat het uit is vertel ik het wel allemaal
Oud 11-01-2003, 12:30
KiMZz
KiMZz is offline
Beetje lullig...
Oud 11-01-2003, 13:18
Verwijderd
k ben geen jongen... maar reageer toch...
ik praat er uiteraard met m'n vriend over, met één vriendin wissel ik ervaringen uit en bespreek ik dingen die ik me daarover afvraag of die zij zich afvraagt, soms geven we elkaar tips... maar dat doen we ook niet erg vaak, mijn vriend weet dat wel ongeveer en lijkt er geen probleem mee te hebben, zelf bespreekt hij wel dingen met zijn broers
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 02:43
andeldushi
andeldushi is offline
niet alleen jongens praten over sex, meisjes zeggen vaak: "jongens zijn zo oversext en praten/denken nergens anders over, maar zeg nou zelf, meisjes doen dat toch ook?!want wil je zeggen dat jij(als meisje)nooit geil ben en/of sex hebt die je aan je beste vrienden/vriendinnen verteld?!ik zelf schaam me er niet echt voor, want iedereen(ook al ontkennen veel het)heeft zin in sex en masturbeerd zichzelf of bevredigd zich op andere manieren!!

CHEESEhoe doe je zon klein plaatje??CHEESE
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 03:48
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
aha schreef:
praten ,jullie jongens, altijd met je vrienden over de sex die je heb gehad met je vriendin??
nee, wel over sex met een vriend en dan wordt alles uit de doeken gedaan
Oud 12-01-2003, 09:14
damaetas
damaetas is offline
ik praat eigenlijk alleen met mn vriend over sex, al doet mn moeder verwoedde pogingen om het anticonceptiepraatje te maken
maar ik heb er gn problemen mee ofzo
Oud 12-01-2003, 09:17
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
andeldushi schreef:

CHEESEhoe doe je zon klein plaatje??CHEESE
Offtopic: Ga naar http://forum.scholieren.com/member....ion=editoptions en klik daar op 'pas avatar aan', je komt dan op een pagina waar je kunt zeggen welk plaatje je wilt ed (van internet of van je eigen computer), dat wijst zichzelf wel. Zet in je profiel wel 'Laat avatars van leden zien?' op 'ja' als het dat nog niet staat, want anders zie je nog niks.

(btje lame altijd die foto onder je post, ik dacht bij het 'wat vind je opwindend'-topic dat je dat meisje opwindend vond )
Oud 13-01-2003, 20:54
Tox
Tox is offline
Bij ons weet iedereen wel wie het al gedaan heeft en met wie, maar details worden nooit besproken. Hebben we ook geen behoefte aan
Oud 15-01-2003, 11:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
aha schreef:
ik ben een meisje, maar ik reageer toch maar
ik praat veel met mijn lieftallige vriendje over onze geweldig seks en verder heb ik het er wel eens over met mijn allerbeste vriendin.

voor de rest ben ik heeel preuts eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:39
Verwijderd
Ik praat er vooral met m'n vriend over, maar ook wel eens met een vriendin van me. Toen zij nog een vriend had, hadden we allebei dezelfde problemen enzo... konden we goed met elkaar praten. Nu heeft ze niemand, dus gaat dat een beetje anders. Ik wil haar niet lekker maken ofzo, maar we praten er nog wel over
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:23
Hukkie
Hukkie is offline
Ach, zo af en toe met mn beste vrienden We zijn wel verschrikkelijke ouwe wijven wat betreft.
En natuurlijk met mn vriend, met hem heb ik het best heel vaak over sex. Moet ook kunnen vind ik en ik denk dat we het lang niet zo fijn hadden gehad met elkaar (en dan met name in bed) als we er niet zo vrij over konden kletsen met zn tweetjes
Oud 16-01-2003, 11:31
Verwijderd
ik praat, zo merk ik zelf, meer over seks naar mate ik het langer niet gehad heb

Ik denk dat ik het een beetje compenseer
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:00
Maurice
Maurice is offline
niet meer.
Oud 16-01-2003, 15:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Vroeger wel, nu niet meer. Ik vind het op zich geen taboe of zo.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:09
Verwijderd
Ik praat wel vaak over seks. Niet dat ik allerlei details bespreek ofzo, maar een vriendin van mij is af en toe nogal onzeker omdat ze alles voor de eerste keer doet enzo, en dan vraagt ze mij wel om raad. Kan me ook nogal goed in haar situatie inleven omdat ik dat zelf ook allemaal heb gehad dus dat is wel fijn.

En als ik 'gewoon' over seks praat is dat meestal met jongens ^_^. Die zijn veel leuker om mee over seks te praten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:16
rock gek
rock gek is offline
Ikke praat noooooit over sex is zoo prive wil niemand weten wat ik doe met mijn linkerhand hoor en ik wil ook niet weten wat hun allemaal doen bah bah bah
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:40
Verwijderd
Soms maar dan over seks in het algemeen. Ik zal nooit prive details erbij halen. Dat wil ik niet van anderen weten dus deel ik het ook niet met hun.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:54
Thomas
Thomas is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:33
Gwen.
Gwen. is offline
Hmm soms maar niet zo plastisch. Had wel een vriendin met wie ik dat deed maar we zijn niet meer zo close.
Oud 17-01-2003, 02:47
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Mjah mijn vriend vindt t nogal leuk om over ons sexleven te praten met onze vrienden, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee...
zit je daar naast je vriend:

Ja en dan ben ik zo goed bezig en dan schreeuwt ze het uit van genot zie je dit hier *wijst naar schouder* dat was van toen en toen omdat d'r nagels zo diep in m'n vlees zaten....

ehmz.... schaaat?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:08
very drunk driver
very drunk driver is offline
bij ons heeft nog maar twee mensen sex gehad en die praten erover ik en een andere jongen. de rest heeft nog nooit een echte vriendin gehad (zielig voor hun). ik praat wel met ze in detail maar veel meer tegen die andere jongen die ook sex gehad heeft

Regels voor berichten