![]() |
||
Citaat:
(btje lame altijd die foto onder je post, ik dacht bij het 'wat vind je opwindend'-topic dat je dat meisje opwindend vond ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik praat veel met mijn lieftallige vriendje over onze geweldig seks ![]() voor de rest ben ik heeel preuts eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik praat er vooral met m'n vriend over, maar ook wel eens met een vriendin van me. Toen zij nog een vriend had, hadden we allebei dezelfde problemen enzo... konden we goed met elkaar praten. Nu heeft ze niemand, dus gaat dat een beetje anders. Ik wil haar niet lekker maken ofzo, maar we praten er nog wel over
![]() |
![]() |
|
Ach, zo af en toe met mn beste vrienden
![]() En natuurlijk met mn vriend, met hem heb ik het best heel vaak over sex. Moet ook kunnen vind ik en ik denk dat we het lang niet zo fijn hadden gehad met elkaar (en dan met name in bed) als we er niet zo vrij over konden kletsen met zn tweetjes ![]()
|
Verwijderd
|
Ik praat wel vaak over seks. Niet dat ik allerlei details bespreek ofzo, maar een vriendin van mij is af en toe nogal onzeker omdat ze alles voor de eerste keer doet enzo, en dan vraagt ze mij wel om raad. Kan me ook nogal goed in haar situatie inleven omdat ik dat zelf ook allemaal heb gehad dus dat is wel fijn.
En als ik 'gewoon' over seks praat is dat meestal met jongens ^_^. Die zijn veel leuker om mee over seks te praten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja en dan ben ik zo goed bezig en dan schreeuwt ze het uit van genot zie je dit hier *wijst naar schouder* dat was van toen en toen omdat d'r nagels zo diep in m'n vlees zaten.... ehmz.... ![]() ![]() |
![]() |
|
bij ons heeft nog maar twee mensen sex gehad en die praten erover ik en een andere jongen. de rest heeft nog nooit een echte vriendin gehad (zielig voor hun). ik praat wel met ze in detail maar veel meer tegen die andere jongen die ook sex gehad heeft
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het gaat niet goed.. :( Leon1986-7 | 21 | 21-01-2006 14:01 | |
Seksualiteit |
praten over sex:) Verwijderd | 40 | 04-04-2003 16:33 | |
Seksualiteit |
Het anti-taboe op sex Nate | 18 | 13-02-2003 21:20 | |
Seksualiteit |