Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 13:05
no-name
no-name is offline
heey people,

ik woon sinds kort in Breda en nu wilde ik graag eventjes alle ins en outs weten van het Bredaase uitgaans leven!!
wat voor soort mensen komen waar, waar welke muziek, waar ist gezellig, waar komt welke leeftijd.
Mischien nog tips of waarschuwingen?! ik hoop het wel

alvast bedankt en maybe tot ziens
Advertentie
Oud 01-11-2002, 15:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik was laatst in de Ierse Pub in Breda vlakbij zo'n park dat was wel gezellige tent maar dat kan ook komen omdat iedereen dronken was en we eigenlijk tog wel lol hadden (ook al waren we gestrand dankzij de KUT ns)
Oud 01-11-2002, 19:21
angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik ken niet zo erg veel in Breda, kom er wel vaak, maar ga altijd naar de graanbeurs, heeft 3 zalen, Spok = club, cafe = allerlij en graanbeurs is meer alternatief.

Dan heb je nog de suykerkist en cafe janssen, das meer voor de jonge kakkindjes zeg maar.. (niet persoonlijk evt!)

Dan heb je nog erg veel cafeetjes en dingen, maar ik denk dat je dat het beste zelf uit kunt zoeken..

Naast de graanbeurs zit trouwens een apresski cafe..

Veel plezieer!
Oud 02-11-2002, 19:49
Marshall
Marshall is offline
R'nB cafe!!!! .. hele relaxte muziek (als je blank bent val je wel op maar ok..) & hart v. breda is de best plek om je avond te beginnen.. best gezellig.

De speeltuin is ook ok.. eigenlijk een k*t cafe maar de thuishaven van UWAS(= studentenvereniging van IBMS van hs Brabant )

Duss.. maar ok.. janssen is weer van NHTV dus daar is t altijd druk ..ciao..xxxx
Oud 02-11-2002, 21:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
Duss.. maar ok.. janssen is weer van NHTV dus daar is t altijd druk ..ciao..xxxx
Janssen van NHTV? Nou ja, tis sowieso niet mijn tent Ik wacht eigenlijk nog steeds op een 'Massa'
Oud 03-11-2002, 11:02
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
groene zaal en graanbeurs zijn een beetje populairdere tenten ofzo, mede omdat ze lang openblijven ofzo
vind het zelf altijd maar overdreven druk (waar ik dus echt geeneens zin in heb)
ennuh beachclub is een soort discotheekje waar het krioelt van de 16 jarigen
suykerkist komen spelers van nac wel eens
meestal weet ik de volgende dag toch niet meer waar ik allemaal geweest ben en hoe die tenten heten enzo
Oud 03-11-2002, 11:07
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Janssen van NHTV? Nou ja, tis sowieso niet mijn tent Ik wacht eigenlijk nog steeds op een 'Massa'
inderdaad.. donderdagavonden.. R'nB , die goeie ouwe tijd
Oud 04-11-2002, 15:33
mario
mario is offline
Ut enigste waar ik in Breda ooit ben geweest zijn de Bushalte daar zitten echt veel 13 en 14 jarigen. en zottekot dat vond ik opzich wel lachuh maar tis niet echt wat je noemt perfect veel te klein en te druk maar het was wel gezellig wat betreft de muziek ze draaien er van alles en nog wat
Oud 04-11-2002, 18:16
Marshall
Marshall is offline
is tog jou doelgroep?
Oud 13-11-2002, 21:06
no-name
no-name is offline
wat is mijn doelgroep???
Oud 14-11-2002, 07:04
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
no-name schreef:
wat is mijn doelgroep???
had t over cokeman .. d8 dat ik jou doelgroep wel was
Oud 20-11-2002, 20:47
no-name
no-name is offline
wie weet; misschien ben jij idd wel mijn doelgroep
Oud 21-11-2002, 10:28
Denise84
Denise84 is offline
ik wil echt binnenkort een keer uit in Breda! (maar is super onhandig met treinen )
Oud 22-11-2002, 17:56
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
no-name schreef:
wie weet; misschien ben jij idd wel mijn doelgroep
ging er eigenlijk wel van uit
Oud 23-11-2002, 16:24
dude-w-m-c
dude-w-m-c is offline
Graanbeurs is wel vet en anders kun je gewoon naar tilburg komen das helemaal vet.
Oud 23-11-2002, 17:31
Verwijderd
Okee, ik ben best al vaak in Breda geweest!!! (Whoehoe!! )
Zelf vind ik uh..De boulevard wel leuk (zitten een beetje kunstacademie-figuren zeg maar) De speeltuin vind ik ook leuk, daar draaien ze meestal een beetje rock! Uhm...De graanbeurs natuurlijk, die is het langste open, dus daar kun je op het laatst altijd nog heen !!!! En ik ben vergeten hoe het heet maar als je die straat van jansen uitloopt en dan gelijk links gaat zit ook wel een geinige kroeg met uh..allemaal mariabeelden enzo!! Tot zover mijn kennis als het om het bredase uitgaansleven gaat
Oud 24-11-2002, 09:23
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Doerak?! schreef:
Okee, ik ben best al vaak in Breda geweest!!! (Whoehoe!! )
Zelf vind ik uh..De boulevard wel leuk (zitten een beetje kunstacademie-figuren zeg maar) De speeltuin vind ik ook leuk, daar draaien ze meestal een beetje rock! Uhm...De graanbeurs natuurlijk, die is het langste open, dus daar kun je op het laatst altijd nog heen !!!! En ik ben vergeten hoe het heet maar als je die straat van jansen uitloopt en dan gelijk links gaat zit ook wel een geinige kroeg met uh..allemaal mariabeelden enzo!! Tot zover mijn kennis als het om het bredase uitgaansleven gaat
= al best indrukwekkend

wat vond je eigenlijk leuk aan de speeltuin.. t is zeg maar de stamkroeg van mn opleiding maar buiten dat vind ik t vrij weinig
Oud 30-12-2002, 11:06
no-name
no-name is offline
Citaat:
Denise84 ik wil echt binnenkort een keer uit in Breda! (maar is super onhandig met treinen )
Hoe kom je daar bij?? vanaf het station loop je het Valkenberg(het park) door en in het uitgaansgebied!!!!
Oud 30-12-2002, 12:47
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
no-name schreef:
Hoe kom je daar bij?? vanaf het station loop je het Valkenberg(het park) door en in het uitgaansgebied!!!!
of je loopt om t park heen.. met1 3x meer kans dat je je geld mag houden
Oud 30-12-2002, 18:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
suykerkist komen spelers van nac wel eens
Niet alleen de spelers....!
Hihi

Café 't Hoekske kan ook gezellig zijn.
Café D'n Pint voor als je niet verder komt dan het station en dat eerder genoemde parkje.
En eventueel café Beatrix (alleen als je rode en gele verf bij je hebt).
Bestaan de hangjongeren in Winkelcentrum Tuinzigt eigenlijk nog?
Oud 30-12-2002, 21:21
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:
Niet alleen de spelers....!
Hihi

Café 't Hoekske kan ook gezellig zijn.
Café D'n Pint voor als je niet verder komt dan het station en dat eerder genoemde parkje.
En eventueel café Beatrix (alleen als je rode en gele verf bij je hebt).
Bestaan de hangjongeren in Winkelcentrum Tuinzigt eigenlijk nog?
't Hoekse, schijnt de laatste tijd toch wel erg veel last te hebben van tocht.
Oud 31-12-2002, 07:11
Marshall
Marshall is offline
wie gaat er van8 eigenlijk oud&nieuw vieren in Breda????
Oud 31-12-2002, 12:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
of je loopt om t park heen.. met1 3x meer kans dat je je geld mag houden
Ja, idd, ik zou dus echt niet 's nachts DOOR t park lopen...

Citaat:
wie gaat er van8 eigenlijk oud&nieuw vieren in Breda????
Ja, thuis
Oud 31-12-2002, 17:35
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
't Hoekse, schijnt de laatste tijd toch wel erg veel last te hebben van tocht.
Hehe, en wateroverlast toch ook?
Oud 01-01-2003, 12:48
mcsun
mcsun is offline
Als je op zoek bent naar fijne kroegen met wat betere muziek waar géén breezerjeugd komt en waar plenty hang- en zitplek is moet je naar de Bruine Pij (veel midlife-crisis twintigers ) of het Klapcot (wat jonger, meer live muziek) gaan.
Graanbeurs wordt af en toe nogal gedomineerd door trueë altowww clans, maar is af en toe ook erg gezellig.

Waar je overdag leuk kunt zitten en koffie drinken interesseert je vast niet
Oud 01-01-2003, 12:49
mcsun
mcsun is offline
Oh ja, voor döner moet je op de havermarkt zijn.
Oud 02-01-2003, 21:52
beuk
beuk is offline
2 keer geweest, jezus wat een duffe stad..

maar ik zal de leuke plekken wel niet weten, dus hier heb je ook niks aan
Oud 03-01-2003, 12:15
Marshall
Marshall is offline
ach ja.. je moet wel van cafe's houden anders is er gewoon ergg weinig te doen.. ik hou dus niet van cafe's
Oud 06-01-2003, 16:43
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
ach ja.. je moet wel van cafe's houden anders is er gewoon ergg weinig te doen.. ik hou dus niet van cafe's
..dan is er nog de Liquid. Maar dan moet je van disco houden geloof ik. En minstens 21 zijn schijnt.

Je wilt uitgaan, maar houdt niet van cafe's.... hmm. Je kunt in Breda op een aantal plaatsen poolen, er is een poppodium, zijn een aantal bioscopen waaronder één filmhuis, je kunt zelfs lasershooten en je schijnt ergens goed te kunnen loungen
Oud 07-01-2003, 17:13
Iduna
Iduna is offline
Loungen bij 'de Gong' oid en er is als het goed is pas een nieuwe die heet Dolce Vita. Ik ben bij beide nog niet geweest, dus ik weet het niet hoe het daar is.
Oud 07-01-2003, 17:17
vixen
vixen is offline
'n meisje dat ik ken woont in Breda en gaat vaak uit in de graanbeurs. Dat is alternatief, geloof ik.
Oud 08-01-2003, 08:07
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
otherside schreef:
'n meisje dat ik ken woont in Breda en gaat vaak uit in de graanbeurs. Dat is alternatief, geloof ik.
d8 dat in de graanbeurs echt de massa kwam..tenminste iedereen die na 3uur nog door wil ..

er moet ook eigenlijk een nieuwe 'massa' komen.. was t beste van breda...
Oud 08-01-2003, 08:43
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
er moet ook eigenlijk een nieuwe 'massa' komen.. was t beste van breda...
nog nooit van gehoord
er was wel de Para, óók t best van breda. daar is nu die rare Mezz voor in de plaats gekomen
De graanbeurs is niet echt veel alternatief, maar er komt wel een aantal echto 'altowwwwwww' clans met kettingen, spikes en nirvana truien. Of je moet met alternatief bedoelen dat de muziekselectie weinig te maken heeft met de huidige top 40. Ik was er een keer voor een optreden van een Doors tribute band, en toen werd vantevoren een nummer van Bob Dylan gedraaid. Druk hoor, op de dansvloer
Oud 10-01-2003, 17:12
Verwijderd
ik moet zaterdagavond mee naar de graanbeurs (voor t eerst) idd omdat t t langst open is.. en vanavond (vrijdagavond) zou er een new-wave party zijn in the mess? (ofzoiets)
Oud 10-01-2003, 18:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
otherside schreef:
'n meisje dat ik ken woont in Breda en gaat vaak uit in de graanbeurs.

verder heb k een keer een middag in zo'n irish pub gezeten, vage zithokjes daar
Oud 10-01-2003, 18:54
Thomas
Thomas is offline
De Fanfare.
Oud 10-01-2003, 20:30
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
no-name schreef:
de laatste trein gaat om 23.50 uur en in Tilburg gaat de laatste bus om 23.45 uur naar huis. Of ik moet om 6.00 uur ofzo de trein nemen, maar dat vind ik toch wel erg laat.
Maar binnekort ga ik wel in Breda uit, een vriendin gaat er op kamers
Oud 12-01-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
**Moonflower** schreef:
ik moet zaterdagavond mee naar de graanbeurs (voor t eerst) idd omdat t t langst open is.. en vanavond (vrijdagavond) zou er een new-wave party zijn in the mess? (ofzoiets)

ik ben eerst in speeltuin gewest.. leuk sfeertje. grappige eigenaar, en daarna the mezz.. heel duur.. kutmuziek, maar wel hele mooie ruimte. daarna graanbeurs, megadruk, irritante mensen.. etc.
Oud 14-01-2003, 18:25
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Wawl schreef:
De Fanfare.
... is sinds kort gesloten.
Oud 17-01-2003, 13:32
Marshall
Marshall is offline
ben er gisteren weer geweest,, eerst de gong.. echt een relaxte lounge tent om je avond te beginnen.. met hele lekkere cocktails!~! & op zaterdag heeel veel stijlvolle dames!

Daarna R'nB cafe.. erg lekkere muziek maar de sfeer kon wel beter, & daarna nog graanbeurs.. hele goede sfeer ..vind de muziek alleen nix maar ok
Advertentie

Regels voor berichten