Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 17:40. |
![]() |
|
![]() |
Puhh ik moet t niet hebben als zomaar een of andere jongen tegen me aan komt schuren, jak, ben ik niet echt van gediend, want meestal zijn het dan van die vieze ventjes. Als het nou echt een leueke jongen is wil ik nog wel een uitzondering maken hehe maar de meeste jongens kunnen toch geen ritme houden, en ik moet altijd ruimte hebben om te dansen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juah, precies! Ik gebruik zelf altijd een houten blokje waar ik het schuurpapier omheen vouw, zodat je meer grip hebt! Een schuurmachine vind ik trouwens wel makkelijker... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok ok ok, OF je schuurt op de normale manier (schuurpapier)
of je legt je handen op de buitenkant van der benen, of op der billen of op de voorkant van der benen of ... ergens anders, verzin het, je komt er wel uit (nu weet ik endlich wat schuren is en wat ik ooit wel eens doe :/) en het is idd voor de iets meer geile mensen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nee serieus... dat vind ik wel zo goor. Van die geile jongens en meisjes die dan tegen elkaar gaan rijjen... bahbah
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee schuren in een disctheek vind ik niks. Kan het meestel niet weerstaan om zulke mensen uit te lachen.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schuren Verwijderd | 43 | 20-12-2013 22:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tjebbe: bedenkingen van een simpele ziel Krips | 7 | 05-10-2004 22:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Seksualiteit |
Hoe moet ik nou precies pijpen dan?? sweet dreams | 17 | 10-05-2003 18:08 |