Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de planeet had een vorm van een ster en de badguy was roze en zijn handlangers groen geloof ik, en ze konden op een soort steppies zo over de "melk"weg ![]() trouwens iemand: dinoriders!!!! ![]() ![]() en mevrouwtje theelepen en dokter shuggles.. maar daar keek ik nooit naar.. zeg maar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
en waarom herhalen ze al deze goede tekenfilms niet?
om nog te noemen dungeons en dragons thundercats nee ze blijven je bestoken met pokemon en dragonballz... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() beetje jammer allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe is dat dungeons en dragons eigenlijk ooit nog afgelopen.. zijn die luitjes OOIT nog eens thuisgekomen.. ik wil ook the dweebs weer op tv... geniaal woord.. DWEEBS!
|
ik ben op zoek naar de namen vna 2 tekensfilms
1: dit was net zoiets als de transformers, het ging ook over robots die zich in voetuigen konden verranderen, kan met nog herrineren dat eentje dat in een soort scooter kon (hij heete geloof ik ook zo) 2: dit was een tekenfilm met mannetjes die haddne van die groene of rode plaatjes van dieren op hun buik, zij konden ook hierin veranderen het is misscien een beetje vaag maar dat is een beetje vaag maar meer weet ik echt niet meer plz help me
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://tfarchive.com/downloads/bones_movies.php
Hier heb je nog eens paar actie tekenfilms openings, waaronder alle seizoensopeningen/endings van Transformers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cops: Mainframe ![]() Ik keek vroeger ook naar een tekenfilm die ging over dieren in een stadje...bij de aftiteling zag je altijd een konijntje in de boom zitten dat uitkeek over het stadje. Het was altijd te zien op Kindernet, denk ergens begin jaren 90. Weet iemand de naam van deze tekenfilm misschien nog?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() batfink was wel leuk voor zover ik nog weet. je had toen ook iets van disney volgens mij over pos possum ofzo. dat was echt leuk en atom ant ken ik nog steeds niet ![]() |
![]() |
|
Uhhh ff nieuwe tekenfilm, het kwam geloof ik op bed 1 2 of 3 en het gaat over een groepje dieren die het "Heilige Woud" ofsow aan het zoeken zijn. De leider is geloof ik een vos met een das als vriend. Er is ook een slang/adder en die loopt de hele tijd te proberen om de kleinere dieren op te eten. Iemand die hier ook naar keek?
|
Heey mense, dan heb ik nog een leuke!!!
Er was een tekenfilm met een paar mannetjes die in de lucht allemaal vliegtuigen hadden en als ze op een gegeven momnet hun ringen omdeeden werden die vliegtuigen onoverwinnelijk. Het heette iets van RING RAIDERS OFZO, volgens mij, je zou me heel blij maken als je dit weet!!!???? Thanxxx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ohh dat vond ik zo stom he.. maar er was verder nix op tv dus keek ik uit verveling maar daar na.. niet dat ik het volgde want me zus die knipte toen nog iedereen hier in huis, dus scheerapparaat ging er altijd doorheen |
![]() |
||
Citaat:
Captain Planet?!!Dat was ook echt leuk, met al die elementen, earth! wind! etc. En waarom is de legendarische Teddy Ruxpin nog niet genoemd??? Met Tweeg!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |
Films, TV & Radio |
ik zoek een tekenfilm candy2006 | 3 | 23-04-2008 11:36 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje Deel 16 Verwijderd | 500 | 15-05-2005 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Films, TV & Radio |
op zoek naar de naam van een tekenfilm Silent Enigma | 26 | 08-07-2003 21:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |