Advertentie | |
|
![]() |
|
Is eigenlijk afkomstig uit Frankrijk.
Dus in het frans : Il était une fois... en op dit moment is het elke werkdag op Ketnet te zien.. En ze zijn bezig over de ruimte (l’ espace) linkje. En uiteraard zijn alle afleveringen te verkrijgen op DVD ![]()
|
Er was eens het leven
![]() ![]() ![]() ![]() Er was eens de mens ging toch over de geschiedenis?
|
Verwijderd
|
Oeh, die was mooi.
Dan had je ´de goeden´zoals een meisje, een oude vent een een grote, niet al te slimme, vent. En bij de slechterikken had je ook een klein ventje met rood haar en een lange rode neus en nog een paar. Dat was toen echt een mooie tekenfilmserie, al kan ik me niet herinneren of ik er daadwerkelijk iets van geleerd heb ![]() |
![]() |
|
Is dat niet zoiets als Slimme Slimpie dat voor of na Benjamin Ben kwam op de EO? Zo'n Japanse animatieserie met een klein poppetje met roze haar en twee kindjes, die vaak door de tijd reisden om met Huijgens en Einstein over wetenschap te praten enzo?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3 WolterB | 72 | 13-10-2019 20:09 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! Uice | 500 | 21-12-2012 17:29 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Films, TV & Radio |
zoek naam tekenfilm Last Resort | 114 | 07-02-2003 23:20 |