Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kzat te denken om een shirtje te maken waarvan of de voorkant of de achterkant van zijde is met plooien. Hoewel ik niet zeker weet of zijde geschikt is om te pliseren. En dan de andere kant met wol, of iig iets rekbaars..
|
![]() |
mjah, dit zal je vast al wel 'ns gedaan hebben, maar als ik een oude broek heb liggen zet ik er wel 'ns een stuk stof tussen aan de zijkanten van de pijpen.. ziet je broek er gelijk weer heel anders uit.
of van een gewoon truitje kun je de hals iets breder maken zodat ie net op je schouders blijft hangen, en dan bij de hals een randje kant oid eraan zetten. op de markt heb je vaak ook wel kraampjes met allerlei kleine prulletjes als bloemetjes, sterretjes enz. is ook altijd wel leuk ![]() Als je een rokje hebt liggen wat je saai vind, kun je em ook asymmetrisch maken (heb ik een keer gedaan) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Supermakkelijk en zoo leuk met klikdingen ![]() Alleen mijne is niet van lak ![]() *maartje trouwens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En met die klikdingen kan je supergoed experimenteren dus misschien dat ik ze de volgende keer op een andere plaats doe, of een stofje eronder kan ook. In truitjes zou het ook leuk zijn, toch.?! |
![]() |
|
Ik heb nu 2 broeken in m'n hoofd en een vest. Die helemaal zelf gemaakt worden.(door m'n moeder gelukkig)
Ik heb ook de patronen, alleen nog niet de stof die ik wil......ik ben te kieskeurig en zeikerig, maja als t in me hoofd zit...... En nog 1 ding, gewoon t-shirt met lange mouwen dat een metamorfose moet ondergaan(ff een t-shirt met lange mouwen kopen binnenkort, dat ik kan verbouwen) En een metamorfose voor m'n all stars(easy one, maja) |
![]() |
||
Citaat:
Wat ga je met je all stars doen, kwil de mijne misschien goud verfen of ik borduur er bloemetjes op ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Of met een mouwloos truitje. Oh ik voel me zo creatief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben compleet verslaafd aan lak maar ik kan het nergens vinden (gewoon om zelf kleding van te maken ) ![]() weet jij toevallig waar je het vandaan kan halen? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en die zijn ook heel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het nog niet, ik ga eerst ff m'n nieuwe outfit maken en dan moet ik ff kijken. Beetje passend zeg maar. Goud, of zilver, ik had de mijna voor spdfrx zwart met zilver gedaan, zag er wel redelijk uit. Alleen zijn ze nog steeds vuil van spdfrx, ff wassen en dan kijken wat ik ermee ga doen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hehe jewel howr.....op de lapjesmarkt in Utreg staat een stand waar ik het meestal haal. Lapjesmarkt is zaterdag 's ochtends van 8.00 tot 12.00 uur "geopend".
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ook leuk is: het srtijken van plaatjes op t-shirts of het naaien van een stuk kant op een spijkerrokje... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kweet de weg niet in utrecht ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken; foto's, ideeen, patronen Verwijderd | 24 | 14-11-2005 12:00 | |
Lifestyle |
[Boekje] kleding ontwerpen etc. bij | 3 | 20-05-2004 16:14 | |
Lifestyle |
Creatief met stofjes, kraaltjes, kleding, gordijnen rodina | 41 | 05-06-2003 16:48 | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken marlies | 44 | 06-03-2003 14:19 | |
Lifestyle |
welke kleding hebben jullie zelfgemaakt? Optima | 68 | 30-11-2002 13:22 | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken Synonym | 49 | 03-09-2002 11:24 |