Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk weetje, naar mijn idee van dat hele strategische stemmen, werkt niet.. Het volk in nederland "zweeft" te veel. PVDA Nja zoals ik altijd zeg zijn het "crypto nazi's". Ze doen zich links voor maar, niet genoeg voor mij..
Nee en waarom zou je anders stemmen, ik bedoel, hoe kan je mening in 1 dag veranderen. Als je mening in 1 dag verandert, komt het denk ik dat je niet niet goed hebt verdiept in de politiek en alleen maar naar de mooie plaatjes hebt gekeken. Tegenwoordig is politiek een soort theater geworden. En pimmetje was daar helemaal goed in. De wet van pim: Waar pim is, is er heibel. Als het volk boe riep, trok hij zijn oortje uit, maar goed, daar ging het niet om.... Als het zo is dat je stem zo snel verandert, wat is het nut van stemmen dan.. Er moeten nou eenmaal keuzes gemaakt worden en blijf bij je mening, maar dan moet je politieke partij dat ook doen.. |
![]() |
|
![]() |
nee 2X agnes kant, nr2 van de sp.
en niet omdat ze de eerste vrouw is maar omdat ik haar veel sterker vind dat marijnissen. marijnisen is in het debat ongelovelijk irritant, hij laat niemand uitspreken ed. En bovendien vind ik dat kant de standpunten duidelijker en minder op de manier van `kapitalisme is slecht` kan uitleggen. Ik heb dit maal wel erg getwijfelt, ik vond femke halsema ook erg goed. en gl standpunten ook. Maar mijn gevoel voor GL was flink verziekt door rosenmoller, wat ik een ongelofelijke flapdrol vind. Daardoor heb ik nog steeds het idee dat GL een beetje slappe partij is. Ik hoop dat halsema dat weg kan nemen aan komende jaren
|
Ja.
![]() In mei deed ik aan tactisch stemmen, ik wilde de LPF tegenhouden, dus stemde op Balkenende. En nu heb ik mijn eigen ideeën niet aan de kant gezet en heb ik de partij gestemd waar ik het altijd al mee eens was (en nu ook lid van ben): GroenLinks. Hoe kon ik zo dom zijn? ![]()
||
Citaat:
![]() Als je strategisch had willen stemmen, had je toch beter PvdA kunnen stemmen in 2002? De kans dat CDA met LPF ging regeren was een stuk groter dan dat de PvdA met LPF ging regeren. ![]() Kom op mensen, motiveer even waarom je wel of niet van stem veranderd bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben bij me stem gebleven omdat ik niet voor de macht en niet strategisch wilde stemmen. Als ik PvdA had gestemd, was het omdat ik het daar het meeste eens mee zou zijn. Ik was het alleen iets eenser met GroenLinks. En Halsema deed het erg goed bij het slotdebat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 |