Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je ziet de pin en het doosje linksboven...... je klikt op de pin. dan zie je als het goed is dat handje met de pin en dan druk je met het handje op de voorkant van de box. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de deur staat een brug, druk op een steen van die brug en dan komt ie omhoog. Nu moet je die 3 stenen in die bak schuiven en wel zo dat er weer een horizontale lijn ontstaat. Als je die lijn hebt meot je dat hoofd erin doen en dan de brug naar beneden en dan de deur open |
![]() |
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- mat-ice schreef: Je ziet aan de randen van die bak kleine streepjes zitten, maak daarvan 1 lijn zodat het doorloopt. En laat je muis dan los in het 'doolhof' --------------------------------------------------------------------------------
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() maar ik zal niet weten wat ik er moet doen ![]() Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 22:18. |
![]() |
||
Citaat:
Alle dingen in de goeje volgorde doen ( ik had het volgende lijstje, weetnie of het ook werkt bij jouw Deze moet je indrukken: Aantal naar rechts, aantal naar beneden 2,2 3,2 3,3 1,4 2,2 3,2 4,2 1,3 1,4 1,4 4,3 1,2 3,3 2,2 2,3 1,1 3,2 2,2 2,2 1,3 3,2 1,2 3,3 3,4 1,1 3,3 2,2 1,2 ) en anders moet je gewoon blijven proberen ![]()
||
Citaat:
-6-7-11-4-6-7--8-9-10-12-11-6-10-1-7-6-6-9-7-4-5-11-12-1-11-6-2- Ik denk dat je hier wat meer aan hebt.. gewoon van links naar rechts. is het ook bij de smileys.. Voorbeeld: Code:
01-02-03-04 05-06-07-08 09-10-11-12 als je 6 moet hebben klik je die 6e aan ![]() simpel toch |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt er wel een diskette bij ![]() Maar als je even het topic door had gelezen had je dit niet hoeven vragen...... Je moet met de punaise waarmee de poster in de computerkamer vastzit de diskettedoos openmaken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is de bedoeling dat je met het paard op de knipperende vakjes komt. Je moet dus paardensprongen maken. Dat is een stal naar voren en 2 naar recht of links, of 2 stappen naar de zijkant en dan 1 naar voren of achteren. geloof ik |
![]() |
|
![]() |
Hm? Het lijkt wel dat het door een nederlandse jongen is gemaakt die Logan heet. Damn wat een leuk game~
Keb al lang geen adventure game gespeelt sinds LBA2 -Unknown [Edit] Check Bonusmaterial, daar staat informatie over hem. Hijz nu 33 jaar! en woont in groningen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[flash] spel wilt niet laden Gatara | 6 | 01-07-2008 18:03 | |
Games |
Zoek online spel Mankind | 13 | 13-08-2006 20:44 | |
Software & Hardware |
[Javascript/Flash] Anchor link naar frame Vinzz | 1 | 27-04-2005 14:31 | |
De Kantine |
Flash Spelletjes Evito | 8 | 09-05-2003 20:40 | |
Games |
xbox laten flashen hendriks | 0 | 15-10-2002 14:16 | |
Software & Hardware |
Ericsson Flash-files -> welke programmeertaal? Bad Boy Me | 0 | 05-06-2001 13:18 |