Advertentie | |
|
![]() |
|
het klinkt als een mix....maar heel terughoudend.
De dingen die RATM en soundgarden voor mij echt gaaf maakten zijn er niet meer, omdat de bandleden allemaal een stapje terugmoesten om het nieuwe product beter af te leveren
||
Citaat:
gore gekloonde versie? meneer, wilt u de stront uit uw oren halen.
|
Tjah, zag ze vannochtend eigenlijk voor het eerst op TV. MTV een clip met veel vuurwerk enzo. Weet ff niet meer welk nummer het is. En het klinkt idd wel vet.
Las in de Oor een artikel over Audioslave. En zij waren redelijke positief. Verder heb ik vandaag ff de cd geluisterd bij de Waterput. (the one and only). Naja wel vet dus! (geen topper voor mij) Mzzl
||
Citaat:
![]() dikke lul en een kwartje in een droge doos,
||
Citaat:
En kan King het nog wel zeggen, dan nog vind ik dat het geen gekloonde versie is. Dan kan je de band nog zo haten, dat zou iedereen toch wel toe moeten geven.
||
Citaat:
Mijn mening verander je trouwens toch niet over de band.
|
Ik vind het beetje lauwe band, door goeie muzikanten bij elkaar te gooien hoef je nog geen chemistry te krijgen..
sommige nummers zijn gewoon de vette RATM riff nummers, sommige de echte cornell schrijfstukken, maar ik heb niet het gevoel alsof er een band speelt, maar 2 bands waarbij de zanger van de ene band soms een nummertje inzingt bij de ander... Ze doen het goed maar het is weinig vernieuwend, de samenwerking zorgt niet voor een vernieuwing binnen de popmuziek zal ik maar zeggen ![]()
|
![]() |
|
erg goed is de single en ik ben retebenieuwd naar de cd.
maar eerst gaat mijn concentratie nog even uit naar pearl jam avec le bien RIOT ACT.
||
Citaat:
|
![]() |
|
eerlijk gezegd vond ik de eerste single nogal catchy, en vroeg ik me af wat voor band dit nu weer was : ik vond het een goed nummer, maar tegelijk dacht ik ohwatfoutstraksisditcreedofzo. (stress the 'ofzo'!) hoewel ik trouwens wel gelijk hoorde dat het cornell's stem was, maar ik had toch zo mijn twijfels, stom eigenlijk.
|
![]() |
Ik vind audioslave echt een hele foute naam hebben. Echt zo'n naam dat 10 jarige jochies bedenken, nadat ze slave for you van britney spears hebben gehoord.
Maar de muziek is erg goed en de zanger vind ik echt een toffe stem hebben. De muziek lijkt best veel op RATM. Maar wat RATM zo goed maakte was de boodschap. RATM had wat te vertellen en ja dat mis ik wel bij audioslave. De teksten van Connel vind ik nou niet echt een betekenis hebben.
|
Audioslave RoX!
Bekijk de band niet om hun formatie maar op de skills die ze werkelijk hebben. Ze hebben een zeer degelijk album neergezet met zowel snelle als rustige nummers. De zang is erg goed en de gitaar-solo's en bijbehorende effecten zijn heerlijk om naar te luisteren en ze zijn op HUN manier innovatief... Live klinken ze bijna even goed als op het album en dat is ook vrij goed van ze...
||
Citaat:
een nummer like a stone, pragtige tekst vinnik...
|
![]() |
Ik ben dus naar AudioSlave geweest in 0-13 Tilburg. Ze waren echt super goed. Goed in de zin van: ze zetten een geweldig geluid neer. Zang was super, en de band is erg goed op elkaar ingespeeld. Dit moest je niet missen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Chris Cornell uit Audioslave (yes!) Carn | 15 | 21-02-2007 20:16 | |
Muziek |
Audioslave is beter dan Rage Against the Machine Guerrilla-Radio | 80 | 02-11-2006 11:00 | |
Muziek |
Nieuw Audioslave album Wazzup1 | 4 | 19-07-2006 20:18 | |
Muziek |
audioslave TommytheCat | 30 | 22-09-2004 09:47 | |
Muziek |
audioslave in de 013 machina82 | 45 | 26-12-2002 15:48 | |
Muziek |
Tip : Audioslave 86dagreed | 12 | 02-11-2002 14:04 |