Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 14:52
NacRatje
NacRatje is offline
Hirsi ali een gek??
ze heeft gelijk hoor!die moslims zijn gek!ze interpreteren de koran ook helemaal verkeerd!en die mohammed met zijn rare ideeen!!hirsi ali is zo gek nog niet!!!
Advertentie
Oud 26-01-2003, 14:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
Ik durf te wedden dat er op niet zo'n lange termijn een geloofsoorlog gaat komen, de islam tegen het westen (voor zover die nog niet bezig is) , en ik zou zeggen hou je stil daar, want als amerika z'n zin krijgt is er straks weinig over van die islam
De economie is in handen van de Arabische wereld
Oud 26-01-2003, 14:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
NacRatje schreef:
Hirsi ali een gek??
ze heeft gelijk hoor!die moslims zijn gek!ze interpreteren de koran ook helemaal verkeerd!en die mohammed met zijn rare ideeen!!hirsi ali is zo gek nog niet!!!
Whahahah
Oud 26-01-2003, 14:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Ik laat zulke dingen zien om de mensen de realiteit te kunnen laten lezen. Of staan die versen er soms niet in ?
Idd, ze staan er niet zo in.
Oud 26-01-2003, 14:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
the marshall schreef:
Dit geeft maar weer eens aan wat een vrede lievend gelooft dat islam toch is.

Dus is meteen iedereen zo? whahaha
Oud 26-01-2003, 14:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
omg, flikker toch is op met je bronnen!!!!kan jij niet leven zonder overal een bron voor te hebben, jezus
Zonder bronnen kan ik ook wel veel onzin lullen, das niet zo moeilijk he.

Kom maar es op met die bronnen
Oud 26-01-2003, 14:58
Just Johan
Just Johan is offline
Waarom willen gelovigen nou nooit eens serieus kritisch naar hun eigen opvattingen kijken? Ah dat is evolutie, want wie verstandig is en kritisch naar z'n geloof kijkt komt tot inkeer en valt niet meer in de categorie gelovigen, waardoor uiteindelijk alleen de mensen met een enorm bord voor hun kop of met een dusdanige indoctrinatie achter de rug dat ze er niet eens over dúrven na te denken dat Jezus en Allah misschien maar trucs zijn van de kerkvaders uit vroeger tijden om het volk onder de duim te houden overblijven. Denk maar aan wat Allah Pim Fortuyn geflikt heeft, en hoe God mensen naar de eeuwig brandende hel stuurt als ze er ook maar over denken om afvallige te worden; logisch dat je dan bij de minste of geringste atheïstische gedachte met geweld moet gaan dreigen; stel je voor dat je serieus aan je geloof zou moeten gaan twijfelen, dan wordt het pas eng.
Oud 26-01-2003, 15:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
Waarom willen gelovigen nou nooit eens serieus kritisch naar hun eigen opvattingen kijken? Ah dat is evolutie, want wie verstandig is en kritisch naar z'n geloof kijkt komt tot inkeer en valt niet meer in de categorie gelovigen, waardoor uiteindelijk alleen de mensen met een enorm bord voor hun kop of met een dusdanige indoctrinatie achter de rug dat ze er niet eens over dúrven na te denken dat Jezus en Allah misschien maar trucs zijn van de kerkvaders uit vroeger tijden om het volk onder de duim te houden overblijven. Denk maar aan wat Allah Pim Fortuyn geflikt heeft, en hoe God mensen naar de eeuwig brandende hel stuurt als ze er ook maar over denken om afvallige te worden; logisch dat je dan bij de minste of geringste atheïstische gedachte met geweld moet gaan dreigen; stel je voor dat je serieus aan je geloof zou moeten gaan twijfelen, dan wordt het pas eng.

Wie zegt dat gelovigen NOOIT serieus kritisch over hun eigen opvattingen en geloof zijn????????
Oud 26-01-2003, 15:12
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Atje85 schreef:

Wie zegt dat gelovigen NOOIT serieus kritisch over hun eigen opvattingen en geloof zijn????????
Mooi voorbeeld; let maar vooral op de irrelevante details en negeer totaal wat ik bedoel te zeggen, wie weet zitten er ook nog wel wat spelfouten in joh.
Oud 26-01-2003, 15:13
Verwijderd
omdat ze bang zijn er achter te komen dat het allemaal eigelijk nergens op slaat
Oud 26-01-2003, 15:27
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
omdat ze bang zijn er achter te komen dat het allemaal eigelijk nergens op slaat
haha
Oud 26-01-2003, 15:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
Mooi voorbeeld; let maar vooral op de irrelevante details en negeer totaal wat ik bedoel te zeggen, wie weet zitten er ook nog wel wat spelfouten in joh.
Ik heb de rest heus wel gelezen.

Alleen jij begint je text met die vraag.
Daar ga je al de fout in, aangezien er wel degelijk mensen zijn die kritisch over zichzelf en hun geloof zijn.
Oud 26-01-2003, 15:29
Martian
Martian is offline
Als Autodropje/Waaromniet? deze 'discussie' van mensen die er weinig tot niets vanaf weten af zou sluiten met een mooi hangslotje, wordt iedereen daar gelukkiger van denk ik.
Oud 26-01-2003, 15:29
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
Oud 26-01-2003, 15:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Martian schreef:
Als Autodropje/Waaromniet? deze 'discussie' van mensen die er weinig tot niets vanaf weten af zou sluiten met een mooi hangslotje, wordt iedereen daar gelukkiger van denk ik.

Eigenlijk ben ik t daar wel mee eens
Oud 26-01-2003, 15:42
Gatara
Gatara is offline
Alle joden zijn gek.
Hun boek zou verbrand moeten worden, want hun messias komt nog nooit opdraven.

Ze verkondigen dingen die niet waar zijn en menen dat ze alles op de wereld te maken kunnen hebben.

Ze zijn blij met het vernietigen van de wereld en het stoken in andermans vrijheden.

Ze liegen en bedriegen waar je bij staat.

Vertrouw ze nooit.
Ze zijn de ratten van onze maatschappij.
Oud 26-01-2003, 15:43
Gatara
Gatara is offline
Vervang nu bovenstaande door het woord "moslims" in de
plaats waar "joden" nu staat en concludeer dat diegene die dergelijke onzin uitkraamt, de achterlijke in de wereld is.
Oud 26-01-2003, 15:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
Atheisme kun je net zo goed verwerpen.

Het zijn verschillende denkbeelden over hoe de wereld is. Geeneen hiervan is bewezen dat ze juist zijn en zal ook niet bewezen worden (waarschijnlijk) in dit aardse bestaan.
Take it or leave it, maar behandel andersdenkenden met respect!!!!

Verder hoort een dergelijke discussie eerder op F&L en niet op A&N, want het gaat niet meer over de uitspraken van Hirsi.
Oud 26-01-2003, 19:23
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Martian schreef:
ik ook, kennelijk kunnen we hier niet normaal over geloofszaken spreken zonder dat er ruzie van komt.

Regels voor berichten