Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik vind dat hij daar best een oscar voor mag krijgen. Hij heeft het hardstikke goed ingesproken. En ze hebben Smeagol/Gollem op basis van zijn beweging, houding ed. gemaakt. Dus ja
![]() En er komt tegenwoordig toch zoiezo al een oscar voor animatiefiguren?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nu voornamelijk een prestatie vanwege de details van het karakter. Verder ben ik niet onder de indruk.
|
tsjaa.. het is moeilijk.. maar ik vind wel dat hij het goed det met die stem en die bewegingen en alles.. en hij is ook wle mooi geanimeerd mja daar heeft hij zelf weinig mee te maken.. ik denk dat hij wel een oscar verdiend. en by the way.. hijs niet helemaal geanimeerd.. het is wel gewoon een acteur maar ze hebben zendertjes geplaatst en hij speelt dat dan gewoon en dan hebben ze hem met de computer zn uiterlijk gegeven.. ik dacht dat het zo inelkaar zat.
Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 16:54. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Moet ik zeggen dat een oscar geen hoge waarde heeft voor mij. Het maakt me eigenlijk bar weinig uit of hij een oscar krijgt of niet. Dat wil niet zeggen dat ik hem niet respecteer en dat hij wel degelijk over enig talent beschikt.
|
Hey, LotR krijgt heus geen belangrijke Oscars... Zou een ultra-Amerikaans, Hollywood 'in-crowd' werkelijk kiezen voor een Nieuw-Zeelands gemaakte fantasy film, met niet-Hollywood acteurs, van een niet-mainstream studio, gemaakt door een dwarse Nieuw-Zeelandse regisseur, waar Hollywood geen financieel profijt van had?
Nee hoor. Die hele Oscar stemming is een 'ons kent ons' gebeuren, en LotR is gewoon een tamelijk onAmerikaanse film. 't zal wel weer wat 'bij' Oscars krijgen (om dingen als make-up, Special effects en Muziek kunnen ze moeilijk heen) maar de 'grote' Oscars gaan gewoon naar echte all-Hollywood mainstreamers. Andy Serkins verdient zeker wel erkenning wat mij betreft, maar een Oscar word het echt niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Knap van Gollem aangezien-ie niet echt is...
Je hoort me niet zeggen dat Andy die stem bv niet ontzettend goed heeft gedaan (want dat heeft-ie) maar ja, er bestaat nou eenmaal geen Oscar voor Beste Stem he... En respect krijgt Serkis sowiezo, dus wat maakt die Oscar dan allemaal uit... Toch alleen maar commercieel gedoe voor vooral Amerikaanse films...
||
Citaat:
En moesten die Gollum plaatjes nou echt? Ik weet hoe dat 'ie eruit ziet. Helaas.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wil je echt dat ik titels ga opnoemen?
Meneer-de-acteur-van-Gollum is 1) Niet te zien in de film. Gollum wel. Dus dat is sowieso reden genoeg om 'm af te wijzen voor een Oscar. 2) Nogmaals, wat is d'r dan zo speciaal aan zijn bewegingen? Hij springt van rots naar rots... So, dat kan Jean Claude van Damme ook. En dan kan ik nu niet eens een tweede voorbeeld bedenken, want de rest van zijn bewegingen zijn nou ook weer niet zo arbeidsintensief. Hij zit een beetje schizo te wezen en tegen Sam en Frodo aan te dweilen, maar daarvoor hoef je echt niet alleen bij Serkins te zijn. Kijk, als 'ie nou kon vliegen, dan mocht 'ie best een Oscar van mij. Maar so far doet 'ie niets speciaals. Niets wat een ander niet kan, in elk geval. Een Oscar is een onderscheiding, daar zit 't 'm in. Nou hou ik er niet van, maar ik kan niet ontkennen dat Gollum knap is gemaakt. Als daar iemand lof voor verdient is het de animator of hoe dat ook heet.
|
![]() |
|
|