Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste; maak hem in ieder geval zoveel mogelijk duidelijk dat je hem zoveel mogelijk wil helpen (voor zover dat kan) en dat je voor hem klaarstaat, en laat het hem niet opgeven, maar laat hem juist zo veel mogelijk hulp zoeken.
Ten tweede; pas op dat je er zelf niet aan ten onder gaat. (dat kan namelijk ook gebeuren, neem dat maar van mij aan)
|
heey! alvast bedankt voor de berichtjes. Ik heb al een ' gesprek ' met hem gehad. en verteld hoe ik over hem denk en alles. Hij zegt dat hij me gelooft maar z'n gevoel niet makkelijk kan veranderen... Hij praat liever niet met een buitenstaander hierover zegt hij... hij heeft al eens met een psycholoog gepraat toen hij 4 jr geleden depressief was maar hij vertrouwd het om een of andere reden niet en heeft haar toen niet alles verteld... Maar als ik merk dat het te erg wordt zal ik zeker proberen dat hij het toch nog eens probeerd. En zoals een (of meerdere) van jullie al zeiden, IK kan dit niet oplossen, kan hem alleen maar steunen... ik hoop dat het helpt!! Suus, heel erg bedankt om me ertoe aan te zetten hier een berichie te plaatsen!!
xxxxxxxxxxxx wendy
||
Citaat:
Ik wens je alle sterkte toe!En onthoud; het is meer zijn probleem dan de jouwe (misschien een btje ego om t zo te zeggen maar het is wel zo).Je hebt er wel heel veel moeite mee dat begrijp ik maar je doet je best om hem te steunen en meer kun je niet doen...De rest zal hij op eigen kracht moeten doen! xxx Suus
|
hoi... ik heb laatst weer met hem gepraat... ging niet echt goed. Hij werd boos op me en zei dat ik het niet begreep
![]() ![]()
||
Citaat:
HOE KUN JE ZIJN GEVOEL SNAPPEN??OF BEGRIJPEN?? dat kan pas als je t zelf ook heb meegemaakt en dat heb je niet duzz! Wen, pas op dat dit jou niet opvreet!!Wees er zo goed mogelijk voor um maar zorg ervoor dat je er zelf niet onderdoor gaat! ![]() Het spijt me zo dat ik er niet voor je kan zijn! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |