Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 21:21
sublime
sublime is offline
jeej heb t gezien en heb gelijk toegegeven een nieuwe verlaving te hebben DRAMA!!!

vond t heel goed dat ie tegen zn vader zei dat ie een slechte vader was. welke vader laat zn kinderen nou alleen in een restaurant zitten? echt slecht... maar ja, dat komt natuurlijk door allerlei dramatische dingen en dat maakt t dan weer een leuke serie
Advertentie
Oud 14-01-2003, 21:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef:
jeej heb t gezien en heb gelijk toegegeven een nieuwe verlaving te hebben DRAMA!!!

vond t heel goed dat ie tegen zn vader zei dat ie een slechte vader was. welke vader laat zn kinderen nou alleen in een restaurant zitten? echt slecht... maar ja, dat komt natuurlijk door allerlei dramatische dingen en dat maakt t dan weer een leuke serie
Ja, dat was ook wel effe behoorlijke drama idd. maar in de eerste aflevering zei Ephram ook tegen die Amy van; Ja, je wilt hem haten, maar dat kan je niet, want hij redt immers levens!
Is dus ook best wel een dilemma. Maar ik vond het wel een beetje hard dat Ephram begon over 'the great docter brown'. Dat dat een onder onsje was tussen hem en zijn moeder, omdat het altijd weer de vraag was of 'the great docter Brown' thuis zou zijn. Toen voelde die vader zich behoorlijk kut!!!
Oud 14-01-2003, 21:52
sublime
sublime is offline
ja dat was ind wel een beetje een kutstreek, maar aan de andere kant, wel duidelijk... als iemand op andere manieren niet horen wil....

is die lerares trouwens dezelfde lerares als uit donnie darko???
Oud 14-01-2003, 22:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
ja dat was ind wel een beetje een kutstreek, maar aan de andere kant, wel duidelijk... als iemand op andere manieren niet horen wil....

precies zoals een kind zou reageren lijkt me, die flapt er maar wat uit als ie kwaad is
Oud 14-01-2003, 22:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Zitten we hier nu voortaan elke week de aflevering door te nemen?!?!
Oud 15-01-2003, 05:59
Shibby
Shibby is offline
Ik denk het ja ... Ik vond dat eigenlijk wel heel hard van 'the great doctor brown' maar ja ik vind heel die jongen soms wel lomp tegen zijn pa.
Oud 15-01-2003, 07:36
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ik denk het ja ... Ik vond dat eigenlijk wel heel hard van 'the great doctor brown' maar ja ik vind heel die jongen soms wel lomp tegen zijn pa.
jeugd van tgenwoordig he
Oud 15-01-2003, 09:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ja hè.....hij mag best wat meer respect hebben voor zijn vader. Maar hij heeft wel gelijk hoor, met dat etentje. Dan zegt ie maar gewoon dat ie nu uit eten is. Dan komt ie toch een half uurtje later ofzo
Oud 15-01-2003, 10:51
coecie
coecie is offline
Citaat:
danique2 schreef:
In het voorstukje was er een liedje onder gezet met de tekst: And it's not going to stop" gezongen door een vrouw. Ik ken het uit een film ofzo, kan iemand me even vertellen wie het is?
uit de film magnolia.
wise up van aimee mann
mooi liedje!
Oud 15-01-2003, 16:02
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik vind het niet echt leuk, het is van alles too much:

té dramatisch,
té sentimenteel,
té ongeloofwaardig,
té voorspelbaar en
té toevallig

als je dat allemaal wegdenkt is het denk ik best een leuke serie . als ik niks anders te doen heb zal ik het denk ik wel kijken, maar ik blijf er zeker niet voor thuis
Oud 15-01-2003, 17:05
sublime
sublime is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:

té dramatisch,
té sentimenteel,
té ongeloofwaardig,
té voorspelbaar en
té toevallig

als je dat allemaal wegdenkt is het denk ik best een leuke serie . als ik niks anders te doen heb zal ik het denk ik wel kijken, maar ik blijf er zeker niet voor thuis
tja, je moet er van houden. ik hou juist van dat overdrevene... niet altijd hoor, maar 1x in de week een uur Drama, graag!
Oud 15-01-2003, 17:49
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
tja, je moet er van houden. ik hou juist van dat overdrevene... niet altijd hoor, maar 1x in de week een uur Drama, graag!
Oud 15-01-2003, 19:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:

té dramatisch,
té sentimenteel,
té ongeloofwaardig,
té voorspelbaar en
té toevallig

JA, ik denk ook dat de professionele kritischi voor bladen en tv het wel behoorlijk af zullen kraken.

Maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds super vind . En ik hoop nog veel samen met mij, anders word dalijk die serie van de buis afgehaald terwijl ze nog geen eens heel het seizoen hebben uitgezonden
Oud 19-01-2003, 14:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Zitten we hier nu voortaan elke week de aflevering door te nemen?!?!
Natuurlijk!

Ik heb vandaag pas tijd gehad om te kijken. Best wel een leuke aflevering. Verder ben ik t wel eens met de voorgaande posts (over deze afl. dan). (Over Ephram en Amy, 'slechte vader' etc.)

Tot dinsdag/woensdag.
Oud 19-01-2003, 22:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Shibby schreef:
uh nee... waar ligt zevenkamp
hahaha, ok laat maar. Zevenkamp is een wijk in Rotterdam. MAar ja, als je dat niks zegt....
Oud 21-01-2003, 18:01
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
whiej, vanavond weer Everwoord!!

*gaat popcorn maar alvast op tafel zetten*
Oud 21-01-2003, 20:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
Jeeeeeeejjjj!!!! Ephram en Amy gaan goeie vriendjes worden

Was wel weer cool vanavond. Ik vind het trouwens echt niet kunnen dat dei ouwe vrouw dat kind op gaat voeden. Precies wat Ephram zei.....als dat kind 15 is, is die vrouw 70
Lijkt me maar niks.

Ik vond het trouwens ook maar dom dat je er voor betaald om iemand jouw baby te laten dragen. Zo'n draag moeder verdient daar gewoon grof geld mee.
Oud 21-01-2003, 20:37
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:

Was wel weer cool vanavond. Ik vind het trouwens echt niet kunnen dat dei ouwe vrouw dat kind op gaat voeden. Precies wat Ephram zei.....als dat kind 15 is, is die vrouw 70
Lijkt me maar niks.

Ik vond het trouwens ook maar dom dat je er voor betaald om iemand jouw baby te laten dragen. Zo'n draag moeder verdient daar gewoon grof geld mee.
Best leuke afl. weer.

Nou ik weet niet of dat wel zo leuk is dat Ephram en Amy vrienden worden...
Delia was wel stoer he, toen ze die ketting 'jatte'.

Over draagmoeder zijn, doet met denken aan gtst (of was dat niet in gtst?

Trouwens die reacties voordat het vandaag begon, vond ik wel lief.
Oud 21-01-2003, 20:39
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:

Lijkt me maar niks.
ja t was leuk en kvind dat kleine meisje maar zielig maar volgens mij gaat ze wel vriendjes worden met dat jongetntej oow en van die ;oude' vrouw vind ik ook, lijkt me verschrikkelijk om op je 15e een moeder van 70 te hebben, mja opzich als ze lief is maakt t ook weer niet zoveel uit...

t mag officieel ook niet geloof ik, geld ervoor betalen, mja als je er elkaar mee helpt...maar goed das weer een heel andere discussie, en dit topic gaat over everwood
Oud 21-01-2003, 21:11
sublime
sublime is offline
vond ut een hele leuke aflevering. alleen een beetje dom dat ie over dat geld enzo begon... en hij praat wel erg veel, hij gaf nina niet eens de kans te praten

wat die vrouw betreft, aan de ene kant heb ik zoiets, ja ze is te oud, maar aan de andere kant. het hoeft niets uit te maken. je kunt je het niet voorstellen omdat je het niet kent. maar dat kind weet niet anders, ziet wel anders in zijn omgeving, maar je moeder is je moeder....
mijn vader was ook 24 jaar ouder dan mn moeder, hij was 58 toen ik geboren werd, nooit problemen mee gehad, en zover ik weet mn broers en zus ook niet. maar já 'das een man, dan mag t wel' > vind ik ind erg hypocriet...

en die vriendinnen van amy zijn echt een stel kutten als ik haar was was ik echt kwaad geworden.... zeker als ik ze al heel lang kende en al heel lang met ze omging...

maar goed, weer een week wachten nu
Oud 21-01-2003, 21:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Best leuke afl. weer.

Nou ik weet niet of dat wel zo leuk is dat Ephram en Amy vrienden worden...
Delia was wel stoer he, toen ze die ketting 'jatte'.

Over draagmoeder zijn, doet met denken aan gtst (of was dat niet in gtst?

Trouwens die reacties voordat het vandaag begon, vond ik wel lief.
Hoezo zou dat niet leuk zijn. Heeft die Ephram tenminste iemand waar die een beetje mee kan rondhangen . Ik hoop in ieder geval dat Amy niet meer luisterd naar haar vriendinnen. Dat zou ik wel stoer vinden.

Soww, ja, die actie van Delia was ook goed. Jammer dat we niet meer hebben gezien waar dat telefoon gesprek over ging. Of dat jongetje idd vriendschap wilde sluiten.
ook al is het volgens mij best een sterke persoonlijkheid vind ik het best zielig voor Delia, dat ze zo eenzaam is.

hahaha, kijk ons nou........het is allemaal maar geacteerd hoor
Oud 22-01-2003, 22:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:

anyways, wat een KUTSERIE!!!!!!
wanneer komt gilmore girls terug
AAAAHHHH.....daarmee raak je me diep
Oud 23-01-2003, 21:01
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik vond het wel een leuke serie. Tis misschien wel wat voorspelbaar; je weet nu al dat die jongen (hoe heetie?) ooit eens iets met dat meisje gaat krijgen. Ook al heeft een ze een vriend (mooie vriend trouwens...eentje in coma), dat gaat uit en dan krijgen die twee iets met elkaar. Dat is nu al duidelijk...

maar verder: leuke serie
Oud 26-01-2003, 13:57
Verwijderd
Hihi, die ene jongen speelt in de Harriet the Spy. Awww!! Wat een cutie De film is nu op SBS.
Oud 26-01-2003, 14:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Hihi, die ene jongen speelt in de Harriet the Spy. Awww!! Wat een cutie De film is nu op SBS.
hm nu op sbs6.. volgens mij speelt daar ook een meisje in die verdacht veel op dawn uit buffy lijkt

kan dat kloppen?
Oud 26-01-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
hm nu op sbs6.. volgens mij speelt daar ook een meisje in die verdacht veel op dawn uit buffy lijkt

kan dat kloppen?
Yups Die ene jongen (ben de naam vergeten ) speelt Sport en is het vriendje van Harriet.
Oud 26-01-2003, 17:01
Talon
Talon is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Yups Die ene jongen (ben de naam vergeten ) speelt Sport en is het vriendje van Harriet.
hm, wat ben ik goed
"ken uw sterren"

ik heb die jongen niet gezien.. ben enemy at the gates gaan kijken

maar dit is offtopic
Oud 27-01-2003, 16:02
Vlooienband
Vlooienband is offline
Zou het off-topic gechat beperkt kunnen worden? Da's zo irritant, om weg te gooien.
Probeer anders de PM eens.
Oud 27-01-2003, 16:20
Talon
Talon is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Zou het off-topic gechat beperkt kunnen worden? Da's zo irritant, om weg te gooien.
Probeer anders de PM eens.
pm? pre-menstruatie ofzo iets?

maaruh ik zie dat je al onze leuke wannabe-gesprekken hebt verwijderd
had je ze niet kunnen saven en dan e-mailen zodat we toch dat script nog hebben
Oud 27-01-2003, 16:20
Talon
Talon is offline
Ontopic:
morgen is het weer zo ver!
jippieeeeee
Oud 27-01-2003, 16:29
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Talon schreef:
pm? pre-menstruatie ofzo iets?

maaruh ik zie dat je al onze leuke wannabe-gesprekken hebt verwijderd
had je ze niet kunnen saven en dan e-mailen zodat we toch dat script nog hebben
Private messages

Nee, ik had ze niet kunnen saven, dat zou teveel werk zijn.
Oud 27-01-2003, 16:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
AAAAHHHH.....daarmee raak je me diep
weet je wat mij diep raakt?
DAT GILMORE GIRLS VAN DE BUIS IS
Oud 27-01-2003, 16:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Sookie schreef:
he?!?!!?!?!
sport was de jongen uit everwood? NEEEEEE
die herkende ik niet!
Oud 27-01-2003, 21:46
Talon
Talon is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Private messages

Nee, ik had ze niet kunnen saven, dat zou teveel werk zijn.
die messages

hm, teveel werk.. nou moe.. een fb moet toch de lidjes tevreden houden?
to protect and to serve
Oud 27-01-2003, 22:21
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Talon schreef:
die messages

hm, teveel werk.. nou moe.. een fb moet toch de lidjes tevreden houden?
to protect and to serve
Jij chatter en dan ook nog offtopic, schaam je.
Oud 28-01-2003, 07:38
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Jij chatter en dan ook nog offtopic, schaam je.
It wasn't me

ontopic: ( )
vanavond is het weer zo ver!!
Oud 28-01-2003, 12:21
sublime
sublime is offline
en ik ben er niet vanavond!! > mn moeder maar even instructies geven
Oud 28-01-2003, 20:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
nou, het was weer genieten hoor !!!!!!!!

Ey, ik schrijf morgen nog even een berichtje over de aflevering van vandaag, maar ik ben echt dood moe. Dus ik ga lekker slapen

Weltruste!!!!

P.S. Ik weet eigenlijk geen eens waarom die colin in een coma ligt. Is er iemand die dat nog weet????
Oud 28-01-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:

P.S. Ik weet eigenlijk geen eens waarom die colin in een coma ligt. Is er iemand die dat nog weet????
auto ongeluk toch? samen met die broer van Amy...
Oud 28-01-2003, 20:45
Talon
Talon is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
auto ongeluk toch? samen met die broer van Amy...
klopt
Oud 28-01-2003, 20:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Talon schreef:
klopt

jij weet ook echt alles van deze serie
Oud 28-01-2003, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Die jongen ... Dat meisje

Ben sinds aflevering 1 fan van deze serie . Het is geen Dawson's creek, maar is redelijke vervanger
Oud 28-01-2003, 21:11
Talon
Talon is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:

jij weet ook echt alles van deze serie

niet alles hoor
ik weet niet wat er volgende week gebeurd

nieuwe nick zie ik Maar nogsteeds fabulous
Oud 28-01-2003, 21:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Die jongen ... Dat meisje

Ben sinds aflevering 1 fan van deze serie . Het is geen Dawson's creek, maar is redelijke vervanger
die jongen ...dat meisje
lol

ik vind hem wel vaak een blik hebben alsof hij net heeft gehuild.. soms moeilijk te pijlen.
Oud 29-01-2003, 07:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik vind hem wel vaak een blik hebben alsof hij net heeft gehuild.. soms moeilijk te pijlen.
Ja idd, maar ja ondanks dat ... Het is opzich erg zoetsappig, maar ja als meisje mag je daar gelukkig van houden
Oud 29-01-2003, 10:20
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik heb zitten zeiken op die serie, maar gister was toch wel een hele leuke aflevering
Oud 29-01-2003, 16:28
martijn1985
martijn1985 is offline
was weer leuk gister

"hallo, heb ik ook nog iets te zeggen?"

wedden dat die twee doktoren ooit nog eens een heel vreemd soort vriendschap krijgen?
Oud 29-01-2003, 16:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Talon schreef:

niet alles hoor
ik weet niet wat er volgende week gebeurd

nieuwe nick zie ik Maar nogsteeds fabulous
hoe wist je dat
niet eerlijk, jij weet ook echt ALLES!
Oud 29-01-2003, 16:43
Iduna
Iduna is offline
Ja, idd leuk.

Die voorlichting op school Zijn ze wel laat mee daar, want hoe oud waren die mensen daar, 16 ofzo?
Delia en dat jongetje met zijn poppen, wel lieff.
En dat ze de 'brug' ging opblazen, dat was wel cool.
Oud 29-01-2003, 17:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Delia en dat jongetje met zijn poppen, wel lieff.
Ja haha ik moest zooo lachen toen dat kwam.

Regels voor berichten