Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, ik heb gewoon af en toe een heeeele grote ketting hangen... Met name als portemonneebeveiliging... Als iemand er ook maar een vinger op legt begint ie te rinkelen... De volgende logische stap is het naar achteren brengen van de rechterelleboog, daarmede de zakkenroller-to-be uitschakelend
![]()
|
vin t nogal iets wat nou vooral wordt gedragen door wannabe mensjes die ff om zich heen kijken of op de tv en dan denken van: wauw das in! laat ik dat ook maar es ff aan mama vragen
![]() + als mensen een ketting aan een broek doen vin ik t alleen maar vrij vaag als da ding btje aan je broek hangt zonder verdere bedoeling, bedoel doe je portemonnee er dan aan vast ofzo dan heeft da ding nog nut |
![]() |
|
![]() |
a new noise
19M - Lid gepost op 24-01-2003 @ 22:38 -------------------------------------------------------------------------------- en als je je aan een rood met witte ketting ophangt heb je 380 goth/alto punten Ik weet niet in welk boekje van punten jij kijkkt ofzo maar dit is echt bulls***, ik ben zelf een skater en heb ook een rood-wit ketting (legaal gekocht) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahahahhaa ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een ketting vind ik zelf een grote hinder, een onnodig gewicht meedragen en snap het idee ervan niet (het zal wel mode zijn
![]() ![]() ![]()
|
het is nu alleen maar ongelooflijk in...
ik draag ze niet, het maakt een klereherrie (vooral als ze bij je op school elkaar gaan zitten achter volgen om elkaar te slaan met die dingen...) en ik vind ze niet nodig ofzo... als iemand ooit een ketting aan zijn broek heeft hangen... ok dan he, maar als je er 20 hebt en dan met zo'n hele ďk ben alto ik wil respect clan rondloopt dan vind ik het nix... draag wat je leuk vind... thats all
||
Citaat:
maar achtervolgen in school is tof
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik haat het alleen als alles opeens zo 'normaal' word en iedereen het gaat dragen. (zo'n broek ketting dan he?!) en dat vind ik idd eruuug irri!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
waar maken jullie je toch druk om met zijn allen???? laat mensen kettingen hebben en zichzelf een SK8TER (een skachter? jeah right...) vinden...
ik wordt zo moe van dat alto gezeik... alto is gewoon een verkorting van alternatief en dat betekent anders... en als jij je zelf alto vind door punk op je shirt te schrijven en 20 kettingen aan je broek te hangen... go ahead... je komt er vanzelf wel achter waar je mee bezig bent!!!! *heeft hoofdpijn en gaat nu maar weer slapen...*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|