![]() |
|
Ik moet voor school een boekje maken en daarin moet een pagina komen over je favo kunstenaar/designer.
Nou koos ik voor Ivo Jansen (http://www.against-time.com/~studio/), die o.a. het CD hoesje van Face Tomorrow heeft ontworpen want ik vind zijn stijl wel mooi. En toen kwam ik erachter dat hij zanger is van een heel cool emocore/punkrock (ofzo) bandje. Ja IEMOW-KOR had het al eens gemeld in een topic geloof ik - maar ik ben altijd wat laat in het oppikken van dat soort dingen ![]() Maar ik vind het een erg goed bandje, tenminste de mp3s die ik heb gehoord. Klinkt beetje als Hot Water Music en ik vond het ook iets weg hebben van Face To Face. Op de site http://www.against-time.com/ zijn de volgende mp3's te downloaden: My Worst Mistake Opinions Made In our hands I Still Believe Mensen die het nog niet kennen (als die er nog zijn): check het uit! Oh, en zijn er mensen die mij meer van dit soort bandjes kunnen aanraden? Thanks
|
![]() |
|
ik ken against time wel ja
![]() de drummer (Kees) is ook drummer bij Ode2us (www.ode2us.com staan maar 2 mp3tjes op helaas), een band van een aantal kennissen van mij ![]() ![]()
|
en ze komen hier uit berreguuuuuh
![]() Against Time is koel ![]() ![]() Mn broer heeft 2 albums van ze (dacht dat er ook maar 2 waren..) en die zijn ook wel goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vraag me ook wel af wie starbelliedboy is.. vandaar mijn totaal-offtopic-post.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Apocalypse 2012 ? Oktay-Y | 35 | 02-05-2007 00:10 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Against Time niet verder???? Radical Frenzy | 77 | 10-12-2003 07:40 | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Muziek |
groezrock evaluatie topic Verwijderd | 102 | 08-05-2003 10:55 | |
Muziek |
18/1 Face Tomorrow + Circle + Against Time, Gigant, Apeldoorn SDS | 43 | 20-01-2003 11:29 |