Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja...maar leer eerst eens die spagaat...of hoe ze het ook noemen.
Want bij ons was het vroeger dat iedereen die onder Taekwondo zat het spagaat moest uitvoeren. En ik kan je vertellen..voordat je het kan ga je lekker veel pijn lijden. Maar was gewoon een vette ervaring. Als we naar westrijden gingen stonden we meestal 1e of 2e. Laaste westrijd stond ik helaas 2e. PeaCe
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh kut ![]() |
![]() |
|
- schaatsen
- karate - turnen - tae bo - tennis - zwemmen (gewoon diploma halen enzo ![]() - snowboarden, skiën Nu ben ik weer een tijdje bezig met karate en ga me inschrijven bij een fitnessdinges. Wilde ook nog heel graag Capoeira gaan doen maar heb te weinig tijd en snowboarden doe ik vrijwel alleen tijdens de voorjaarsvakanties.
|
Owkeej.. ehm heb vroeger op jazzballet gezeten, deed tot voor kort nog paardrijden alleen heb geen tijd meer voor want ik handbal nu zo'n 6x in de week waaronder selectie van utrecht en ik loop iig elke ochtend hard . Maar ben nu geblesseerd dus gaat beetje lastig. En ik zou op kickboxen gaan alleen doordat ik nu zoveel handbal en ook nog school heb en mn vriend en andere vrienden en mn werk red ik t allemaal niet meer.. Ennnn... ik heb nog heel lang op turnen gezeten...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga denk ik weer eens kijken bij mn danceballet. Dat vond ik altijd super, maar ben toen wegens omstandigheden gestopt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
effe denken hoor...
- Paardrijden (4 jaar, toen gestopt) - Tennis (4 jaar, toen gestopt, en nu weer 2 jaar) - Hockey (3 jaar, nog steeds) - Skieen (5 jaar, toen gestopt, in de winter he!) - Snowboarden (5 jaar, nog steeds, in de winter) - Tae bo (3 lessen, gestopt) ![]()
|
op het moment
- wedstrijdzwemmen (alweer 9 jaartjes) *kijkt trots* - synchroonzwemmen (ookal weer 9 jaartjes) *kijkt nog trotser* - fitness verder heb ik gezeten op - ballet - gym - turne (nee, das niet hetzelfde haha) - snorkelen (nadat ik gewoon al mn zwemdiploma's had....) - hardlopen (maar dat vond ik saai worden) dit wasz het ongeveer wel....
|
al bijna 11 jaar judo en blijf ik nog ff een tijdje doen want we draaien aardige belangrijke wedstrijden ook E.K en in Het buiteland maar binnekort dus kickboxen of thai boxen waarschijnlijk ben nu nog blauwbander maar over paar maanden ga ik examen doen voor bruine band moet ik alleen nog wel ff trainen op de Kata's
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mn hele leven waterpolo, en daarnaast gym-voor-kleine-kindjes, een jaartje jazzballet, een half jaartje synchroonzwemmen, en veel wedstrijdzwemmen. O ja en zelfverdediging (maar dat is geen sport, was meer een cursus ofzo). Niet lid van een club, maar de afgelopen jaren wel fanatiek gedaan, mountainbiken.
|
Vroeger:
Klassiek Ballet (10 jaar) Showballet Streetdance Breakdance Voltige (vond alles best, als ik maar mocht dansen) Hockey karate (maar dat was maar heeeeeel even) Nu: Muay Thai Kickboksen (zo ongveer 2 jaar, train voor wedstrijden...jeej ![]() Paardrijden (vooral springen)
|
Zwemmen (geen wedstrijd, gewoon baantjes zwemmen voor conditie0
Voetbal, jaar of 8 gedaan, uit onvrede over beleid van de club weg gegaan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze Ieke | 0 | 13-02-2004 09:02 | |
Vrije tijd |
Meest toepasselijke gevechtssport! Xabzof | 121 | 08-02-2004 20:51 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |