Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2001, 13:22
Isa
Isa is offline
Eigenlijk bijna hetzelfde als mijn andere topic over dronken zijn, maar misschien begrijp ik het beter als het verschil tussen stoned en dronken word uitgelegd. Stoned ben ik vaak, dronken nooit.
Advertentie
Oud 03-04-2001, 14:37
Verwijderd
Onderstaande geld dus voor mij hé.

Stoned voel je je veel relaxter. Ik krijg altijd zin om te slapen, je voelt sommige delen van je lichaam tintelen en dergelijke (verschilt of ik hasj of wiet rook) en je krijgt er een droge bek van.

Dronken moet je om te beginnen kats vaak naar de plee. Je kunt je blik niet strak meer ergens op richten, raakt je evenwicht sneller kwijt, je zegt snel dingen die je anders niet zou zeggen. Kort gezegd, je bent minder geremd.

Als je het zo graag wil weten, waarom buis je dan niet gewoon een keertje een kratje op ofzo? Heb je meteen uitsluitsel...
Oud 03-04-2001, 16:09
~veritas~
~veritas~ is offline
Stoned zijn is bij mij wreed gaar, ik wordt helemaal gek en krijg me lip niet meer over mijn tanden. door de droogte. je zegt niks meer tegen elkaar en je hoort je zelf achter je praten waardoor ik steeds ga omkijken waar ik dan weer duizelig van wordt...... ik vind het kut.

alcohol daarentegen geeft mij een rustige rozig gevoel en ben snel actief. Nooit agressief.
Oud 04-04-2001, 07:56
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:

Als je het zo graag wil weten, waarom buis je dan niet gewoon een keertje een kratje op ofzo? Heb je meteen uitsluitsel...
Omdat ik alcohol niet lus, ik krijg het niet door mijn keel heen, ik krijg altijd kotsneigingen van een slok alcohol-houdend drank.
ik lus geen bier,wijn,safari met sinaasappelsap, ik lus gewoon niks alcoholhoudends.
Oud 04-04-2001, 11:45
substantial
substantial is offline
stoned
prettig gevoel, licht in mijn achterhoofd. Ziet alles prettiger (ligt ook aan de moment dat je blowt, blowen versterkt je gevoelens)
blowen kan me dus ook een godshagerijnig gevoel geven (nog niet meegemaakt)
drank
inderdaad beetje draaierig in je hoofd. snel misselijk. Wil zo veel mogelijk lol hebbe (ook wel met blowen) enne moet idd veel naar wc, en me portomonee raakt leeg
kortom: geef mij maar blowe
Oud 04-04-2001, 21:21
Joanne
Joanne is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Omdat ik alcohol niet lus, ik krijg het niet door mijn keel heen, ik krijg altijd kotsneigingen van een slok alcohol-houdend drank.
ik lus geen bier,wijn,safari met sinaasappelsap, ik lus gewoon niks alcoholhoudends.
Dan neem je tequilla, of goldstrike ofzo. Da's zowieso al vies (maar het is in een slok weg) en daar word je flink snel dronken van...
Oud 05-04-2001, 08:55
substantial
substantial is offline
Citaat:
Joanne schreef:
Dan neem je tequilla, of goldstrike ofzo. Da's zowieso al vies (maar het is in een slok weg) en daar word je flink snel dronken van...
goldstrike viess? kvind goldstrike juist heerlijk
smaakt naar fireballs smaakt naar meeer
maar niet naar veel meer want dat is niet goed
Oud 05-04-2001, 09:56
anastasiouinoranje!!
anastasiouinoranje!! is offline
ehm.. Dat kun je toch hopelijk zelf ook wel bedenken, of niet som??

Regels voor berichten