Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dreads zijn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar door het vele wassen (dagelijks), is het model er al weer uit, en heb het alweer voor de 2e x laten knippen, meestal doe ik er dan superveel wax en haarlak in, soms wil het dan nog wel zitten, maar echt tevreden ben ik er niet mee, ik zou veel liever kort doordewar haar hebben...maar dan heb ik zo'n dikke kop ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
nee... want ik heb een grafhoofd en daar staat tog niks bij
![]() nou ik ben wel heel blij met me dreadjes, maar ze worden maar niet mooier, en ik wil allemaal kleurtjes in me haar maar dan kan ik het weer niet goed wassen want dan geeft het af en ik wil van die jeuk en roos af en ik wil nepdreads in me haar maar me vriend wil dat weer niet en bleeeeeeeegh |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat haar van lola is idd cool. ik vind rood (geverfd) haar zowieso meestal mooi.
ik heb nu lang blond haar met een pony, en vervaagde roze plukjes. Ik vind m'n haar eigenlijk saai, maar als je het eenmaal gaat verven blijf je het bijverven, dat vind ik ook weer zonde. Dus naja ik verf er vaak plukjes in enzo, meer niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is mooier? JueBlue | 18 | 30-01-2013 15:33 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Seksualiteit |
tevreden met borsten? Sander1986 | 186 | 18-07-2004 23:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Tevreden haarlak | 1 | 04-04-2004 09:34 | |
Seksualiteit |
Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin? Verwijderd | 55 | 06-01-2004 20:53 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |