Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2001, 12:52
basje
basje is offline
Ik snap het niet, was gisteravond gewoon lekker uit, beetje feesten, gezellig.. Zie ik een paar van die kleine ventjes van een jaar of 14 een pilletje slikken. Moeten ze natuurlijk zelf weten, maar ze begonnen na een tijdje zo ongecontroleerd te bewegen. Telkens tegen je aan te beuken en een beetje lomp te springen. Was echt vet irritant...

Is dat normaal ofzo dat je als je slikt je ongecontroleerd gaat bewegen?? Want ook mannetjes van een jaar of 20 liepen een beetje lomp te springen. Echt irritant.....

Wou ik ff kwijt
Oud 29-04-2001, 12:56
Nee dat is niet normaal. Dan hebben ze het gewoon niet in de hand, je kan ook best slikken en normaal blijven doen. Maar ja, de ene kan er beter tegen dan de andere.
Oud 29-04-2001, 14:01
GinnyPig
GinnyPig is offline
Normaal? Ik wist niet dat je bij pillen slikken kan spreken van normaal? (niet negatief opvatten) Iedereen reageert toch op zijn eigen manier op pillen? Ik kom op grote feesten zo vaak gasten tegen die helemaal hyper en stijf zijn van de pillen. Dan denk ik ook wel "niet normaal".

Maar na zo veel gasten te hebben gezien (die vaak ook zeer storend gedrag vertoonden) vind ik het nu eerder "normaal" als ze zo hyper en stijf van de pillen zijn.
Oud 29-04-2001, 14:05
basje
basje is offline
Je moet zelf weten of je die pillen slikt, ik bedoel dat maakt me echt niet uit. Eigen verantwoordelijkheid. Maar als je andere mensen hun avond er door kan verpesten, moet je daar dan geen rekening mee houden?? Ik heb trouwens een hekel aan mensen die geen lol kunnen hebben zonder drugs, maar goed....
Oud 29-04-2001, 15:35
PYRO_Froghunter
PYRO_Froghunter is offline
pillenslikken sucked

ik heb ooit 4 van die appelkorn (of hoe schijf je dat??) flessen naar binnengewerkt (40%)... nou ik wist nog precies wat ik deed... probleem was.. dat het op school was.. dus ik ga ff naar plee (na 4 flessen moet je wel pissen)... loop lekker volop tegen deur aan.. maar verder ging het allemaal goed...

wat ik wil zeggen is dat het niet uit moet maken of je alcohol zuipt, of pillen slikt.. het blijft gezellig...
Oud 29-04-2001, 17:08
basje
basje is offline
Ik denk dat er wel een verschil is tussen pillen slikken en alcohol drinken. Als je een pilletje hebt geslikt, ben je volgens mij veel meer op jezelf gericht, in tegenstelling tot alcohol, waar je juist met iedereen contact maakt...
Oud 29-04-2001, 17:29
Het ligt eraan hoe je het gebruikt. Als je niet veel kan hebben moet je niet veel gebruiken. Zo zie ik het, je moet het altijd zo houden dat je niemand tot last bent.

En als je slikt betekend het niet meteen dat je geen leuke avond kan hebben zonder te slikken. Of je moet verslaafd zijn, maar denk dat dat niet geld voor de meeste mensen op dit forum.

Maar zie vaak dat mensen die het zelf nooit hebben gedaan wel meteen oordeel hebben over mensen die het wel doen. Snap wel dat je je ergert aan mensen die het doen en vervelend zijn maar zijn vaak genoeg mensen die hebben gedronken en veel vervelender zijn.

[Dit bericht is aangepast door Ruben de Wit (29-04-2001).]
Oud 29-04-2001, 18:44
basje
basje is offline
Je hebt gelijk, ik weet niet hoe mijn lichaam of geest zou reageren als ik een pilletje neem. Het oordeel wat ik hierover heb is vooral gebaseerd op wat ik in mijn directe omgeving meemaak, en sommige van de mensen waar ik mee omga die kunnen zonder zoiets geen lol hebben... En dat vind ik jammer..
Oud 30-04-2001, 16:09
stylo girl
stylo girl is offline
ik vind dat bestwel gaar als je pillen gaat slikken, ik kan de gedachtegang ook niet echt vatten van dat soort mensen. Wat is de aanleiding dat ze zichzelf gaan vergiftigen met XTC dan??
Maar dat gedrag van die ventjes zal wel normaal zijn dan...
Oud 30-04-2001, 20:06
Verwijderd
Ik ben gisteravond (=vanochtend) naar Massive geweest (Beursgebouw Eindhoven) en ik was met een groep van 9 jongens en 2 meisjes...alleen die 2 meisjes en ik hebben dus niet geslikt maar al die andere lui wel. Da's dus echt niet tof, want je kunt er niet echt normaal mee praten ofzo. En het valt me gewoon op, de mensen die níet slikken houden het gewoon langer uit! Dat is gewoon een feit...een vriend van me had ook geslikt en hij werd er alleen supermoe van, heeft 2 uur aan de kant gezeten als een ouwe zwerver. Ik kijk echt neer op die pillenslikkers, van mij mogen ze allemaal het ziekenhuis in (dat zal ze leren), ik zit er namelijk niet mee...ze kiezen er zelf voor
Oud 01-05-2001, 07:14
Tja...naar als je met mensen op stap bent en die gebruiken het op zo'n manier als jij zegt. Dat ze niks meer kunnen en zo. Maar dat betekent niet dat alle mensen die het gebruiken zo zijn. Maar ja, kan ik jullie natuurlijk moeilijk van overtuigen als jullie het alleen maar op zo'n manier in jullie omgeving zien.

[Dit bericht is aangepast door Ruben de Wit (01-05-2001).]
Oud 01-05-2001, 10:08
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ben gisteravond (=vanochtend) naar Massive geweest (Beursgebouw Eindhoven) en ik was met een groep van 9 jongens en 2 meisjes...alleen die 2 meisjes en ik hebben dus niet geslikt maar al die andere lui wel. Da's dus echt niet tof, want je kunt er niet echt normaal mee praten ofzo. En het valt me gewoon op, de mensen die níet slikken houden het gewoon langer uit! Dat is gewoon een feit...een vriend van me had ook geslikt en hij werd er alleen supermoe van, heeft 2 uur aan de kant gezeten als een ouwe zwerver. Ik kijk echt neer op die pillenslikkers, van mij mogen ze allemaal het ziekenhuis in (dat zal ze leren), ik zit er namelijk niet mee...ze kiezen er zelf voor

Vergelijkbaar met dit heb ik zaterdag ook meegemaakt, en het is gewoon kut als je niet meer normaal met je eigen vrienden kan praten. Dan begin je ook te denken: met wat losers ga ik om, als ze geen lol kunnen hebben zonder drugs??

[Dit bericht is aangepast door basje (01-05-2001).]
Oud 01-05-2001, 18:12
ReiN
ReiN is offline
Ik lees hier alleen maar dingen die ik zelf nog nooit heb meegemaakt,
ik heb een aantal keer geslikt, maar van ongecontroleerd bewegen was geen sprake. Ik lulde met iedereen voelde me als in de hemel en omdat ik niet buitengewoon veel had geslikt zag je het ook niet aan me (althans dat is me verteld)
Het gevaarlijke van pillen is dat er zoveel factoren meespelen die het kunnen verpesten, de pillen moeten goed zijn (dat is het grootste probleem, ik heb ze tot nu toe altijd getest) je moet jezelf goed voelen, goed voor jezelf zorgen, omgeving moet goed zijn.
Het idee dat ik heb met 14 jarige slikkers is dat ze toch een beetje stoer willen doen Ik heb zo lang mee rondgelopen totdat ik besloot het te proberen.
Ik raad het niet aan want het is veel te geweldig en de kans dat het fout gaat is niet gering. Maar ik kan er mee omgaan, ik doe het met mate en weet dat ik anderen er niet mee lastig val, integendeel zelfs ik begin gezellig met ze te ouwehoeren (en dan ben ik niet raar,het belangrijkste voor mij is dat ik altijs nog nakandenken, anders is het niet leuk meer)
Nare man, je moet mensen niet zulke dingen toewensen. Er zijn ook mensen die er wel mee omkunnen gaan en die weten wat ze doen (en de risico's voor lief nemen). Ik ben op zulke momenten genoeg mensen tegengekomen die zo fucked up waren, half verslaafd en helemaal met hun hoofd en lichaam bij de drugs.Dat ik mijn grens heb leren kennen, en die begint al bij het omgaan met dat soort types. Ik doe het niet eens 1 keer in de twee maanden meer, en ga elke week uit. Ik maak dus genoeg lol zonder pillen maar het is af en toe zo fijn dat ik het toch niet helemaal links laat liggen.
Pillen zijn slecht, en ik praat niks goed maar oordeel pas als je weet hoe geweldig het kan zijn. www.xtcinfo.nl
Oud 01-05-2001, 18:52
basje
basje is offline
Ik ga het in ieder geval nooit proberen, ik ken mezelf en hoe snel ik waarschijnlijk aan het gevoel verslaafd zal zijn Daarom geen drugs voor mij...... Ik denk wel dat je pas voor jezelf kan oordelen als je het geprobeerd hebt, maar ik zal het dus nooit proberen...
Oud 01-05-2001, 19:19
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
basje schreef:
Ik ga het in ieder geval nooit proberen, ik ken mezelf en hoe snel ik waarschijnlijk aan het gevoel verslaafd zal zijn Daarom geen drugs voor mij...... Ik denk wel dat je pas voor jezelf kan oordelen als je het geprobeerd hebt, maar ik zal het dus nooit proberen...
Dat is ook juist heel goed, je wilt niet weten hoe moeilijk het is om er vanaf te blijven, omdat het zo geweldig is denk je er hele dagen aan en kan je niet wachten om het weer te doen.
Het is mij gelukkg gelukt om er vanaf te blijven, maar ik zal het noot iemand aanpraten juist omdat het zo gevaarlijk is.
Oud 02-05-2001, 11:51
hotman
hotman is offline
ik heb het 2x geslikt en het is zo'n geweldig gevoel!... maar ik doe het nooit meer. ik heb er nooit behoefte aan gehad,nadat ik het gebruikt had. kijk as je het 1 keertje doet is er nix aan de hand zolang je er maar niet aan verslaafd raakt, want dan ga je ook andere mensen lastig vallen, en dat hoeft denk ik net niet.
Oud 05-05-2001, 15:38
crushboy
crushboy is offline
Het klopt wel dat je op pillen nie normaal kunt gaan !! Ik persoolijk slik af en toe en soms ben ik wel anders ma ik blijf toch wel gewoon, wat sensueler enzo. en soms ben ik hyperactief, ma nog steeds ik sta ni lomp te springen !! het hangt er allemaal vanaf wat erin zit, zit er nu veel of enkel xtc in, dan kan je heel raar gaan doen ma ni zo actief, meer sensuel en uhm... vloeiender, zal ik ma zegge, als er meer speed inzit, ben je meer op aarde ma heel erg actief !! er is ook nog 2cb enzo.. ma die werken heel sterk als xtc
Oud 05-05-2001, 20:01
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik slik zelf ook maar ik ga alleen kei hardddd maar ik kan wel normaal met iemand een gesprek voeren ik ben dan alleen hyper maar dat ben ik altijd
maar de mensen die zichzelf dan niey in de hand kunnen houden moeten kappen die verpesten iemand zijn hele avond.
ik heb wl altijd ontzettende last van m'n kaak in moet kie hard bijten op iets anders bijt ik m'n tong eraf
alleen 29 april tijdens masssive ging het fout ik had iets te veel pillen gelslikt. omdat ze controleerde had ik ze maar in m'n mond gedaan want ik heb bij de impulz al m'n pillen in moeten leveren
maar als gevolg ben ik bijna out gegaan midden in het beursgebouw ik heb van iemand 10 glazen water gekregen en heb die op moeten drinken en 3 donutsen op en daarna ging het prima met me maar ik ben er wel erg van geschrokken dus ik heb er wel iets van geleerd
Oud 07-05-2001, 18:09
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ja dat is een heel normale reactie ,ik heb zelf wel eens een pilletje op ,godsiedimmekes doe ik niet nog een keer ,je spieren voelen ineens zo raar en je gaat er gewoon gekke bekken van trekken!!
Oud 08-05-2001, 15:10
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
AAAARGH. Dat gezeik ook altijd. Ik slik ook wel eens XTC, maar ik vergiftig mezelf niet. NIEMAND KAN DAAROVER OORDELEN BEHALVE IK. Als ik geslikt heb voel ik me vet relaxed, veel energie (niet ongecontroleerd rondspringen) en dan ga ik relaxed met mensen lullen.

Als je normaal houdt van ongecontroleerd rondspringen ga je dat door XTC nog meer doen. Het werkt gewoon versterkend, je bent dus jezelf in het kwadraat en 10 x zo blij. Dat lijkt me wel een goede beschrijving.
Oud 08-05-2001, 15:16
mr_easterbunny
Citaat:
Blue Eyes schreef:
en je gaat er gewoon gekke bekken van trekken!!
HAHA JA idd.

reactie op wat Nare Man een eindje terug schreef: mensen die het NIET doen houden het langer uit?????????????

GELUL! jij bent waarschijnlijk gezegend met het eeuwige uithoudings vermogen en die maat van je had waarschijnlijk shit op. Maar als je XTC in je body hebt en het werkt nog (als je TT neemt, blijft het wel even werken) dan hou je het echt wel langer uit dan anderen.
Oud 09-05-2001, 18:06
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
ik vind dronken mensen meestal lomper als mensen met een snackje op!
je hebt mensen die een snackje met teveel mda ophebben en die zijn waarschijnlijk de 1e paar uur wat minder actief maar dat komt daarna wel!

mensen met een snackje op zijn meestal erg aardig en geinterreerd in bijna alles(heheh lulkick =)

en voor dat gevoel in je kaak: vitamine pillen met magnesium slikken vantevoren en veel kauwgom kauwen =)

and neveeeeer buy something from the street!
kisses Casje

~Life's like a dick, when it's hard Fuck It!~
Oud 09-05-2001, 20:29
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
HAHA JA idd.

hahahah ook last van gehad!!

Oud 10-05-2001, 11:52
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:

en voor dat gevoel in je kaak: vitamine pillen met magnesium slikken vantevoren en veel kauwgom kauwen =)

and neveeeeer buy something from the street!
kisses Casje

~Life's like a dick, when it's hard Fuck It!~
Dat van die vitamepillen is nieuw, dankje voor de tip.
Maar als je kaugom gaat kauwen gaat je bek Helemaal gek doen, dan stopt het opk niet meer en dat is pas echt kut(vooral omdat dan echt iedereen ziet dat je space bent)
Je moet inderdaad nooit dingen kopen waarvan je niet weet waar het vandaan komt, das dus echt gevaarlijk!

Oud 10-05-2001, 14:20
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik vind het een beetje opvallend dat iedereen hier van zichzelf denkt dat ze 'wel normaal doen' als ze slikken. Ik heb enkele mensen in me omgeving gehad die ervan overtuigd waren dat ze tijdens een housefeest (toen ze een keer hadden geslikt) 'normaal' aan het doen waren. Ik kwam ze daar ook tegen (zelf nauwelijks alchohol op) en ik kan je vertellen: ze waren zo hyper als ik weet niet wat. Als ik hun later vertelde hoe ze waren en hoe ze deden, dan konden ze dat maar moeilijk geloven...

Ik twijfel er daarom ook een beetje aan dat de 'pillenslikkers' hier denken dat ze wel 'normaal' zijn als ze slikken. Je voelt je op zo'n moment toch geweldig? Als je je zo geweldig voelt, dan voel je je toch niet als normaal? Hoe kan je überhaupt dan normaal doen? Of ben ik het die fout denkt?
Oud 10-05-2001, 15:10
basje
basje is offline
Dat dachten die vrienden van mij ook, dat ze zich normaal gedroegen. En ik was nuchter, maar het zag er dus niet uit. Zo leip, helemaal in vergelijking met als ze je normaal kent. Dus daarom voor mij: no drugs
Oud 10-05-2001, 18:35
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Ik vind het een beetje opvallend dat iedereen hier van zichzelf denkt dat ze 'wel normaal doen' als ze slikken. Ik heb enkele mensen in me omgeving gehad die ervan overtuigd waren dat ze tijdens een housefeest (toen ze een keer hadden geslikt) 'normaal' aan het doen waren. Ik kwam ze daar ook tegen (zelf nauwelijks alchohol op) en ik kan je vertellen: ze waren zo hyper als ik weet niet wat. Als ik hun later vertelde hoe ze waren en hoe ze deden, dan konden ze dat maar moeilijk geloven...

Ik twijfel er daarom ook een beetje aan dat de 'pillenslikkers' hier denken dat ze wel 'normaal' zijn als ze slikken. Je voelt je op zo'n moment toch geweldig? Als je je zo geweldig voelt, dan voel je je toch niet als normaal? Hoe kan je überhaupt dan normaal doen? Of ben ik het die fout denkt?
Het gaat ook niet om normaal doen, kijk als je een pilletje hebt geslikt dan doe je anders. Maar met 'niet normaal' bedoel ik mensen die echt als een idiote gek met hun kaken heen en weer gaan, en megagrote ogen hebben. Of gewoon zo van de kaart zijn dat er niks normaals meer uitkomt. Zodat anderen vanaf een kilometer kunnen zien dat je drugs gebruikt.
Kijk die keer Dat ik een pilletje slik, beperk ik het heel erg.Het gevoel is dan misschien iets minder maar ik voorkom dat ik hardstikke leip wordt, zodat anderen zien dat ik gebruik. Ik Weet dat op deze manier mensen dat niet doorhebben, of op zijn hoogst denken dat ik wat gedronken heb.In mijn omgeving weet bijna niemand het. en ik doe het ook altijd ergens anders. Ik ben er niet trots op en wil dus dat zo min mogelijk mensen mij zo zien.

Oud 10-05-2001, 20:15
~Emily~
~Emily~ is offline
Ja ik vind mensen die pillen slikken juist NIET lomp,want ze krijgen dan heel sterk het houden van gevoel,en dan gaan ze helemaal zeggen hoeveel ze van je houden,en ze zijn heel aanhankelijk!!

En soms dat zitten ze wel is..maar dan zijn ze niet moe ofzo..maar dan zijn ze ook hard aan het trippen!!,en meestal blijven ze dan zitten omdat ze denken dat ze niet kunnen dansen,maar eigenlijk moet je dus wel opstaan en ff dansen,want dan krijg je echt vet veel energie van!!
Dat is meestal zo..verder heb ik er ook niet echt verstand van!
Oud 10-05-2001, 22:27
DEjanDEhiphopman
DEjanDEhiphopman is offline
Onzin, als ik slik ga ik me totaal niet anders gedragen, ik word alleen actiefer, en voel gewoon geen moeihijd meer, maar de dag erna zit ik meestal met spierpijn
Oud 10-05-2001, 22:47
mr_easterbunny
Citaat:
Blue Eyes schreef:
hahahah ook last van gehad!!

Zeker, de eerste keer dat ik het deed ging mijn onderkaak bijna over mijn neus heen

Oud 13-05-2001, 19:26
stella
stella is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
ik vind dat bestwel gaar als je pillen gaat slikken, ik kan de gedachtegang ook niet echt vatten van dat soort mensen. Wat is de aanleiding dat ze zichzelf gaan vergiftigen met XTC dan??
Maar dat gedrag van die ventjes zal wel normaal zijn dan...
nieuwschierigheid misschien. of omdat ze stoer willen doen, erbij willen horen.
ik zou me er wel in kunnen verplaatsen, maar ik zou nooit zo'n pil durfen slikken, je hoort van die enge verhalen dat mensen eraan dood zijn gegaan enzo brr.

Oud 13-05-2001, 22:12
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
DEjanDEhiphopman schreef:
Onzin, als ik slik ga ik me totaal niet anders gedragen, ik word alleen actiefer, en voel gewoon geen moeihijd meer, maar de dag erna zit ik meestal met spierpijn
Nou ik weet niet wat je dan allemaal in je mik douwt, maar dan mis je toch wat space zijn inhoudt, en dat is het bewustzijnsveranderende. Alleen actiever worden is het effect van speed, misschien dat je dus speedzooi neemt.
Oud 14-05-2001, 17:25
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
Zeker, de eerste keer dat ik het deed ging mijn onderkaak bijna over mijn neus heen

haha ja dat herken ik wel!!

Oud 15-05-2001, 02:04
mr_easterbunny
Citaat:
ReiN schreef:
Nou ik weet niet wat je dan allemaal in je mik douwt, maar dan mis je toch wat space zijn inhoudt, en dat is het bewustzijnsveranderende. Alleen actiever worden is het effect van speed, misschien dat je dus speedzooi neemt.
Ik weet echt niet precies wat er allemaal in zit. Ik weet alleen dat als ik een goeie pil, TT bijvoorbeeld, heb ik er KNETTERWAUS van wordt. Ik voel me superblij en gelukkig, wil met iedereen lullen en ik wil ook nog dansen. Het is echt geweldig. Ik kan goed snappen dat er mensen zijn die er verslaafd aan raken, maar ik matig het, dus maximaal 1 x in de maand.

Oud 15-05-2001, 11:08
Aniken
Aniken is offline
pillen zijn klote.. echt nooit aan beginnen... ik zie vrienden van me er kapot aan gaan. eerst was het alleen blowen en daar deed ik ook wel aan mee, maar ik ga me hier niet in mee laten slepen, wat ze nou allemaal doen gaat me echt te ver.
en dan blijft het bij sommigen ook niet bij een keer een feest waar ze slikken... soms zijn ze het hele weekend helemaal *weg* door die pillen... valt geen gesprek met ze te voeren, kijken raar uit hun ogen, zien er eng uit
ik moet er niks van hebben in ieder geval en t iz jammer dat ze niet naar me luisteren als ik zeg dat ze zichzelf kapot maken, ze geloven me niet. zien niet in hoe dom ze bezig zijn...
Oud 17-05-2001, 12:47
agnosticus
agnosticus is offline
Citaat:
AnneM schreef:
pillen zijn klote.. echt nooit aan beginnen... ik zie vrienden van me er kapot aan gaan. eerst was het alleen blowen en daar deed ik ook wel aan mee, maar ik ga me hier niet in mee laten slepen, wat ze nou allemaal doen gaat me echt te ver.
en dan blijft het bij sommigen ook niet bij een keer een feest waar ze slikken... soms zijn ze het hele weekend helemaal *weg* door die pillen... valt geen gesprek met ze te voeren, kijken raar uit hun ogen, zien er eng uit
ik moet er niks van hebben in ieder geval en t iz jammer dat ze niet naar me luisteren als ik zeg dat ze zichzelf kapot maken, ze geloven me niet. zien niet in hoe dom ze bezig zijn...
ze zijn niet dom bezig. Als zij gewoon soms wat pillen slikken moeten zij dat toch weten.
Oud 18-05-2001, 12:09
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik slik al een jaar ofzo
maar ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze het laag vinden want ik vind het laag als je andere mensen geen plezier gunt
ik kan best naar een feest gaan zonder te slikken dan heb ik de lol van m'n leven maar als ik slik heb ik dat ook dus ja.
ik ga naar alle grote feesten toe(innercity TE shockers qualimax impulz.
en het is nog altijd goed gedaan en ik ga er niey mee kappen

Oud 18-05-2001, 13:22
Tollie
Tollie is offline
Citaat:
basje schreef:
Telkens tegen je aan te beuken en een beetje lomp te springen. Was echt vet irritant...

Is dat normaal ofzo dat je als je slikt je ongecontroleerd gaat bewegen?? Want ook mannetjes van een jaar of 20 liepen een beetje lomp te springen.
dat is niet normaal (het feit dat je alleen al pillen slikt is niet normaal, dan ben je gewoon stom bezig)

Oud 18-05-2001, 14:54
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
ik slik al een jaar ofzo
maar ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze het laag vinden want ik vind het laag als je andere mensen geen plezier gunt
ik kan best naar een feest gaan zonder te slikken dan heb ik de lol van m'n leven maar als ik slik heb ik dat ook dus ja.
ik ga naar alle grote feesten toe(innercity TE shockers qualimax impulz.
en het is nog altijd goed gedaan en ik ga er niey mee kappen

Het is nog misgegaan, dus dan stop je er niet mee? Je gaat dus wachten totdat het een keer flink misgaat en dan zal je er eventueel mee stoppen? Beetje vaag... Want je zegt ook dat je zonder pillen da avond je leven hebt. Waarom zou je dan überhaupt het risico nemen van een 'slechte pil'? Of is het dan toch zo dat het zonder slikken helemaal niet zo leuk is?

Explain please.
Oud 18-05-2001, 19:58
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Het is nog misgegaan, dus dan stop je er niet mee? Je gaat dus wachten totdat het een keer flink misgaat en dan zal je er eventueel mee stoppen? Beetje vaag... Want je zegt ook dat je zonder pillen da avond je leven hebt. Waarom zou je dan überhaupt het risico nemen van een 'slechte pil'? Of is het dan toch zo dat het zonder slikken helemaal niet zo leuk is?

Explain please.
ten eerste is het al eens fout gegaan bij de massive 29 april maar ik vind het leuker als ik geslikt heb
ik ga veel meer uit m'n dak. dat doe ik normaal ook maar niey zo erg.
en als ik toch lol heb wat intereseerd het jullie dan dat het slecht voor je is dat je er aan verslaafd kan raken nou die bullshit ken ik allemaal al. dat hoor ik dagelijks aan m'n kop.

Advertentie

Regels voor berichten