Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
De redenen waarom Jim vandaag op de stoel zat:
1. Hij heeft een vriendin (in de Story had men het zelfs over `de nacht waarin Jim een man werd`) 2. Zo veel als men stemde in de eerste ronde kan men niet blijven stemmen. Daar is dat te vervelend en stom voor. 3. Het beltegoed is op. 4. Het beltegoed van pappa is ook op!! (296 sms-jes, ![]() 5. Jim heeft waardeloos gepresteerd 6. Jim is door de mand gevallen, qua stem/druk |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is vast mijn schuld dat Bas eruit is...
![]() ![]() ![]() Oké, onzin afgelopen. Ik vond David trouwens prachtig zingen! ![]() Ik heb een gruwelijke hekel aan Marieke, maar ik moet toegeven dat ik vond dat ze deze week voor de verandering best mooi zong. Hind en Jamai waren als vanouds prima. Bas... tsja. Dat hemd... ![]() ![]() Jim zong niet zo mooi, maar ja... ik was nooit echt fan van hem. Dewi. Hmmm.. ze zong wel oké, maar ik vind haar niet zo leuk. Beetje gemaakt. En veeel te veel make-up.
|
Boehoe! Bas eruit! Huil huil... Was zo trots op het een drenthenaar heeft de finales gehaald.... Maar wat hoor ik nou, heeft Dewi ook auditie gedaan in Assen? Nee toch?
![]() Ben nog steeds anti-Marieke dus vind eigenlijk dat Marieke eruit moest.... En ik snap ook maar niet waarom die Jim erin blijft, ik bedoel, hij zingt (soms) ontzettend vals en het gaat toch om het zingen? Dat kun je of dat kun je niet en als je dan zo vals gaat zingen.... Marieke en Jim mogen er van mij dus wel uit... Lekker onsamenhangend bericht is dit... ![]()
||
Citaat:
![]() Oke, het valt me op dat het hier nog niet genoemd is, maar aan het begin zei die Reinout Oerlemans dus zoiets: ´leuk dat al die mensen toch gekomen zijn ondanks alle sneeuwoverlast en spacshuttles die naar beneden komen vallen.` Zoiets dus, dat vond ik dus echt een hele foute opmerking, en totaal niet grappig, maarja. Verder vond ik het gisteren zo zielig toen Bas en Jim samen op die stoelen naast elkaar zaten, allebei met van die trieste hoofden en toen bas z´n hele verhaal dat ie nu wel zeker wist dat hij eruit zou gaan, ik had echt iets van: ahhhhhhhhh ![]() En nog even over de discussie in welke volgorde ze de uitslag oplezen: volgens mij doen ze het grotendeels in de volgorde waarin mensen optreden, let maar op, alleen veranderen ze zhet soms een beetje, maar ze beginnen sowieso altijd met degene die als eerste optrad (gisteren Jamai dus). |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het ook een aantal redenen zijn waardoor jim op die kruk is gekomen. Ten eerste heeft ie nu een aantal keer niet heel goed opgetreden, het is bekend dat hij een vriendin heeft en daar komt ook nog bij dat de anderen het allemaal veel beter deden (qua zang).
O ja en wat ik trouwens heel irritant vind is dat iedereen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah roept als jim iets zegt. hij is toch geen baby meer die zijn eerste woordjes zegt? ![]() xx |
![]() |
|
Toen Bas en Jim op die stoel zaten en ze hoorden dat Jim door was ging iedereen (vooral zijn vrouwelijke fans
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zag je ook die meisjes die hun rok omhoog deden om hun BOXER te laten zien voor Jim, waar hartjes en jim op stond ![]() Best wel lekker kontje als ik het goed had gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zou dat van Jim niet gewoon een publiciteitsstunt (moeilijk woord zeg) geweest zijn?
|
![]() |
Ik denk dat dit voor Jim alleen maar in zn voordeel gaat werken... Veel mensen die eerst op hem stemden dachten nu waarschijnlijk van: 'hij zong niet echt mooi en er zijn genoeg andere die al op hem stemmen' maar nu zijn ze bang dat hij weg gaat en gaan ze weer massaal bellen.
Het viel mij ook op dat Henk-Jan wel elke week precies de goede 'krukmensen' weet uit te kiezen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Niet dat ik wil doen alsof jim nooit op de stoel komt te zitten ![]() ARGH is die joel er eindelijk uit, komt ie alsnog terug! ![]() ![]() nederlandstalig viel me op zich mee bij sommige ![]() bas had best wel een rotliedje gekozen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
maar al zou Jim een vriendin hebben, dan zou dat nog niets uit mogen maken voor zijn stemmen, het gaat toch om hoe hij zingt, alhoewel ik hem ook niet goed vind zingen.Ook denk ik dat als Jim niet wint hij toch wel een platencontract krijgt, omdat hij nu al zoveel fans heeft (eigenlijk). Zelf ga ik voor Dewi/Jamai/Hind, welke van de drie zou ik echt niet weten. ik vind ze alle 3 heel goed. En ik hoop dat Marieke er volgende week uit gaat. Wij zitten hier in ieder geval al te wachten op dat moment, en we moeten het sowieso opnemen omdat we niet thuis zijn, dus kunnen we het extra vaak terug spoelen!!
|
K ga er toch vanuit dat Dewi niet gaat winnen. Ik vind Marieke ook gewoon beter. En Jamai is wel goed maar hij deed Paul de \leeuw wel heel erg braaf. K denk dat Hind gaat winnen, nou ja, ik weet het eigenlijk wel zeker.
|
Marieke zal iig niet winnen, daar is ze duidelijk niet populair genoeg voor. Zelfs na de zogenaamd goede prestatie van afgelopen week, had ze volgens mij niet bepaald veel stemmen gekregen.
David kan ook het idool niet worden. Zijn stem is niet goed genoeg, zijn populariteit ook niet. Dewi heeft denk ik ook weinig kans, omdat zij tussen een Jim, Hind en Jamai een beetje the odd-one-out is. Hind is duidelijk de beste, maar moet wat geluk hebben (dwz Jim eruit, Jamai die een foutje maakt) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |