Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 15:36
heavinly
heavinly is offline
Ik vraag me af wat er waar is van het hele stem-gebeuren.. ik bedoel; Jim in de gevarenzone? Ik geloof het niet zo Maar goed.. ik denk dat Marieke het niet lang meer vol houdt.

Ik heb gehoord dat het thema volgende week jaren '80 is.. lijkt me cool!
Advertentie
Oud 02-02-2003, 16:02
dewie
dewie is offline
.6 rozeIk vind Dewi/Hind/Jamai?Jimhet beste, alleen Jamai vind ik alleen leuk als hij langzame nummers zingt en Hind zingt alleen maar langzame nummers..dat is wel jammer ik ben benieuwd hoe Hind een sneller nummer zingt.
Maar ik hoop stiekem dan dewi wint omdat we (bijna) dezelfde naam hebben Ik ben wel blij dat Joel eindelijk weg is Bas.De volgende die er nu uit mogen zijn Marieke of David

Oud 02-02-2003, 16:22
DarkRaven
DarkRaven is offline
Het zou best kunnen dat er geknoeid is met de stemmen, zodat Jim op de stoel kwam EN dat al die meisjes de volgende keer NOG meer gaan stemmen = $$$

Je weet het maar nooit hoor met zo'n commerciele programma als Idols op een commerciele zender (Yorin en RTL4) Alles draait alleen maar om geld.

Die belspelletjes is ook alleen maar oplichterij

Wel opvallend dat henk-jan (?) vaak goed kan inschatten wat het NL volk heeft besloten wie op de stoel komt
Oud 02-02-2003, 16:54
Sven
Sven is offline
Mja.. volgens mij heeft Henk-Jan het tot nu toe elke keer goed gehad.. beetje verdacht, en al helemaal dat hij wist dat Jim op de kruk moest want dat zag echt niemand aankomen..

Ik kan me niet voorstellen dat Jim minder stemmen heeft gekregen dan David en Marieke.. hoe slecht Jim soms ook zingt, hij heeft echt veel fans..
Oud 02-02-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Sven schreef:
Mja.. volgens mij heeft Henk-Jan het tot nu toe elke keer goed gehad.. beetje verdacht, en al helemaal dat hij wist dat Jim op de kruk moest want dat zag echt niemand aankomen..

Ik kan me niet voorstellen dat Jim minder stemmen heeft gekregen dan David en Marieke.. hoe slecht Jim soms ook zingt, hij heeft echt veel fans..
kweet wel hoe dat komt hooor..
deze week was bekend geworden dattie een lief heeft..
Oud 02-02-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Kevertje! schreef:
ja dat is waar, maar er waren bijvoorbeeld ook een keer voorrondes van gtst op tv en de gene die had gewonnen kreeg uiteindelijk geen rol. aukje (charlie in gtst) wel, zij was derde volgens mij...
volgens mij was winston post 1e of 2e
Oud 02-02-2003, 17:19
Jon
Jon is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
maar dat is geen excuus voor die afschuwelijke dewi achtige 'oohaahoewaah' tjes er steeds tussendoor(kweenie hoe k dat uit moet leggen ), dat kan gewoon niet bij dit nummer, eeuwig zonde.
Ad-libben? Ja, daar zijn ze wel fan van bij Idols. Heel irritant, verneuken ze een nummer door er een 'eigen draai' aan te geven. Probeer eerst maar het nummer goed te zingen; niemand zit te wachten op mislukte uithalen en halfzachte improvisaties.
Oud 02-02-2003, 17:28
Evito
Evito is offline
De redenen waarom Jim vandaag op de stoel zat:

1. Hij heeft een vriendin (in de Story had men het zelfs over `de nacht waarin Jim een man werd`)
2. Zo veel als men stemde in de eerste ronde kan men niet blijven stemmen. Daar is dat te vervelend en stom voor.
3. Het beltegoed is op.
4. Het beltegoed van pappa is ook op!! (296 sms-jes, )
5. Jim heeft waardeloos gepresteerd
6. Jim is door de mand gevallen, qua stem/druk
Oud 02-02-2003, 17:35
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ach als rtl het eerlijk zou doen zou je maar per elk tel. nr maar 1 stem mogen laten uitbrengen, maar ja dan krijg je niet genoeg inkomsten he
Oud 02-02-2003, 17:47
BCR
BCR is offline
De Jury beslist, he? Volgens Reiout dan
Oud 02-02-2003, 17:55
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Jon schreef:
Ad-libben? Ja, daar zijn ze wel fan van bij Idols. Heel irritant, verneuken ze een nummer door er een 'eigen draai' aan te geven. Probeer eerst maar het nummer goed te zingen; niemand zit te wachten op mislukte uithalen en halfzachte improvisaties.
ja, dat bedoel k! en dat is idd zwaar irritant.. vooral dewi doet dat heel veel.
Oud 02-02-2003, 18:20
snoopy
snoopy is offline
Het is vast mijn schuld dat Bas eruit is... Ik had elke week op hem gestemd, en deze keer voor het eerst niet...
Oké, onzin afgelopen. Ik vond David trouwens prachtig zingen! maar ja, misschien komt het omdat ik gewoon super-fan ben van dat nummer.
Ik heb een gruwelijke hekel aan Marieke, maar ik moet toegeven dat ik vond dat ze deze week voor de verandering best mooi zong. Hind en Jamai waren als vanouds prima. Bas... tsja. Dat hemd... maar goed, hij zong wel oké. Dat dansje was trouwens ook best wel
Jim zong niet zo mooi, maar ja... ik was nooit echt fan van hem.
Dewi. Hmmm.. ze zong wel oké, maar ik vind haar niet zo leuk. Beetje gemaakt. En veeel te veel make-up.
Oud 02-02-2003, 18:21
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ja, dat bedoel k! en dat is idd zwaar irritant.. vooral dewi doet dat heel veel.
ze is echt een soort Christina Aguilera. vooral vorige keer, toen had zo ook van dat haar net als C A
Oud 02-02-2003, 18:24
DarkRaven
DarkRaven is offline
Dat haar is echt lelijk lelijke gekleurde dreads
Oud 02-02-2003, 19:14
Arwyn
Arwyn is offline
Boehoe! Bas eruit! Huil huil... Was zo trots op het een drenthenaar heeft de finales gehaald.... Maar wat hoor ik nou, heeft Dewi ook auditie gedaan in Assen? Nee toch?
Ben nog steeds anti-Marieke dus vind eigenlijk dat Marieke eruit moest.... En ik snap ook maar niet waarom die Jim erin blijft, ik bedoel, hij zingt (soms) ontzettend vals en het gaat toch om het zingen? Dat kun je of dat kun je niet en als je dan zo vals gaat zingen.... Marieke en Jim mogen er van mij dus wel uit...
Lekker onsamenhangend bericht is dit...
Oud 02-02-2003, 19:31
Breg
Breg is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Het zou best kunnen dat er geknoeid is met de stemmen, zodat Jim op de stoel kwam EN dat al die meisjes de volgende keer NOG meer gaan stemmen = $$$

Je weet het maar nooit hoor met zo'n commerciele programma als Idols op een commerciele zender (Yorin en RTL4) Alles draait alleen maar om geld.

Die belspelletjes is ook alleen maar oplichterij

Wel opvallend dat henk-jan (?) vaak goed kan inschatten wat het NL volk heeft besloten wie op de stoel komt
Dit dachten ik en mn moeder ook meteen toen we het zagen .

Oke, het valt me op dat het hier nog niet genoemd is, maar aan het begin zei die Reinout Oerlemans dus zoiets: ´leuk dat al die mensen toch gekomen zijn ondanks alle sneeuwoverlast en spacshuttles die naar beneden komen vallen.` Zoiets dus, dat vond ik dus echt een hele foute opmerking, en totaal niet grappig, maarja.

Verder vond ik het gisteren zo zielig toen Bas en Jim samen op die stoelen naast elkaar zaten, allebei met van die trieste hoofden en toen bas z´n hele verhaal dat ie nu wel zeker wist dat hij eruit zou gaan, ik had echt iets van: ahhhhhhhhh .

En nog even over de discussie in welke volgorde ze de uitslag oplezen: volgens mij doen ze het grotendeels in de volgorde waarin mensen optreden, let maar op, alleen veranderen ze zhet soms een beetje, maar ze beginnen sowieso altijd met degene die als eerste optrad (gisteren Jamai dus).
Oud 02-02-2003, 23:28
Verwijderd
haha ik las nu net dat volgende week t thema jaren 80 wordt..ik had t vandaag over welk thema t zou worden en ja hoor jaren 80...dat lijkt me echt cool
Oud 03-02-2003, 07:34
xx
xx is offline
Ik denk dat het ook een aantal redenen zijn waardoor jim op die kruk is gekomen. Ten eerste heeft ie nu een aantal keer niet heel goed opgetreden, het is bekend dat hij een vriendin heeft en daar komt ook nog bij dat de anderen het allemaal veel beter deden (qua zang).

O ja en wat ik trouwens heel irritant vind is dat iedereen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah roept als jim iets zegt. hij is toch geen baby meer die zijn eerste woordjes zegt?

xx
Oud 03-02-2003, 08:48
DarkRaven
DarkRaven is offline
Toen Bas en Jim op die stoel zaten en ze hoorden dat Jim door was ging iedereen (vooral zijn vrouwelijke fans ) heel hard schreeuwen/gillen/juichen Toen zag je Bas echt niet vrolijk kijken. Best matig voor hem Pas enkele minuten later kwamen ze erachter dat Bas er ook nog was en klapten ze toch nog voor hem Bas keek boossss/teleurgesteld...dat zag je echt aan zijn ogen
Oud 03-02-2003, 08:51
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
xx schreef:

O ja en wat ik trouwens heel irritant vind is dat iedereen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah roept als jim iets zegt. hij is toch geen baby meer die zijn eerste woordjes zegt?

xx
Idd...dat publiek is soms echt irri aan het doen

Zag je ook die meisjes die hun rok omhoog deden om hun BOXER te laten zien voor Jim, waar hartjes en jim op stond

Best wel lekker kontje als ik het goed had gezien
Oud 03-02-2003, 08:57
DarkRaven
DarkRaven is offline
In die backstage-uitzending zat ook nog een lekker meisje (die ene die moest gaan zingen voor Tooske, samen met haar blonde vriendin)

Ik ben vergeten hoe ze eruit ziet *gaat herhaling kijken*
Oud 03-02-2003, 09:25
Evito
Evito is offline
Fok Jim. Weet iemand hoe ik via internet kan SMS'en? Gratis dus...Dan gaat Hind winnen.
Oud 03-02-2003, 09:51
BCR
BCR is offline
Citaat:
Evito schreef:
Fok Jim. Weet iemand hoe ik via internet kan SMS'en? Gratis dus...Dan gaat Hind winnen.
Muhaha, dat werkt dus niet
Oud 03-02-2003, 10:03
Evito
Evito is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Muhaha, dat werkt dus niet
Er zijn wel SMS-Fakers geloof ik. Die doen dan net alsof dat smsje van mijn telefoonnr. komt. Naja, van een niet bestaand nummer uiteraard, of van die van iemand anders. En dan kan ik zorgen dat ik met random intervals en random nummers ongeveer 300.000 keer op Hind stem!
Oud 03-02-2003, 13:17
Iduna
Iduna is offline
Wat een dom publiek iedere keer zeg, ze laten de mensen niet eens uitpraten (kritiek leveren)...
Nederlandstalig, weer eens wat anders, ik vond dat iedereen t wel leuk had gedaan. Verder weinig (zin om) commentaar (te geven)..

volgende week jaren 80? das leuk!
Oud 03-02-2003, 19:49
Breg
Breg is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Idd...dat publiek is soms echt irri aan het doen

Zag je ook die meisjes die hun rok omhoog deden om hun BOXER te laten zien voor Jim, waar hartjes en jim op stond

Best wel lekker kontje als ik het goed had gezien
Deze personen bedoel je?
Oud 03-02-2003, 20:01
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Sven schreef:

de echte vakman (Henk-Jan dan he)

Zou dat van Jim niet gewoon een publiciteitsstunt (moeilijk woord zeg) geweest zijn?
Oud 03-02-2003, 21:54
Saartje_b
Saartje_b is offline
Ik denk dat dit voor Jim alleen maar in zn voordeel gaat werken... Veel mensen die eerst op hem stemden dachten nu waarschijnlijk van: 'hij zong niet echt mooi en er zijn genoeg andere die al op hem stemmen' maar nu zijn ze bang dat hij weg gaat en gaan ze weer massaal bellen.

Het viel mij ook op dat Henk-Jan wel elke week precies de goede 'krukmensen' weet uit te kiezen...
Oud 03-02-2003, 22:05
Nate
Nate is offline
Waarom was Zosja d'r nou ook alweer uit?
Oud 03-02-2003, 23:24
Sven
Sven is offline
Citaat:
Nate schreef:
Waarom was Zosja d'r nou ook alweer uit?
Omdat er niet genoeg mensen voor haar gebeld hebben.. duh
Oud 04-02-2003, 08:34
scala
scala is offline
Citaat:
Saartje_b schreef:
Ik denk dat dit voor Jim alleen maar in zn voordeel gaat werken... Veel mensen die eerst op hem stemden dachten nu waarschijnlijk van: 'hij zong niet echt mooi en er zijn genoeg andere die al op hem stemmen' maar nu zijn ze bang dat hij weg gaat en gaan ze weer massaal bellen.
dacht ik idd ook ff aan...verder weet je het maar nooit met die stemmen, de programma makers kunnen alles zeggen wat ze willen in principe...misschien d88 ze wel dat het te voorspelbaar werd en denken ze ff een verassende move te doen. Ze kunnen klooien met die stemmen wat ze willen...

Niet dat ik wil doen alsof jim nooit op de stoel komt te zitten dat vond ik ook zo'n lompe opmerking van die henk jan, toen ze hem vroegen wie hij dacht..."euh hind...neee grapje!" lekker lullig voor die anderen..

ARGH is die joel er eindelijk uit, komt ie alsnog terug! eh verdorie waren we van um af krijg je dit nouja wel enigszins vreemd want yuli en zosja hebben we ook niet meer gezien..

nederlandstalig viel me op zich mee bij sommige maar jamai had wel een erg suf liedje en het accent van marieke kwam opeens naar voren (op z'n a'dams: leuuugen) het begin van haar liedje was erg mooi maar op het einde klinkt het toch weer schel...

bas had best wel een rotliedje gekozen kvond 't echt zielig voor hem (had liever david eruit gewild) maar wel koele opmerking toen jim naast hem moest zitten en zagen jullie het hoofd van jim vervolgens? vet grappig hij keek echt zo van jah sjeees zo geweldig ben ik niet ik zit hier toch?
Oud 04-02-2003, 18:51
Evito
Evito is offline
Jim had echt nog een krommere en bollere rug dan normaal. Loser!
Oud 04-02-2003, 19:09
Idols fan
Idols fan is offline
Hoihoi!

Ik vind Jamai en Hind echt het allerbeste, maar Marieke is ook goed. Het is wel jammer dat Bas eruit is, ik had liever gehad dat David weg was gegaan. Ik vind David echt niet leuk.
Dewi's haar was met die dreads veel leuker, nu ziet het er echt niet uit!
Oud 04-02-2003, 20:06
fairyangel
fairyangel is offline
maar al zou Jim een vriendin hebben, dan zou dat nog niets uit mogen maken voor zijn stemmen, het gaat toch om hoe hij zingt, alhoewel ik hem ook niet goed vind zingen.Ook denk ik dat als Jim niet wint hij toch wel een platencontract krijgt, omdat hij nu al zoveel fans heeft (eigenlijk). Zelf ga ik voor Dewi/Jamai/Hind, welke van de drie zou ik echt niet weten. ik vind ze alle 3 heel goed. En ik hoop dat Marieke er volgende week uit gaat. Wij zitten hier in ieder geval al te wachten op dat moment, en we moeten het sowieso opnemen omdat we niet thuis zijn, dus kunnen we het extra vaak terug spoelen!!
Oud 04-02-2003, 20:08
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik vind die marieke echt hyperactief
Oud 04-02-2003, 20:14
snoopy
snoopy is offline
[QUOTE]scala schreef:
[B]ARGH is die joel er eindelijk uit, komt ie alsnog terug! eh verdorie waren we van um af krijg je dit [B/QUOTE]

euh... wat? Hij komt toch niet terug, hè? AAAARGH!
Oud 04-02-2003, 20:35
DarkRaven
DarkRaven is offline
Nee joh Hij kwam alleen terug naar de studio om te kijken hoe het met de andere kandidaten ging Maar hij was wel weer een hele tijd in beeld
Oud 04-02-2003, 20:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Jim had echt nog een krommere en bollere rug dan normaal. Loser!
Die foto kan je schudden !
Oud 05-02-2003, 08:59
Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Die foto kan je schudden !
Ah je bent voor Jim? DAN WIL IK EM NIET EENS MEER!!!
Oud 05-02-2003, 09:51
owlbeer
owlbeer is offline
K ga er toch vanuit dat Dewi niet gaat winnen. Ik vind Marieke ook gewoon beter. En Jamai is wel goed maar hij deed Paul de \leeuw wel heel erg braaf. K denk dat Hind gaat winnen, nou ja, ik weet het eigenlijk wel zeker.
Oud 05-02-2003, 11:40
Evito
Evito is offline
Marieke zal iig niet winnen, daar is ze duidelijk niet populair genoeg voor. Zelfs na de zogenaamd goede prestatie van afgelopen week, had ze volgens mij niet bepaald veel stemmen gekregen.
David kan ook het idool niet worden. Zijn stem is niet goed genoeg, zijn populariteit ook niet.
Dewi heeft denk ik ook weinig kans, omdat zij tussen een Jim, Hind en Jamai een beetje the odd-one-out is.
Hind is duidelijk de beste, maar moet wat geluk hebben (dwz Jim eruit, Jamai die een foutje maakt)
Oud 05-02-2003, 11:57
Verwijderd
mensen beoordelen op 1 fout..waardeloos..kijk gewoon in t geheel en stem op je favoriet..niet op 1 nr
Oud 05-02-2003, 12:21
Evito
Evito is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
mensen beoordelen op 1 fout..waardeloos..kijk gewoon in t geheel en stem op je favoriet..niet op 1 nr
Ja, ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben,
maar zo kijken veel mensen wel!
Oud 05-02-2003, 17:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ah je bent voor Jim? DAN WIL IK EM NIET EENS MEER!!!

Stiekem ben ik voor Hind, want David kan niet winnen en Jim is heel leuk maar niet al te best
Oud 05-02-2003, 17:40
Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:

Stiekem ben ik voor Hind, want David kan niet winnen en Jim is heel leuk maar niet al te best
Ik ben ook voor Hind.

Hete orale seks?
Oud 05-02-2003, 17:43
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
fairyangel schreef:
maar al zou Jim een vriendin hebben, dan zou dat nog niets uit mogen maken voor zijn stemmen, het gaat toch om hoe hij zingt,
als het er alleen maar om ging hoe hij zingt, was ie nooit zo ver gekomen..
Oud 05-02-2003, 18:14
DarkRaven
DarkRaven is offline
inderdaad....jim heeft zijn populariteit vooral te danken aan zijn uiterlijk en niet aan zijn zang
Oud 06-02-2003, 14:37
BCR
BCR is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
als het er alleen maar om ging hoe hij zingt, was ie nooit zo ver gekomen..
Oud 06-02-2003, 15:56
Evito
Evito is offline
Na het kijken van de herhaling ben ik er toch vrij behoorlijk van overtuigd dat het waardeloze zingen van Jim niet door zijn verkoudheid kwam!
Oud 06-02-2003, 19:55
Sarsefras
Sarsefras is offline
naaktfoto's van Jerney Kaagman op kicken forum...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten