Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 20:19
KiPracticer
KiPracticer is offline
neuh hoor, valt wel mee
Advertentie
Oud 30-01-2002, 20:21
Darvan
Darvan is offline
k dan is t goed vind t zelf ook aardig interessant, hoewel ik er eerder nog nooit van had gehoord, behalve van dbz dan maar wist niet dat t in t echt ook bestond
Oud 31-01-2002, 16:53
Noortjuh
Noortjuh is offline
interessante site tnx heb er nog wat aan ook
Oud 02-02-2002, 11:44
Darvan
Darvan is offline
kidpracticer welke energies beoefen jij allemaal?? Ik zelf vind de pyrokineses, mindtraining en ki interessant. t lijkt me ook wel leuk om met iemand telepathy te doen.
Oud 02-02-2002, 13:15
KiPracticer
KiPracticer is offline
Hoofdzakelijk Ki, en ik gebruik elk stukje vrije tijd om dat te trainen, en soms probeer ik ook nog wel wat AP en TP (Astral Plane en Telepathie), maar tot nu toe nog geen effect Mind training doe ik ook nog wel es. De rest lijkt me ook wel leuk maar heb ik geen tijd voor om te trainen .
Cya,
KiPracticer (aka Vex Angelus)
Oud 02-02-2002, 20:07
Darvan
Darvan is offline
k en ze hebben daar een leuk forum ahum
Oud 02-02-2002, 20:44
Darvan
Darvan is offline
nog ff een vraagje kid bij mind training staat: visualize yourself in a huge dark void. bedoelen ze dan dat je een zwarte kamer moet voorstellen of wat bedoelen ze precies
Oud 03-02-2002, 15:00
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ze bedoelen dat je jezelf moet voorstellen in 'the middle of nowhere', alleen jij en niks anders, voor de rest een zwarte ruimte,je bevind je als het ware in het niets.
Oud 03-02-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ki is de innerlijke energie, die je kan gebruiken om ki-ballen te maken enz, check voor meer info undergrounddragon.tripod.com dit is een hele goeie site. dit mag wel vaag klinken maar het is wel zeker real, probeer dit maar eens: het centrum van je ki zit 5 cm onder je navel. focus je daarop (mediteren hiervoor kan handig zijn), ki heeft de kleur groen. op die plek moet je je voorstellen dat je ki in de bal rondstroomt. probeer dit eerst n tijdje, als je wat voelt kan je verder gaan. denk je nu in dat je ki via je navel en je borst door je arm heenstroomt en probeer dat goed te voelen. strek nu je arm uit en stel je nog steeds je stromende ki voor. laat nu iemand proberen je arm te buigen. span je eigen spieren niet maar zorg dat je steeds je ki voelt stromen in je arm. als je dit goed doet zal degene die je arm probeert te buigen daar ontzettend veel moeite mee hebben.
hopelijk is dit genoeg info, zeg t me ff als t gelukt is, kay?
mzzlz,
KiPraticer
kiballen? Teveel dbz gezien??

Maar ik heb er van gehoord (niet alleen bij dbz ), je ki vinden en zo.

Oud 03-02-2002, 16:15
KiPracticer
KiPracticer is offline
Nee, ik kijk geen dbz.
maar ik heb ook geen zin om dit allemaal weer uit te gaan zitten leggen, lees de rest van de topic maar
Oud 03-02-2002, 16:20
Verwijderd
Aha, nog steeds veel als DBZ, maar dat is logisch omdat Akira Toriyama (da god XD) is opgegroeid in een cultuur waar zulk soort dingen normaal zijn.

En iedereen die komt meedelen dat het veel als DBZ is: is het je wel eens opgevallen hoeveel anime/manga zulk soort dingen in zich heeft (Ranma, desnoods sailor moon)?

Heel interessant, trouwens

Er is nog een oefening met ki, ook het door je laten rondstromen, maar dan zeg maar langs de buitenkant van je lichaam, van bij je navel onderlangs en dan langs je rug weer omhoog en over je gezicht weer naar beneden, en als je het dan zeg maar van je lippen naar je tong laat lopen voel je een soort elektrische schok, net als wanneer je een batterij tegen je tong houdt.
Probeer maar, mijn moeder en ik kunnen het allebei, al de eerste keer en we zijn beslist niet zweverig of denken dat we paranormaal begaafd zijn. Dit is serieus iets cools

Maar vertel me dan eens het nut van ki-ballen? Ik zie niet helemaal in wat je ermee kan. Die ki-shields zijn wel handig, ga ik eens proberen op de fiets!!
Oud 03-02-2002, 16:32
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ki ballen hebben op zich weinig nut, om ff iets te dicteren: (lamers guide van TUS)
"Many trads often think the Rads try to use these balls to blow up stuff. There, we have to DBZ'er thought again! Ki balls are just there for either: A. training, B. Annoying your classmates during school, or C. for a friendly game of paint/ki-ball. These three things are the most used goals for Ki balls. Ki blasts are there for the same goals. Neither one of them is used in actual combat. At least not by Kiïsts who know what they're doing. "
kortom, ze zijn grappig, maar veel kan je er niet mee doen.
BTW, ik zou niet denken dat dat met dat kishield meteen lukt, want ws heb je nog een hele lage ki (ik, en ik train toch al een tijdje, kan het ook nog niet)
Oud 25-02-2002, 18:55
commodo
commodo is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ki is de innerlijke energie, die je kan gebruiken om ki-ballen te maken enz, check voor meer info undergrounddragon.tripod.com dit is een hele goeie site. dit mag wel vaag klinken maar het is wel zeker real, probeer dit maar eens: het centrum van je ki zit 5 cm onder je navel. focus je daarop (mediteren hiervoor kan handig zijn), ki heeft de kleur groen. op die plek moet je je voorstellen dat je ki in de bal rondstroomt. probeer dit eerst n tijdje, als je wat voelt kan je verder gaan. denk je nu in dat je ki via je navel en je borst door je arm heenstroomt en probeer dat goed te voelen. strek nu je arm uit en stel je nog steeds je stromende ki voor. laat nu iemand proberen je arm te buigen. span je eigen spieren niet maar zorg dat je steeds je ki voelt stromen in je arm. als je dit goed doet zal degene die je arm probeert te buigen daar ontzettend veel moeite mee hebben.
hopelijk is dit genoeg info, zeg t me ff als t gelukt is, kay?
mzzlz,
KiPraticer
niet gelukt, maar wat kun je er eigenlijk mee doen????
Oud 25-02-2002, 21:19
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Je kunt Ki ook gebruiken om iemand te helen van pijn of zo. Je kunt Ki eigelijk voor alles gebruiken. Maar wat je met Ki-ballen kunt doen? Nou je kunt de Ki-ballen bijvoorbeeld opdrachten geven en die dan laten uitvoeren. Maar je moet dit niet echt vergelijken wat ze daar doen, elkaar vermoorden en zo. Dat kun je pas als je echt sterk bent. En die zijn er maar weinig.
Oud 26-02-2002, 06:41
Digger3
Digger3 is offline
of je zoekt de psi-ball topic ff op daar staat soortgelijke info op, maar dan niet ki-gerelateert.
Oud 26-02-2002, 14:22
KiPracticer
KiPracticer is offline
*zucht, gaan we weer*
Luister, als jij hier niet in gelooft, ok, maar ga dan niet de mensen die er wel in geloven ermee lastig vallen met het feit dat jij er niet in gelooft, okay?
Oud 26-02-2002, 14:56
legatus
legatus is offline
Geloof dit, geloof dat, geloof zo...

Het gaat bij spiritualiteit niet om geloven, het is niet zoals bidden bij religie, het zal moeten werken wil je er gebruik van maken. De mens kan z'n eigen blaas nog niet eens onder controle houden, laat staan dat wij plots massa's energie door het lichaam kunnen pompen op wil. Ki is lastig (vooral om te bewijzen) omdat ik het niet voel, of wellicht barst ik van de Ki maar stroomt het zo constant door m'n lichaam dat ik het als normaal beschouw. Wellicht bouwt Mike Tyson ook wel Ki-ballen waarmee hij z'n tegenstanders verpulvert en wellicht is hij gewoon goed gebouwd en vooral sterk.

[Dit bericht is aangepast door legatus (26-02-2002).]
Oud 27-02-2002, 10:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
legatus schreef:
Geloof dit, geloof dat, geloof zo...

Het gaat bij spiritualiteit niet om geloven, het is niet zoals bidden bij religie, het zal moeten werken wil je er gebruik van maken. De mens kan z'n eigen blaas nog niet eens onder controle houden, laat staan dat wij plots massa's energie door het lichaam kunnen pompen op wil. Ki is lastig (vooral om te bewijzen) omdat ik het niet voel, of wellicht barst ik van de Ki maar stroomt het zo constant door m'n lichaam dat ik het als normaal beschouw. Wellicht bouwt Mike Tyson ook wel Ki-ballen waarmee hij z'n tegenstanders verpulvert en wellicht is hij gewoon goed gebouwd en vooral sterk.

[Dit bericht is aangepast door legatus (26-02-2002).]
Mike Tyson is een Nerd (vind ik). De meeste vechtsporten werken alleen maar met het menselijk lichaam en niet met paranormale dingen. Aikido werkt wel met Ki. Kijk maar naar de naam zelf. Maar nog eens, vergelijk Ki nou niet met Dragonball Z want de meeste mensen kunnen geen mensen verpulveren, hier trainen ze zeker JAREN op!!!! Maar iedereen kan z'n ki leren op wil van de geest. Ki is een energie die je kunt sturen op de geest. Legatus jij kunt het ook leren maar je zult waarschijnelijk een paar blokades in je lichaam hebben. Mediteer je?

Oud 03-03-2002, 07:18
Anymalz
Anymalz is offline
Oud 03-03-2002, 14:05
stella
stella is offline
heb nog es geoefend en is het zo dat het beter werkt als je stoned bent?
of lijkt het maar zo?
kan misschien bet wel zo zijn omdat je je dan beter kan concentreren en ralaxter bent, minder (onbewuste) angsten hebt dat het wel of niet lukt of whatever.

Oud 03-03-2002, 14:09
wicce
wicce is offline
Citaat:
stella schreef:
heb nog es geoefend en is het zo dat het beter werkt als je stoned bent?
of lijkt het maar zo?
kan misschien bet wel zo zijn omdat je je dan beter kan concentreren en ralaxter bent, minder (onbewuste) angsten hebt dat het wel of niet lukt of whatever.

ik weet er weinig van, maar het lijkt mij dat stoned niet echt helpt. om energie te kunnen beheersen moet je je goed kunnen concentreren, en dat lukt niet echt als je stoned bent. maar dat ligt misschien bij elk persoon anders.
Oud 03-03-2002, 14:09
KiPracticer
KiPracticer is offline
Lijkt maar zo (geloof me ik kan het weten)

Maar even een waarschuwing die eigenlijk voor alles op dit forum geldt:
EXPIRIMENTEER NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS OF ALCOHOL!!!!!!!!!!!!
Dit kan heel heel erg gevaarlijk zijn, dus doe dit gewoon niet, hoe grappig het ook mag lijken. Ik heb het een paar keer gedaan, en het voelde gewoon helemaal verkeerd (ja ik ben eigenwijs, en moet het meestal op de harde manier leren), dus doe het gewoon NIET, ok?!?!?!?!
Oud 03-03-2002, 14:38
stella
stella is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Lijkt maar zo (geloof me ik kan het weten)

Maar even een waarschuwing die eigenlijk voor alles op dit forum geldt:
EXPIRIMENTEER NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS OF ALCOHOL!!!!!!!!!!!!
Dit kan heel heel erg gevaarlijk zijn, dus doe dit gewoon niet, hoe grappig het ook mag lijken. Ik heb het een paar keer gedaan, en het voelde gewoon helemaal verkeerd (ja ik ben eigenwijs, en moet het meestal op de harde manier leren), dus doe het gewoon NIET, ok?!?!?!?!

tja ik hoorde het, maar ik ben waarschijnlijk zoals jij: moet het op een harde manier leren
maar thnx voor het advies, nu ik weet dat het toch geen nix helpt hoef ik het ook niet uit te proberen.
Oud 03-03-2002, 14:46
Verwijderd
BETER concentreren onder invloed? Waarschijnlijk niet, he? Wel relaxter. Maar zou het idd niet doen, is niet erg nuttig...
Oud 03-03-2002, 20:16
Verwijderd
hey kipracticer heb je MSN, kan je me ff helpen met dat ki. Ik heb het wel, maar heb er nog niet echt controle over. Voordat ik eindelijk een ki bal voel ben ik al een uur verder. als je msn heb add me ff AuC1002@hotmail.com

[Dit bericht is aangepast door [AuC] (03-03-2002).]
Oud 05-03-2002, 09:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als je bijvoorbeeld wilt AP-en en je gebruikt daar drugs bij wil het wel es voor een korte periode lukken. Maar dan is de werking van de drugs afgelopen en voel je je rot. Je kunt gewoon beter oefenen zonder ook maar iets erbij te gebruiken. Dan wordt je er goed in en kun je beter worden. Met drugs kun je alleen beter worden als je een hogere dosis pakt. En het kost toch alleen maar geld al die drugs en zo. Ookal duurt het voor sommige mensen langer dan bij andere om iets paranormaals te kunnen. Je moet gewoon niet opgeven en blijven denken dat je het kunt. Nooit geen hulpmiddelen erbij gebruiken.
Oud 05-03-2002, 09:37
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ow jaah, wierook helpt de geest om rustig te worden. Want de geur laat de (meeste) mensen rustig worden. Dit is ook een hulpmiddel. Als je echt goed wilt worden moet je alles zonder hulp doen van andere. Zo doe ik het, en zo doen de meeste het.

Regels voor berichten