Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2001, 15:58
WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Na enkele pilsjes (lees: kratten) op te hebben besloten we om naar de stad te gaan, zoals gewoonlijk. Enfin, wij waren lekker aan het fietsen in de Berenkuil, waar een maat van mij zijn hoofd omdraait en plots tegen een scooter aan rijdt. Op de scooter zaten twee niet-Nederlandse jongens.. er was geen schade aan de scooter, maar goed. Zij zeiden: "Geef mij geld". Mijn maat zei dat hij niet echt geld bij zich had. Die 2 Teddy's: "Geem mij jou telefoon". Ja, hallow.. denk ff na. Mijn maat had hun 4 gulden gegeven en we waren weggereden.. tsss, ik heb niets tegen buitenlanders, maar soms zijn ze echt erg..
Oud 26-06-2001, 16:13
Simon
Simon is offline
Beste WU-rulezzz, deze topic hoort op the Afterparty. Het zou wel relaxed zijn als je de volgende keer iets kritischer kijkt naar het forum dat je kiest om een onderwerp te openen. Bedankt.

Verplaatst dus.
Oud 26-06-2001, 18:42
monkey
monkey is offline
stinkerds ik ken het als je voorbij rijd op je fietsje en je kijkt niet eens beginnen ze al te roepen "wat kijk je" dan hoor je opeens 6 scooters starten en dan kan je maar beter wegwezen...

bij ons was een jongen die na een schoolfeest zijn vriendin op kwam halen onherkenbaar in elkaar getrapt door zo'n agmet.
zo kan ik nog wel door gaan ik heb nog veel vaker meegemaakt dat iemand op straat zomaar zonder iets gedaan te hebben problemen kreeg en het was altijd door buitenlanders

sorry hoor ik wil niet rasistisch zijn maar zegt het niet genoeg dat van alle buitenlanders die ik ken (veel) er maar 2 aardig zijn.
Oud 26-06-2001, 19:17
Verwijderd
Citaat:
monkey schreef:
sorry hoor ik wil niet rasistisch zijn maar zegt het niet genoeg dat van alle buitenlanders die ik ken (veel) er maar 2 aardig zijn.
Dat zegt alleen iets over de buitenlanders die jíj kent.

Hoewel ik het met je eens ben dat er vaak problemen zijn met allochtonen in het uitgaansleven. Op één of andere manier grijpen ze vrijwel elke gelegenheid aan om te vechten...'per ongeluk' biertjes omgooien aan de bar, voordringen/aanstoten bij het tafelvoetbal/biljart, 'per ongeluk' aanduwen bij de gokkast...

Citaat:
Zij zeiden: "Geef mij geld".
Dan zeg jij: "Geef mij jouw verzekeringspapieren"
Oud 29-06-2001, 16:30
ze zijn lang niet allemaal vervelend hoor
en degene die dat zijn zijn vaak een jaar of 15. Als ze een jaar of 18 / 19 zijn geworden zijn het bijna allemaal hele aardige kerels
Advertentie

Regels voor berichten